رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

فمینیست نیستم اما ...

پروردگارا 

گریه مکن  

درست می شود ... 

 

*شمس لنگرودی   

 

**مردهای ایرانی به جز تعداد محدودیشون بقیه شون هیچ بویی از شرافت نبرده ان ! دختر هایی که حرف من رو قبول ندارن می تونن یکی از سه تا کار زیر رو انجام بدن ! 

1. با سن زیر 25 سال رانندگی کنن !(حتما به این حرفم می رسن که مرد ها وقتی پشت ماشینشون می شینن ، سنشون به زیر 5 سال کاهش پیدا می کنه !)  

2. یه دختر زیبا تر از زن ِ یه مرد  ِ ایرانی بهش نشون بدن ! 

3.بعد از غروب آفتاب به خانه برگردنن!( ترجیحا از یه کوچه یا خیابون خلوت برن !)

 

***باید تاکید کنم که * هیچ ربطی به ** ندارد ! چون خود ِخدا می دونه چی خلق کرده پس هیچ امیدی نمی شه بابت درست شدنشون بهش داد ! 

نظرات 15 + ارسال نظر
آدرینا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ب.ظ http://adrina.blogsky.com/

تایید می کنم. تاکید می کنم.
به ما هم سر بزن خانوم جون.

مرسی از تاییدت عسیسم !:)
چشم !حتما !:)

آناهیتا دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/

سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونی درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و بازی کنی وغیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه $20 می گیری

:)

یـــــک سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

متاسفانه باید بگم "حق داری"

:)
حق پذیر هستی !؛)
حالا خودت رو ناراحت نکن برادر ! ایشالا که شما جزء همون تعداد محدود هستی !D:

شیما سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ق.ظ

این آقاهه چه تریپ صمیمیتی با خدا برداشته ها.حالا بذار وقتی خدا سنگش کرد اون وقت بهش میگم کی گریه میکنه
مثل اینکه شاکییی ناجورا!!!اصلا یه لحظه فک کردم اشتباهی اومدم تو وبلاگ یکی از این فمنیست دو آتیشه ها.میگم برا اینکه پستت جذابتر بشه عکس سر بریده یه مردو میذاشتی تو پستت که دیگه تکمیل شه.من بیشتر به نظرم یه سری از فروشنده های مرد ایرانی بویی از شرافت نبردن.ینی بعضیاشون آدمو به غلط کردم میندازنو از هرچی خریده زده میکنن.
خیلی داری حرص میخوریا.بپا فشار مشارت نزنه بالا ما حوصله نعش کشی نداریما(عقده ایه اسمایلی خودتی!!!)

آره ! اصلا به خاطر همین صمیمیتشه که دوسش دارم دیگه !D:

اون ها که دیگه هیچی !!! البته نا گفته نماند ! دختر های فروشنده هم دست کمی ندارن ! ولی خب راست می گی ! بد ترین مرد های دنیا همون مرد های فروشنده اند ! رو اعصاب ان ها !!!!

نه عسیس ! خیلی وقته عادت حرص خوردن از سرم افتاده !!! ترجیح می دم لبخند بزن و بی خیال باشم !!:)

کیوان سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

به جرات می تونم بگم که هیچ چیزی از قسمت اول و دوم نوشته ات نفهمیدیم. مخصوصا قسمت 2

به جرات می تونم بگم که اگه یه بار دیگه بخونی حتما می فهمی ! راهنمایی: قسمت اول هیچ ربطی به قسمت دوم نداره ! همین طوری مناسب حال و روز خودم بود !:)

نیما سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ق.ظ

منم مث کیوان ۱و۲ رو نفهمیدم

تو که شدی مرید کیوان دیگه ! هرچی کیوان و هر کاری که کیوان بکنه !!!نه ؟!!D:

پریا سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

آره باووووو . واقعا موافقم باهات . اصلا درست بشو نیستن . البته یه موارد استثنایی هم هست ولی کمه . من واسه همینه که می کم بریم از این کشور مادرجون .

آخه منو کجا راه میدن ؟! نه! تو بگو ؟!! تو یه جا پیدا کن که منو راه بدن من با سر می آم !!!D:
درست بشو هستن ولی نه تو سن ۲۰-۳۰ سالگی ! از بچگی باید درست بشن ! متاسفانه در مورد دختر ها هم همین موضوع مصداق داره !

حامد سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:52 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com/

این شمس خیلی آدم با صفایی بوده
در ضمن مردهای ایرونی رو نابود کردی
احتمالا دچار بدبینی شدی

نه !! دچار بد بینی نشدم !!
اگه می تونستم تعریف کنم اون وقت می فهمیدی که عین حقیقت رو گفتم !
البته بازم می گم ! تعداد محدودی هستن که این طوری نیستن !؛)

شیما سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:18 ب.ظ

من یادم نمیاد عنوان مطلبت همین بود یا تازه عوضش کردی؟

نه بابا !! همین بود ! عوضش نکردم !؛)

خوده خوم چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

یه سوال:
این چه زندگی ایه؟!!!

واقعا !!!
این زن و بچه ام هم که بدون غذا موندن ! هی نق می زنن به جونم ! هی میگم آخه من از کجا بیارم خرج شما رو بدم ؟! بابا چی کار کنم که به من کار نمی دن !!؟ اصلن گوششون بدهکار نیست که !...
خلاصه یک زندگی سگی دارم !

خوده خوم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ

اصا چرا نمیای عیدو به من تبریک بگی؟!!!
تو اصا فهمیدی من اینهمه تغییر دادم وبمو؟!!!!!!!!

ببخشید عسیسم !!!! کلی گرفتار بودم !!
عیدت مبارک !!!!!
آره !!!!کلی هم خوشگل شده !!!مبارکه !!:)

خوده خوم جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ

اااااااااااااااااااااااااااااااااااا
(این جیغ بود!)

:))
جیغت هم قشنگه !:)

کیوان جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

تو چی جوری خرداد 40 تا پست دادی؟

دیگه تخته گاااااااااااااااااااااززززززززززززززززز رفتم !!!D:
به پوچی رسیده بودم !!D:

شیما یکشنبه 10 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:45 ب.ظ

چرا یهو تعداد نظراتت کم شددیدی چقد حواسم هس

باران چهارشنبه 13 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ http://sotooh.blogsky.com

سلام
خوبی مهربونم؟؟؟

بابا خیلی باحالیییییییی

خیلی مطلبت باحاله

با اجازت از شدت باحالی من تو وبلاگم می گذارمش


سلا م عسیسم !:)
مقسی !!خجالتم نده !!:">
با حالی از خودتونه !:)
خواهش می کنم بابا ! وبلاگ متعلق به خودته !:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد