رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

نماز خونه !

1.وارد نماز خونه ی دانشکده ی ما که می شی؛روی بردش ..( دقیقا جایی که همه ی نماز خونه ها برنامه ی جمکران و مولودی و ختم انعام و دعا های دیگه رو می زنن !! )  یه برگه زدن با این محتوا : 

«حلقه ی ازدواج من - طلای سفید با یک نگین - گم شده ! از یابنده تقاضا می شود با این شماره تماس بگیرد و خانواده ای را از فرو پاشی نجات دهد !!!!» 

بعد یکی دیگه اومده زیرش نوشته : 

« عزیز اون حلقه ی ازدواج آقایونه که اگه گم شه خانواده ای از هم می پاشه !!» 

 

روی جا مهری اومدن مثلا تبلیغ کنن برای نماز ...در یک جمله ی قصار نوشتن : « نماز ، آرامش امروز ، آسایش فردا !!!» 

آدم یاد تبلیغ شرکت های بیمه می افته !! 

خب به هر حال نماز خونه مون هم باید یه تناسبی با خودمون داشته باشه دیگه !! 

 

 2. ای استیل ِ استیلی منو کشته !!!! همین دو-سه فصل پیش بود داشتن خر خره ی هم دیگه رو تو پرسپو لیس می جویدن ها ! الان که استیل آذین از پرسپو لیس برده اومده می گه «این یه بازی خانوادگی بود ! من لبم خنده بود ، یه چشمم گریه !» آخه بگو چرا دروغ می گی ؟!! راستش رو بگو ! بگو اگه بارسلونا رو می بردم این قد ذوق مرگ نمی شدم که پرسپولیس رو بردم !!! 

  

*کاشف به عمل اومده که بلاگ اسکای یه راه تماس خصوصی با نویسنده گذاشته! این طوریه که باید روی اسم من که این پایین نوشته شده ( به قول یکی از بچه های مودب ! نامم که سیاه تر از آبرویم  است !!! ) کلیک کنید ، profile بنده باز می شه ! زیر عکس نداشته ام نوشته تماس با من، از اون جا می تونید پیام خصوصی بفرستید ! با تشکر از کاشفش !!! 

 

** گاهی اوقات یه لبخند ...بد جوری روز آدم رو عوض می کنه !:)

نظرات 9 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:02 ب.ظ

نمازخونمون که عالیه.من عاشق اون گوشه دست راستشم(دست راست از اون وری که وارد میشی).همون جایی که شبیه کافی شاپ درستش کردن.
از همه باحالتر جای پریزشه.خیلی باحاله.همون که ارتفاعش از زمین یه سه متری بیشتر از برج میلاده(البته همش مهندسی و کارشناسی شدسا.این بخاطر اینه که همه دخترا ذاتا قد بلند و رشیدن!!!!!).یعنی اگه گوشیت شارژ نداشته باشه و احیانا بخوای تو نمازخونه یه تغذیه ای بهش بدی،اول باید یه نردبونی چیزی پیدا کنی که بری بالاش اون دوشاخه بی صاحاب شارژر و بزنی بهش بعدشم که باید واریس پارو به جون بخریو یه یه ساعتی سرپا وایسی گوشیو رو هوا نگر داری و با این حالت به صفش زل بزنی تا جمله نکبتی Buttery Full و بزنه.
کلا که خیلی جای باحال و عالییه.دیگه نمیخوام وارد جزئیات و بوی خوبش بگم که یهو دیدی ملت دلشون خواس.گنا دارن بنده خداها!
من بیشتر از استیلش فرم ابروهاشو دوس دارم.ینی آرزو به دلم موند یه دفه من این بشرو تو تلویزیون ببینم ابروهاش دوتا خط صاف رو به پایین نباشه.
برو ببین چه پیام خصوصییی واست گذاشتم!
حالا واسه چی اینو معرفی کردی؟!ما حرف خصوصی نداریم که.رو بازی کن محد خانوممگه همینجوری چش بود که حالا تیکه خصوصی میذاری.خوب یه کلمه میگفتی دیگه نمیومدیم کامنتاتو بخونیم
بذار روزتو عوض کنم"کی تورو گفت.تو بخندی روزم خراب میشه" هم خودتی!

بلهههههههه!!! اون کافی شاپش منو کشته !!
دقت نکردم تا حالا ! البته شاید هم یه برنامه ی نا محسوس و زیر پوستی برای افزایش قد ایرانی ها بوده !! یا مثلا ورزش دانشجویی!D:
البته عسیسم لازم نیست که باتری فول بشه ها !!! همون یه ذره شارژ بسشه ! البته دیگه باید خودت انتخاب کنی که یه پات رو از دست بدی یا اینکه آهنگ گوش بدی !!D:
همین مهربونی و به فکر مردم بودنته که منو گرفتار کرده دیگه !!D:
=))

کیوان یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

بلههههههههههههههههههههههههههههههههه

تو مطمئنی دختری؟


به به به کاشف! (بخوانید : bah bah be kashef). البته به من چه!

من تا حالا تو نماز خونه دانشگاه فقط واسه خوابیدن رفتم که اونم اینقد خابم می اومده که اصلا به در و دیوار نگاه نکردم.

راستش نه !!!D:

البته حتما " خوابت" می اومده نه "خابت"!!D:
اشکال نداره ! اون هام به تو نگاه نکردن ! مطمئنم !D:

واسع علوی دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

و گاهی وقتام یه لبخند بد جوری روز آدمُ خراب می کنه...

دقیقا !!! من منتظر بودم یکی این برداشت رو بکنه !!
بعضی لبخند ها از صد تا فحش بد تره ! بعضی لبخند ها اون قد معنی داره که آدم اصلا نمی تونه بیان کنه ...
مرسی از برداشت قشنگتون !:)

صالح دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ

دیگه مطمئنا الان همگی با من موافقن که محدثه داره مشکوک میزنه، نا فرم!!!!!!!!!!!!! اون از پیام خصوصی، اونم از لبخندایی که روز آدمو عوض میکنه (اونم بد جوری!!!!!) !!!!!! محدثه هم از دست رفت....
به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را...

آخه من نمی فهمم تو چه کارآگاهی هستی که چند وقته فقط به من مظنونی !!! بابا اگه مدرک و دلیل نمی تونی جور کنی؛ پاپوش که می تونی درست کنی !!نمی تونی ؟!D: (می بینی دارم کار یادت می دم ها !!)

کی گفته لبخنده از این هایی بوده که بالا سرش قلبه ؟!! شاید یه لبخند تلخ بوده !!
تو هر کی از دست می ره براش این جوری گریه می کنی ؟!
چشم ! او ن هام سلام می رسونن !( در ضمن خودت با این شکوفه و بارون بیشتر مشکوک می زنی ها !!! حالا من هی هیچی نمی گم !D:)

شیما دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ق.ظ

می ترسم از سگ همسایه
دنبالم می کند
یکی از همین قفس من
برایش بساز
تا آدم شود

نمیدونم چرا فک میکنم این شعره خیلی ردیفه.خوب لابد هس دیگه
راستی اون موقعی که نظر گذاشتم هول بودم اولین نظرو بذارم پستتو تن تن خوندم.اصلا دقت نکردم به یه تیکش.آره دیگه.همون سه نقطه بعد لبخند!!!!!
بدو جاخالی رو پرکن واسش یه بارم ردیفم گذاشتم

آره قشنگه ! البته توش از کلمات لطیف شاعرانه استفاده نکرده ولی ردیفه !؛)
مرسی!:*
استاد با اجازتون پرش کردیم !
لبخند ِ تلخ !D:
من نمره ام رو می خوام !D:

پریا دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

من که طرفدار استیل آذینم . استیلی هم حرف مفتی بیش نزده . یه چی باید می گفته دیگه . گاهی وقتا آدما هیچی نگن می میرن . عزیزم این دانشکده تون چه نمازخونه های باصفایی داره ها . ما واسه نماز باید بیایم بالا حتمی زین پس .

خب می تونست خبر نگار رو بپیچونه !! دیگه دروغ به این تابلویی ؟!!
=))
=))
آره !!! تازه خیلی هم خوشبووووووووووووووووووووست !!!!D:

shiva سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 06:42 ق.ظ http://tazegi.blogsky.com

بعضی وقتا تضاد هم قشنگه!

بله درست می فرمایید !
ولی یه سوال !
کجاش تضاد بود ؟!!D:

بوبو سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ

باز من دو روز نیومدم بهت سر بزنم رفتی لبخندد!! زدی؟؟؟!!
من با تو چه کنم آخه؟؟؟؟؟؟؟

خب من که می گم من منحرفم !!! باید خیلی مراقبم باشید !D:
البته لازم به یاد آوریه که من لبخند به کسی نزدم ! بهم لبخند زدن !!!D:
من خودمم نمی دونم با خودم چه کنم آخه !!!!

ادبیات کودک سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://gag.blogsky.com

تو خودت به خاطر هزار تومن یه دفه می خواستی فک یک پسر بچه رو بیاری پایین ، حالا گیر می دی که فلانی نگران حلقه ی ازدواجشه؟

اوه !! اوه !!! مثل اینکه حسابی لو رفتم !!D:
نه بابا !! من به این گیر ندادم که ! خواستم تعریف کنم که چه چیز های جالبی رو برد نمازخونمون می زنن !!D:
بعد در ضمن قسمت جالبش به نظر من جوابی بود که به اون طرف یکی دیگه داده بود !!!همون که " عزیز اون حلقه ی ...." !D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد