رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

86

دلم شور می زنه ! 

یه چیزی توی دلم هی بالا و پایین می پره و هزار تا فکر و خیال می آد تو سرم !



*خدایا! گوشی ِ هیچ مسافر  ِتو راهی رو ،خاموش نکن لطفا! مرسی! :(

85

الان یه بار دیگه شعر 79 رو خوندم ، خیلی خوب بود !:)



*فش نده ! من که گفتم می خوام این جا توئیت کنم !:)

84

خیلی لات و بد دهن شدم !!!

(تازه داره از خودم خوشم می آد !!!)

83

یه موقع هایی هم دلت می خواد با وبلاگت مثل توئیترت رفتار کنی!!! اصلا کاربری این ها کجا تعریف شده مثلا ؟!!



1. خدایا به ما هیچی نده ، فقط جرئت عذر خواهی بده !

2. بعضی آدم ها رسما به آدم توهین می کنن ! فقط موقعی که به آدم احتیاج دارن پیداشون می شه!!!  آدم حس ابزار می کنه!

اینجاست که آدم فکر می کنه نکنه من شبیه آدمای احمقم ؟!!

82

خیلی از اتفاقات یا رفتار های دیگران در واقعیت اصلا قابل اعتراض نیست !!

مثلا نمی تونی به یه نفر اعتراض کنی که چرا دلت برای من تنگ نمی شه ! یا اعتراض کنی که چرا منو دوست نداری ! یا چرا من برات مهم نیستم ! 

مثلا نمی تونی اعتراض کنی که من چرا خوش شانس نیستم !( دقت کن ! می تونی غر بزنی که چرا بد شانسم ولی نمی تونی بگی چرا خوش شانس نیستم !! مثل اینکه می تونی به یه نفر بگی احترام منو نگه دار ! ولی نمی تونی بگی من باید برات مهم باشم !!)


همین می شه که آدم فکر می کنه شاید اشکال از خودشه ! شروع میکه با خودش حرف زدن:

 شاید من زیادی دلم تنگ می شه ! نکنه زیادی وابسته ام ؟! نکنه آویزونم !!! احتمالن اعتماد به نفسم کمه !! نکنه واقعا کمم ( کم هستم !)؟!!!؟!! آره دیگه !!! حتما منو دوست نداره که دلش برای من تنگ نمی شه!!!و.....


بعد همین میشه که یه دل تنگی ساده ، تبدیل می شه به اندوه.... به غم !!!



* بعد هم روز به روز علاقه ی آدم برای خودکشی بیش تر می شه !