رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

36

آدم ها کار می کنن که بتونن زندگی تشکیل بدن ... زندگی تشکیل می دن که شاید در کنار هم به آرامش برسن ... 

این پروسه خوبه که مسیر طبیعیش رو طی کنه ! یعنی طرف بعد از سال ها تلاش و کار بالاخره کسی رو پیدا کنه که در کنارش به آرامش برسه ... اما امان از روزی که نعمت ـ بی حساب به کسی بدن ! یعنی قبل از گشتن و پیدا نکردن ، قبل از تلاش و کار و زحمت به آرامش برسه !...آی جفتک می ندازه که نگو !!...

نظرات 4 + ارسال نظر
زهرا شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ

من از دومین پستت اینجاما!!!!
تخت گاز برو!من از پشت هواتو دارم!!!


:") خیلی خوشحال شدم ... خیلی...:"*

خوده خودم یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

>D:

سینا یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

خدایا قبل از دادن نعمتی بi ما , ظرفیت و لیاقت داشتن آن را به ما عطا کن !

آمییییییییین !!!
چون ظرفیت و لیاقت خیلی خیلی مهم تر از داشتن خود نعمته !!

یاسر سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://moafagiyat.blogsky.com

دختر قشنگ حرف بزن
مفهوم ادما یعنی ما مردا رو میگی؟
ما جفتک می ندازیم دیگه اره

نه ! اصلا ! منظور من تمام آدم هایی بود که قدر نعمت بی حساب رو نمی دونن!...البته خب آقایون معمولا بیش تر عضو این گروه اند... کلن باید هر چیزی رو با سختی به دست بیارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد