رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

بازم وحشی!

ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم
امید ز هر کس که بریدیم،بریدیم
 

دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
از گوشه بامی که پریدیم، پریدیم
 

رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
 
حالا که رماندی و رمیدیم،رمیدیم
 

نام تو که باغ اِرَم و روضه خلد است
 
انگار که دیدیم ندیدیم،ندیدیم
 

صد باغ بهار است و صلای گل و گلشن
 
گر میوه یک باغ نچیدیم،نچیدیم
 

سر تا به قدم تیغ دعاییم و تو غافل 

هان واقف دم باش رسیدیم، رسیدیم
 

وحشی سبب دوری و این قسم سخنها
آن نیست که ما هم نشنیدیم، شنیدیم

                                                                      "وحشی بافقی" 

 

*دیدم استقبالتون از وحشی خوب بود ! بازم وحشی گذاشتم ! 

** دقت کردین این چند وقته من خیلی بیش تر از قبل چرت و پرت میگم ؟!! 

 

***یه راننده ی پدر؛ مادر آمرزیده ای امروز منو کنار اتوبان پیاده کرد؛ گفت بقیه اش رو خودت برو ! از دور دید که گیشا ترافیکه گفت من نمی رم خانوم !!! خلاصه از حکیم تا سر گیشا کنار اتوبان پیاده اومدم ! شده بودم سرعت گیر ! هرکی رد می شد کله اش رو بیرون می کرد ببینه این دختره چه مرگشه که داره کنار  اتوبان راه میره ! اون هم این ور گاردیل !!!حالا بگذریم از اینکه نیم ساعت آخر کلاس رو رسیدم !!رسما چند بار نزدیک بود زیرم کنن !!

نظرات 10 + ارسال نظر
امید شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ب.ظ http://www.pikaso.pardisblog.com

. . . . . . ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶
. . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶
. . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶
. . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶
. . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶
. . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶
. . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶
. . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶
.¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶
.¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
.¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶
. . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶
. . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶
. . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶
. . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶


سلاممم

خوووووبی
وب قشنگی داری اگه دوست داری تبادل لینک کنی من رو با نام دنیای جور وا جور لینک کن و به ما خبر بده تا شما رو هم لینک کنم

مقسی !:)
باشه ! خبرت میکنم !؛)

حامد شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

عجب راننده ای ! حالا کرایه هم ازت گرفت یا نه؟
وحشی هم کارش خیلی درسته

۵۰۰ تومن کرایه اش بود که ۳۰۰ ازم گرفت ! بعدش هم با یه حالتی که انگار دلش برام سوخته میگه ۲۰۰ تومنش رو هم بده از اینجا تاکسی سوار شو !!!!D:

آره ! کارش که خیلی درسته !مخصوصا لیلی و مجنونش !!:)

صالح یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

اون راننده تاکسی پدر مادر نداشته که بخواد پدر مادر آمرزیده باشه!!!!!!! جدا شعور در حد باقالی!!!!!!!!!
راستی، دقت کردی این وحشی تازگیا چقد مشکوک میزنه!!!!؟

شما حالا زیاد حرص نخور !!!؛)
ان شاالله به راه راست هدایت می شن !!!D:
آره ... طرف خونش رو کرده تو شیشه ها!!!خیلی شاکیه !!!D:

شیما یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

خوشم میاد که انقد به علایق ما احترام میذاری.کلا استیل شعرای این وحشی یه مدل وحشیانه باحالیهآدم اینارو میخونه وحشی میشه(خودت "تو که کلا وحشییی")
چرا جدیدا راننده ها اینجوری شدن.دقیقا دیروز همین اتفاق واسه منم افتاد.یعنی تو سرمای قطب مارو پیاده کرده میگه پاشین خودتون برین ترافیکه من دور میزنم.میخواستم با همین استیل وحشی بهش بگم ما به قبرت ر...‌یم،ر..یم.(دقت کن که باید دوبار بگیا وگرنه وحشییی نمیشه)
ینی اگه خودتم بخوای زود برسی(البته فقط خواستن) سر کلاسا، این راننده ها نمیذارن

آره دیگه !! ببین من چقد هوای شما رو دارم !!:)
مدلش رو نمی دونم ولی قشنگه!!
اِ اِ‌ اِ....!!! شیما این جا بچه نشسته ! حالا شما خودت رو کنترل کن عسیسم !! ایشالا خدا به راهشون می آره !!!D:
ولی انصافا خیلی راننده ی نامردی بوده که تو سرما پیادتون کرده !!!:(

دقیقا !! میبینی ؟!! من می خوام ها ولی توفیق نمیشه !D:

شیما یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

من از ساعت 11:45 این صفحه نظراتم باز بود داشتم مینوشتمواقعا چه سرعتی دارم.یاد اون لاک پشتا افتادم که میگن فرااااااااااااار!!!

واقعا استقامتت تحسین بر انگیزه !!!!
:))
:))

یـــــک یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ق.ظ


(گیر نده! همینجوری هوس کردم لاو بترکونم!!! )

میدونی من اگه جای تو بودم چیکار میکردم! : میگفتم عمرا پیاده نمیشم! بعد از اون اصرار از من انکار! تا آخرش یارو شاکی میشه پیاده میشه که منو به زور از ماشین بکشه بیرون! منم از این فرصت استفاده میکنم سریع می پرم پشت فرمون، گازشو میگیریم میرم!!!!!!
(آخرش هم اینکه تا یه مسافت خیلی دوری میرم با ماشین جوری که هنوز راننده بهم دید داشته باشه و در حال دویدن باشه، بعد سریع میزنم کنار، ماشین رو ول می کنم همونجا تا برسه بهش ، منم میرم به کارو زندگیم برسم!

:))
:))
:))
چه ماجرای پلیسی ای را انداختی ها !!کرایه تاکسی یادت رفت ! کرایه اش رو هم بگذار رو داشبور(داشبورت؟!) بعد برو به کار و زندگیت برس !!!
البته من نمی تونستم این کار رو بکنم ! چون جلوم ترافیک بود ! احتمالا گیر میکردم تو ترافیک ...بعد یارو بهم میرسید ...بعدش دیگه بابام رو به جرم دزدی در می آورد !!D:

واسع علوی یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ق.ظ http://sabooyekashi.persianblog.ir

رم دادن صید خود از آغاز غلط بود
حالا که رماندی و رمیدیم،رمیدیم
--
قشنگترین بیتش بود به نظرم...

آره منم این بیت و بیت اولش رو خیلی دوست دارم !!!:)

خوده خوم یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ

از شما نهایت سپاس گذاری را مرسی به خاطره ادامهی دلنشینه این شعععره زیبا
خدا از بزرگی کمتان نکند
و ممنون به خاطره فونته زیبا نیز
که روشنیه چشمانه روشن این بنده حقیر را نستاند

خواهش می کنم !! من هرچه دارم از شما خوانندگان گرامی دارم !!!استدعا دارم ! فونت وبلاگم به فدایتان !!D:

نیما یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:11 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

اگه راننده تاکسی منم کنار اتوبان پیاده میکرد چرت وپرت مینوشتم والا من ک بهت حق میدم بعضیا واقعا...

یعنی الان به طور غیر مستقیم گفتی که من چرت و پرت می نویسم دیگه !!!D:
حداقل می تونم بابت حقی که بهم می دی ممنون باشم !!!D:

پریا یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

بی شعور ... ی ...آشغال . با خودش نگفت این جای دختر من . آدم دخترشو کنار اتوبان پیاده می کنه که هر کی رد می شه یه چی بگه و صد نفر بوق بزنن . واقعا که بعضیا چقدر ...ان . یه جو غیرت . یه جو حمایت از دختران این مرز و بوم واقعا گاهی وقتا لازمه . یه جنتلمن تو این مملکت نیست . البته هست فقط یه دونه من می شناسمحیف که راننده تاکسی نیست

چی بگم والا !!! فکر کنم خودش دختر نداشته احتمالا!!!
غیرت که ....!!!!!!D:
تو هم کشتی ما رو با این جنتلمنت !!! فکر این رگ غیرت ما رو هم که نمی کنی !!!D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد