رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

جومونگ یا دل نوازان ؟! مسئله اینست !

می خوام زنگ بزنم صدا و سیما بگم :" آقا غلط کردیم ! بی جا کردیم ! جومونگ سرور ماست ! اگه لطف کنید ، بگردید، ببینید یه چند تا قسمت جا افتاده و ته مونده ( حتی ما به پشت صحنه هم راضی هستیم !!) از این جومونگ  تو آرشیوتون نمونده که عوض این دل نوازان پخش کنید ...ممنون می شم !!! هر کی هم گفته سریال ِ وطنی غلط کرده گفته !! اصلا اون هایی که می گن سریال وطنی می دونن ما این مدته چی کشیدیم !؟!( تریاک ! شیشه ! هروئین!!!)  " 

اون قدر داستان این فیلم جذابه که نمی تونم حتی یه ثانیه اش رو هم از دست بدم !! من نمی دونم این کار گردان های ایرانی کی می خوان دست از سر خانواده و سریال های خانوادگی بردارن ؟!! باز بقیه شون هفته ای یه شب ان ! این هر شب می ره رو مخ ما !! 

الکی هم نگین " خب مگه مجبوری ! نبین !" وقتی دو تا خواهر الاف داشته باشی که راس ساعت بشینن پای تلویزیون (!) اونوقت می فهمی که خواه نا خواه مجبوری ببینی یا به صورت صوتی داستان رو دنبال کنی !!    

نظرات 16 + ارسال نظر
یـــــک دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ب.ظ

الهی من بمیرم که تو اینقدر تحت عذاب هستی! البته کاملا حق داری ها !
حالا از دلنوازان بدتر میدونی چیه؟! ... آفرین، جواد خیابانی!!!!!!



(فکر کردی من نمی تونم اول بشم؟ زودی میام بقیه یادداشتهات رو با کامنتهای خودم مزین میکنم!!!! )

خدا نکنه !؛)
اون که دیگه عااااااااللللللللییییییییه !!! گزارش هاش ته خنده است بابا !! من که کلی می خندم هر دفعه اون گزارش می کنه !
D:
منتظر می باشیم !D:

mostafa دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.tvclip.blogsky.com/

سلام. ای ول.
خوشحال میشم که به وبلاگم سربزنی و درنظرسنجی شرکت کنی.
موفق باشی

سلام !!!
حتما !
شما هم همین طور !:)

پریا دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:41 ب.ظ

خاک تو سرشون واقعا با این سریالاشون . بیشعورا . یعنی من موندم اون پسر دماغ عملی کار و بار که فرت ...بابا و مامانم که فرت از کجا نون می آره می خورن .
یا مثلا داستان ستایش که اتفاقا به طور کاملا اتفاقی باید خواهر همکار دخترداییه باشه منو کشته بود .
قضیه ی دختر پرروه که با اون سوسوله که تو آژانس ازدواج کردن که دیگه منو هلاک کرده بود ...
برن بمیرن واقعا که جوونا رو این طور حرص می دن .

اصلا همین ریتم منطقی و رفتار های منطقی شخصیت های داستانه که باعث شده من هر شب راس ساعت بشینم پاش دیگه !!!پسره یه روز عاشق طرفه؛ فرداش زندگی رو براش می کنه جهنم !!! یکی نیست بگه اگه می خواستین بگین یارو دیوونه است ...خب از اول می گفتین ملت تکلیف خودشون رو بدونن !!!
بقیه اتفاق های داستان هم که یه چیزی شبیه افسانه است !!من سیندرلا رو راحت تر از این باور کردم !!D:
حالا شما حرص نخور حاج خانوم !!:)

ادبیات کودک دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://gag.blogsky.com

You know what is Unagi?
اوناگی یک اصطلاح چینی به معنای تمرکز ماورایی ، کسانی که در اوناگی مهارت دارند ، هیچوقت غافلگیر نمی شند ، هیچوقت نارو نمی خورند ، و هیچوقت چیزی رو که نمی خوان بشنوند نمی شنوند ، اوناگیت ضعیفه تقصیر صدا و سیما چیه؟

تو ده نفر رو برای من بیار که اصلا این « اوناگی» به گوششون خورده باشه ! بعد من می رم رو خودم کار می کنم... یاد می گیرم !
استغفرالله ! صدا و سیما و تقصیر ؟!!!؟ معلومه که اشکال از منه !D:

خوده خوم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:18 ب.ظ

خب ببین عزیزم مگه مجبوری؟! نبین!!!!
تازشم اون موقه از وخته خوابه ما گذشته
به خواهرای گرامتونم باید بگی کمش کن اون لامصصبو میخوام بخوابم(البته لطفا)

راستی چرا گریه میکنی حالا مگه چی گفتم؟!! گفتم خوابی دیگه

تازشم: دعوت

منم می گم کمش کنید اون لامصصبو لطفا ! ولی کو گوش شنوا خواهر ؟!!؟!
گریه نکردم که !D:
تازه ترشم : اومدم !!!D:

کیوان دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

یک : خوش به حال خودم که تو خوابگاه تلویزیون نداریم! :D

دو : تو نمی فهمی، این سریالا خدای معنا و از این چرت و پرتهان.

سه : برو روی خودت کار کن که بتونی نگاه کنی.

چهار : به جاش این زودتر تموم میشه. یادش بخیر پزشک دهکده، طفل بودیم (این تیکه ی gfم بود) تا زمانی که بزرگ شدیم هر جمعه می دیدیمش. کاراکتراش با ما بزرگ شدن.

:))
gf ِ باحالی داری !!!:)
پزشک دهکده که دیگه تهش بود !!!! واقعا هنر پیشه هاش تو فیلم قد کشیدن و بزرگ شدن !!!فکر کنم یکی از چیز هایی که هرشب از خدا می خواستم این بود که زود تر این پزشک دهکده تموم شه !!D:

شیما دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:24 ب.ظ

تو پروفایلتم گفتم.بهترین داستانو فیلم نامه رو داره.
بی انصاف آخه کجای دنیا تو میتونی به تعداد افراد مذکر و مونث فیلم(حال کردی چقد عربی یادم مونده!) عروسی ببینی؟!
کدوم فیلم خارجی یه بازیگر غیر مصنوعی!!!!!!!!!!! مثل اون آقای دکتر داره که تو هرلحظه که میبینیش آرزو کنی که ایکاش عمتو واسه تست بازیگر این نقش فرستاده بودی.ینی عمه من قشنگتر از این بازی میکنه.بازی که نکبت بازی!
کجای دنیا انقد گریم عالیه.مداد تو ابروی خانوما تا چونشون اومده.صورتاشونم یا گچه یا ذغال.
کدوم فیلمو تاحالا دیدی که نقش عمش مث مته بره رو اعصابت.
اینم بگم تموم شه:حالم از مهتاب با این پلک زدنای مصنوعیش که میخواد تریپ معصومیت ریزه بهم میخوره.رو اعصابه نافرم.
کجای دنیا ......(این یکیو نمیشه تو جم گفت.برات تو نظرات خصوصی که یادم دادی میگم.چه کاربردایی داره این نظر خصوصی و ما خبر نداشتیم!)
و هزارتا چیز دیگه که اگه بخوام بگم باید یه بلاگ بسازم چندتا پست پشت سر هم دربارش بنویسم.(منم که بلد این کارم!!!)

خلاصه که ناشکری نکن.یهو دیدی بدتر از اینا سرت اومدا!یه کاری نکن زنگ بزنم خونتون ساعت بقیه سریالارم به خواهرات بدم
راستی داشت یادم می رفت:یادت نره تو مسابقه شمس العماره شرکت کنی!سوالش اینه که اون دختره از بین خواستگاراش بالاخره باکدوم ازدواج میکنه.
(همینجا جا داره یه تقدیر ویژه بشه از صداو سیمابابت اینهمه ابتکااااااااااار!!!!!)
حتما شرکت کنیا.جایزش یه سال پخش دائم دلنوازان و جومونگ و شمس العماره و مسافرانه.ینی اینجوری که هروقت تلویزیونتونو روشن کنی رندم یکی ازاینارو برات پخش میکنه اونم با صدای دالبی سوراند!!!!!!

بله !!!! تمام انتقادات عمومی و خصوصی شما وارد است !!D:
منم فکر می کنم برای اینکه بخوام دقیق جوابت رو بدم باید یه پست بذارم !!!D:
بابا باز شمس العماره شرف داره به این داستان مسخره !!! مسافران رو هم که من انصافا با هاش حال می کنم ولی این دل نوازان بد فرم رو نروه !D:
نگران نباش !!‌این خواهرای من یه جدول زمان بندی شده ی دقیق دارن که ساعت و دقیقه و ثانیه ی شروع هر سریال رو توش نوشتن ! تازه ته هر قسمت یه خلاصه ای هم از اون قسمت تو دفترشون یادداشت می کنن تا مبدا یه وقتی خدا ی ناکرده چیزی یادشون بره !!D:

خوده خوم چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

تو که آپ نمیکنی حداقل بیا آپه مارو بخون بیمعرفت (البته این شبیه(!)یکی از نظرایی بود که بهم دادی)(دزدم خودتی)

شیما چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

آره راس میگی شمس العماره خیلی داستان خوب و فکرشده ای داره.هی واسه دختره خواستگار میاد.فک کنم کل فیلم نامشون فقط همین یه جمله بوده بعدا خودشون بهش شاخ و برگ دادنولی خدایی فرهاد آئیش عالییییییه!
مسافرانم ای بد نیس.یه سری تیکه های باحال داره.
یادم باشه که بیام لیستشو از خواهرات بگیرم حتما!!!

پریا جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ

ولی دقت کن که اون دختره که کوره اصلا پلک نمی زنه . چی جوری این کارو می کنه ؟؟؟

ادبیات کودک جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ب.ظ http://gag.blogsky.com

ایرانی ها رو چه به اوناگی؟ ، اینجا مردم کلا اعصاب ندارند ، تو بیا بریم ژاپن ، من هزار نفر رو بهت نشون می دم ، (البته با هزینه ی بابای تو) اصطلاح اوناگی ژاپنیه اونجا من گفتم چینی

واسع شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:46 ق.ظ http://sabooyekashi.persianblog.ir

یکی از بزرگترین اشتباهای بازیگرایی که نقش نابینا رو بازی می کنن پلک نزدنه. مگه چشمی که نابینا باشه خشک نمی شه که پلک زدن و مرطوب کردنش با اشک لازم نباشه؟ بهترین نقش نابینا رو آل پاچینو توی فیلم بوی خوش زن بازی کرده. هم از لحاظ این که هیچ وقت چشماش روی چیزی متمرکز نمی شه هم از این لحاظ که پلکم می زنه هر چند لحظه. و خوب البته به خاطر نقشش تو این فیلم اسکار گرفته.

نیما یکشنبه 24 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ق.ظ

سلام من بالاخره اومدم خوشحال شدی هان
نه ذوق نکن اومدم بگم نیستم ی مدتی ولی برمیگردم به زودی...

خوده خوم دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

مثنکه این بدجور نکته کنکوری داره ها!

بللللللللللهههههههههه!!!!
۳ تا تست ازش می آد !!!D:

لادن دوشنبه 25 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ب.ظ

خدا وکیلی گل گفتی حیف وقتی که پای این مزخرفات تلویزیون بگذره!!!

احمد یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.fxtime.ir/#فارکس تایم

آرهاون آهنگ بهتر میاد به این قضیه اما نمیدونم چرا این آهنگ به ذهنم اومد

راجع به نقاشی
وانیا جان من اون حرفارو کلی گفتم به دریا خواستم راهنماییش کنم که کلا نقاشیاشو منظمتر ودقیق تر بکشه حالا که استعداد داره
منم اگه وقت کردم چشم یه دونه اختصاصی برا تو با رییییییییییییییش میکشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد