رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

یهو به ذهنم اومد !

فکر می کنم خدا برای کشور ما یه ستاره اضافی در نظر گرفته ها !!!همچین نور چشمیش شدیم انگار !!! آخه اعزام شهیدمون به بهشت خیلی بالاست !!!!

 

*در راستای...( خودتون می دونید دیگه !!!) 

**شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش ....!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
فرزاد جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://delshodehgan.blogsky.com

شراب تلخ می خواهم که مرد افکن بود زورش
که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سلام
عاشق این شعرم.
تا حالا بلگتونو ندیده بودم جالب می نویسید راستی اصلا نمی دونستم شعر پایینی از وحشیه خیلی شعر با احساسه (یار دل آزار )

استفاده کردیم

موفق باشید

ممنون !:)
خوشحال شدم !:)

شیما شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

هرچی مطلبتو میخونم بیشتر به این نتیجه میرسم که نظر خاصی ندارم

منم خودم اگه بودم هیچ نظر خاصی نداشتم !:|

کیوان شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

خودت زورت به مردها نمی رسه دست به دامن شراب می شی؟

پ.ن. یادم رفت واسه نظر قبلیم اسممو بزارم.

=))
عالی بود برداشتت !!!؛)
واقعا از من انتظار نداری که زورم به مردها برسه ؟!!؟!

پریا یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

خیلی شهید پروریم ماشالله . بزنیم به تخته همه با هم که خدا نکرده آمریکا و اسرائیل جهان خوار چشممون نزنن ...

=))
آره دیگه ...!!!D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد