رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۱۳

 بهش می گم مینیمال خیلی دوست دارم ولی استعدادش رو ندارم ! می گه کاری نداره که ! یه متن ده خطیت رو یه خط یه خط تو ده تا پست بذار !!!

 

بهم میگه که کاش صدای استاد رو ضبط می کردم ! میگم : آره !!!!! صداش خیلی خوبه !!! میگه : من برای جزئیات درس می گم !!! 

 

چقدر خوبه که این جا هیچ کس نیست و من می تونم با خیال راحت بیام هی برای خودم چرت و پرت بنویسم !!

۱۲

الان که دارم فکر می کنم می بینم علاوه بر آرشیو  ِ وبلاگت تمام لینک هات رو با آرشیو هاشون خوندم !!! خلاصه حسابی بابا ی وبلاگت رو در آوردم دوست عزیز !

۱۰

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            مادر خطاب به پدر :پاشو کمکم کن خونه رو تمیز کنیم !! پنجره ها و در و دیوار خیلی کثیف ان !!خسته شده ام !!!!!!! 

پدر : بذار یه ماه دیگه برای  عید تمیز می کنیم !!! تا اون موقع هم که نه برای من می خواد خواستگار بیاد نه برای تو !!!  

  

* یعنی این بابام یک الگوی واقعیه برای من تو زندگیم !!

** خدایا من فعلا بیدارم ! تو برو بخواب ! اگه کار بدی کردم خودم می آم صبح بهت می گم بزنی به حسابم !D;

۹

الاغ ـ خوب و نازنین  

سر در هوا 

 سم بر زمین 

یالت بلند و پر مو  

دمت مثال جارو  

یکمی به من سواری می دی ؟! 

 

* واین چنین بود که از بچگی به ما یاد دادن حتی الاغ رو هم می شود خر کرد !! 

۸

چراغ افروخته؛ چراغ نیفروخته را بوسه داد و رفت ...

۶

کلاس های دانشگاه ما تو دو تا دانشکده ی جدا از هم بر گزار می شه ! دانشگاه برای راحتیه دانشجو ها (!) یه سری اتوبوس گذاشته که بچه ها رو جابه جا کنن ! دقت کنین ! این اتوبوس ها فقط برای دانشجو هاست ! و افراد داخلش مطلقا دانشجو و قشر تحصیل کرده ی جامعه هستن ! 

 

می خواستم از دانشکده ی پایین بیام بالا ! سوار اتوبوس بودم ! یه یارو اومد نشست بغل دستم ؛ رسما افغانی !!!! بنده ی خدا نخ دادن هم بلد نبود ! آنچنان با پاش محکم می کوبید به پام که می ترسیدم فلج شم یا پام بشکنه !! 

می خواستم بش بگم برادر گرامی ! اگه حالا من می خواستم که بهت پا بدم هم ؛اینجوری که می کنی منصرف می شدم که !!!فکر کنم باید به این بچه های تازه وارد روش ها ی نخ دادن یاد بدن ! وگرنه آمار دختر های دست و پا شکسته ی دانشگاهمون روز به روز بالا تر میره ! 

 

*در ضمن به قول پا نته آ بهرام : همه رو برق می گیره ؛ ما رو خواهر شوهر ادیسون ! 

۵

چه حسی بهتون دست می ده وقتی که بعد از یک ساعت که دوستتون با استاد (دور از جون شما سگ !!!!) درباره آداب و قوانین اجتماعی و طرز نشستن دانشجو سر کلاس و این حرفا کل کل کنه و تقریبا آخرش بگه : " بله !این حرفتون رو قبول دارم ! من همیشه سر کلاس گوشیم رو سایلنت می کنم !!!" و اونوقت بنده ی خدا خبر نداشته باشه که چه خرابکار و آشوبگری بغل دستش نشسته !!!

درست حدس زدید !! نوای گوشیم دقیقا چند لحظه بعد در کلاس طنین انداز شد !!!

 

*باحالی قضیه دیدن قیافه ی استاد در حال حرص خوردن و دوستم در حال خندیدن بود !!!:D

۴

Hold fast to dreams 

For if dreams die  

Life is a broken -winged bird 

That can not fly 

 

Hold fast to dreams  

For when dreams die 

Life is a barren field 

Frozen with snow... 

۳

این داستان بر اساس یک داستان واقعی ست ! در انتقال جملات کمال دقت رعایت شده ! 

  مکان : جلوی نمایشگاه بین المللی ! 

 

پلیس به یکی  از ماشین ها :« پراید وایسا ! پراید وایسا!!وایسا دیگه !» 

پراید ایستاد و پشت سرش تعداد نسبتا زیادی ماشین با سر عت و صدای زیادی ترمز کردند ! 

پلیس ( از پشت بلندگو !): « شما ها آدم نمی شید ؟!؟ نمی تونید یکم آروم تر برید که وقتی می گم وایسا نرید تو فلان جای همدیگه ؟!» 

 

ادب داره از سر و کول ملت بالا می ره !

۲

نمی دانم روزی در کدام کتاب خواندم که میان همه ی مخلوقات جهان؛ آفرینش هیچ جانداری به اندازه ی مرد برای خداوند رنج و سختی نداشته است ؛ زیرا مرد دنیای بزرگی است که در قالب کوچکی جای داده اند . اما حالا عقیده دارم که خداوند بزرگ ترین رنجش را در خلقت زن به کار برده است زیرا اگر مرد دنیایی است که کوچکش کرده اند ؛ زن آسمانی ست که کوچک شده است ! میان زیبایی زن و مرد همان تفاوت هست که میان زیبایی آسمان و زمین وجود دارد. 

 

/پدرو کالدرون /

 

*وقتی خودشون به این راحتی اعتراف می کنن دیگه آدم چی بگه ؟!D: