رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

46

برای یک "زن" خیلی فرق هست بین این سه جمله ! حتی اگر جمله ی دوم را لاف بزنی ! حتی اگر دروغ بگویی!


1. من واقعا آرزو می کنم که تو خوشبخت بشی !

2. من تو رو خوشبختت می کنم .

3. ما با هم خوشبخت می شیم !


*یه زن ِحتی کمی عاقل ، می فهمه که جمله ی دوم دروغه. بنا بر این دوست داره از زبان مردش جمله ی سوم رو بشنوه! 


** گوینده ی جمله ی سوم ، مردیه که رو کمک زنش حساب می کنه .


*** زن ها به گوینده ی جمله ی اول به دید یه بچه نگاه می کنن تا یه مرد ...

نظرات 3 + ارسال نظر
وبساز شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها
وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

[ بدون نام ] شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ

حامد یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:31 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

سلام
چه جالب من با تمام وجودم به این نتیجه رسیدم که خانوم ها (حداقل زن های ایرانی) در عمل طرفدار جمله دوم هستند !!!
تا اونجا که من دیدم دنبال یه نفرن که بیاد و خوشبختشون کنه !

قبول دارم !
ولی اولا من در مورد عمل حرف نزدم ! گفتم که زن ها دوست دارن چی بشنون ! اصولا تو حرف، زن ها دوست دارن که براشون شخصیت اجتماعی قائل بشن ولی خب خیلی هاشون تو عمل کم می آرن !

دوما آخه مرد های ایرانی هم هیچ وقت هیچ مسئولیتی به عهده نمی گیرن! خیلی که روشن فکر باشن و زنشون رو با مامانشون اشتباه نگیرن ، به زنشون به چشم ِ یه رفیق نگاه می کنن که فقط از جنس مخالفه !! نه کسی که نیاز داره که در مقابل همه چیز و همه کس ازشون حمایت کنن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد