رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

من مواد می خوام !

نه دیگه !! دیگه هیچ راه برگشتی وجود نداره !! نه !تو رو خدا اصرار نکن ! به جون تو اصلا نمی شه !! بابا مگه می خوام برم بمیرم !؟! می خوام برم در یک اقدام نمادین معتاد شم !!همین ! 

چرا ؟!! 

۱۰۰۰ تا دلیل دارم !! 

۱. آخه این چه اینتر نتیه که من دارم !؟!! سرعت الاغ وقتی روش ۶۰ کیلو بار باشه و بخواد از سربالایی بالا بره از سرعت این لعنتی خیلی بالا تره !! 

۲. سایت دانشگاه ؟!! نزدیک ۱۰۰۰ تا دانشجو داره این خراب شده ؛ ۲۰ تا کامپیوتر سالم هم توش نیست !!! لپ تاب هم که ندارم !!( درست فهمیدی !! این آخریه علت اصلییه !!

۳. این چه زندگییه که من دارم !؟! به خدا اون تک سلولی ها  فعالیتشون از من بیش تر بود !! تمام تمرین ها رو هم که می ذارن توی اون سایت بی صاحاب! منم به دلیل اینکه هیچ گونه دسترسی به اون سایت و گروپ ندارم ( دقیقا این اینتر نت هوشمند من این دو تا رو باز نمی کنه !!)با خیال راحت شب رو به صبح می رسونم ! صبح می رم سر کلاس ! تمرین ها رو از رو یکی با سرعت نور کپ می زنم بعد هم یه دوی صد متر با مانع انجام می دم تا این کپی ها رو به دست استاد برسونم !!تمام فعالیت روزانه ی من محدود به همین نیم ساعته ! بعدش می رم تو حالت خلسه ی معنوی تا جلسه ی بعد !! 

۴. اس ام اس ها هم که دیگه...... ( حیف که این عفت کلام دست و پای ما رو بسته !!

۵. کلن خسته شدم دیگه !!!از ۱۰ تا آدم دو رو برم ۹ تا نصفی شون هم افسردگی گرفتن ! ولی من از افسردگی خوشم نمی آد ! می خوام برم مواد بگیرم !این جوری حداقل یه حالی هم می کنیم ! 

۶. حالا شما این ۵ تای بالا رو نقدا جای ۱۰۰۰ تا بگیر؛ قول می دم جبران کنم !:)  

 

 

* وسط اتوبان یادگار امام ؛ دوتا ماشین زدن به هم ! دو تا راننده اومدن بیرون با هم دیگه دست به یقه شدن !! ملت هم بهشون به دید یه مانع متحرک نگاه می کنن که باید ردشون کنن!! 

**فکر نمی کنم وسط اتوبان جای مناسبی برای دعوا باشه ! حتی اگه اعصابتون به شدت خط خطی شده باشه !! 

نظرات 12 + ارسال نظر
کیوان دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://redhell.blogfa.com

بهترین جا واسه دعوا همون وسط اتوبانه. اگه نتونستی طرف رو بکشی یکی دیگه آماده است با کمال میل واست این کار رو انجام بده.

مجبور نیستی به چیزی که نمی خوای پای بند باشی.

برو معتاد شو. کسی جلوتو نگرفته که.

با اون پولی هم که می خواستی مخابرات رو بخری برو لپ تاپ بخر.

آخه پولم به لپ تاپ خریدن نمی رسه ولی سهم اس ام اس های خودم رو که دیگه می تونم از مخابرات بخرم !!!D:
آخه یکم بی انصافیه ! دعواش رو تو بکنی ..قتلش رو یکی دیگه ؟!
چرا بابام نمی ذاره !! می گه من پول ندارم بدم تو بری مواد بکشی !!!D:

قطره دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:15 ب.ظ http://www.eghballahoory.blogsky.com

بابا خیلی توپی. قشنگ مینویسی. به منم سربزن و نظرت رو درباره وبلاگ بگو و کمکم کن. منتظرتم.

شما خودت باحال تری که !!!
من کمک کنم !!؟ بابا تو خودت باید بیای کمک من !:)
مقسی !!:)
خیلی لطف داری !
چشم ! حتما می آم !:)

شیما دوشنبه 13 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

قبل ازاینکه چیزی راجب پستت بنویسم یه چیزی بگم.چرا حرف تو دهن ملت میذاری؟این آقا یا خانوم قطره کی گفت تو باحالی که تو میگی باحال تری؟گفت توپی.فرق میکنه(همینجوری گفتم بخدا.یهو به چشم خورد گفتم نگم عقده ای میشم.به جان خودم هیچ گونه قصد و غرضی برای کل کل و ضایع کردن نداشتم.دوباره نیای صافم کنی)
عالیه.به نظرم حالا که میخوای افسرده نشی و حال کنی بزن تو کار قرص.هم باحالتره هم باکلاس تر.
بابا اینترنت نمیخواد که.قضیه عروس و زمین کج و ایناستا!!!!من خودم سوالارو سر کلاس گرفتم که البته نمی گرفتمم همه جا دست همه ریخته بود.یعنی تو دانشگا هرکیو خفت میکردی میگفتی سوالای الک همه یه ۳-۴تاشو بهت میدادن بری فضا.کلا میتونم بگم در هیچ کدوم از مراحل نیازی به دسترسی به اینترنت نداشتیبرای اینکه بهانه نداشته باشی بگم که سوالای ریاضی مهندسی ام اومده و تا چهارشنبه ام وقتشه.پس دلیل ۳ ملغاس.۴و۱ام که مشکل همس.خب پس خیلیم دلیلات قانع کننده نبود
ولی تو کاریت نباشه.برو تو همون خط قرص و اینا.بذار مام پیش دونفر کلاس بذاریم بگیم یکی از بچه های دانشگامون تو کار قرصه!
من عاشق این فرهنگ ایرانیام.میگن هیچ جا ایران نمیشه.حالا فک کنم به دوتا ماشین یه لکم نیفتاده بودا.فقط میخواستن دور هم یه دعواییم زده باشن.من که امروز یه صحنه دیدم خدابود.دو تا ماشینه تو یه کوچه پیچیدن یهو جلوی هم یه چیزایی بهم گفتن بعد یکیشون رفت.اونیکی رانندهه یه پیر مرده بود بعد سه ساعت که اون یارو رفت تازه موتورش را افتاده بود شرو کرد به فش دادن.چه فشاییم می داد.فک کنم خیلیم با خودش حال کرده بود که چقد من قلدرم و از این صوبتا.
کلا که من میمیرم واسه ایران خودمون
کف کردم!!!!!

:))
خوبه گفتی ...آخه اگه عقده ای می شدی من که پول نداشتم ببرمت پیش روان پزشک !!؛) ( مزاح کردم ...به دل نگیری یه وقتی !:) )

آخه فقط یه مشکلی دارم ! افسرگی خرج نداره ! ولی قرص و مواد خیلی خرجش بالاست ! تازه افسردگی خطر نداره که ! ولی قرص می زنم اونوقت مثل این مهمونه همسایمون خودم رو پرت می کنم از ۴ طبقه پایین ! حالا اگه بمیرم خیییییییییللللییی خوبه ولی می ترسم فلجی چیزی بشم ...این پدر مادر بیچاره ام آخه چقد از دست من بکشن !!

آخه دو تا مشکل بود ! اول این که من وقتی از دانشگاه خارج شدم فهمیدم که hw داریم ! بعدشم این اسلاید های اندازه گیری رو چی کار می کردم !!! ما که مثل شما مرفه بی درد نبودیم ! بابا ما امتحان داشتیم ! بله عسیسم ما مرد ( یعنی خانوم !) علم و دانشیم ! مثل شما ها تو سایت ول نمی گردیم که !! تازه لپ تاپ هم نداریم !D:

حالا شما فعلا کلاستو بذار ! تا بعدا ببنیم چی می شه !

:))
خب نامرد ! می رفتی کمک پیرمرده !! حداقل تو فش دادن که می تونستی کمکش کنی !D:

منم کف کردم !!!!

یـــــک سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ

از بچگی اینقدر دوست داشتم که یه دوست معتاد داشته باشم!!! خیلی حال میده! هی تو سرش میزنی میگی: معتاد بدبخت! تو هیچ کاری ازت برنمی یاد! کراکی!!! مایه ننگ خانواده و جامعه!!!

این 6 تا دلیل که کاملا موجه هست ولی اگه این دلایل رو هم نداشتی بازم من پایه بودم تو معتاد بشی!!!!

مــــعتاد! بدبخت! بلای خانمان سوز!!

آهان پس بچه که بودی یکی هی زده تو سرت ...تو هم عقده ای شدی ؟!!D:
بابا کراکی خیلی با کلاسه که !مایه ی ننگ خانواده و جامعه که نیست هیچی تازه کلی هم افتخار داره !! مثلا مامان من جلو در و همسایه با افتخار می گه : دخترم هزار ماشاالله کراکیه !!D:

واقعا اگه می دونستم این همه مشوق دارم زود تر اقدام می کردم !D:

نیما سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

ی وبلاگ بهت معرفی میکنم فک کنم بهم خیلی بیاین حتما ی سر بزن اسمش(بوبو)تو لینک دوستامه

رفتم سر زدم ! خیلی خوب بود ! تازه هم دختره هم همسنم!!D:
مقسی از آشناییی که دادی !!:)

حامد چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ

خیلی کار خوبیه
فقط یه توصیه سعی کن به مواد سنتی معتاد شی خیلی بهتره!!!

مقسی از تشویق ! واقعا باید رو این موضوع خیلی فکر کنم !! بالاخره کاره یه روز و دو روز نیست که ! بحثه یه عمر زندگیه !!!D:

پریا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ب.ظ

بهت حق می دم ...باخیال راحت معتاد شو خیلی هم بی اشکال و پاکیزه و خوب...برو من پشتتم .

واقعا من از داشتن دوستایی مثل شما که این همه هوام رو دارن و تشویقم می کنن بسیار خوشحالم و احساس خوشبختی می کنم!D:

پریا چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

با حامد ۱۰۰٪ مخالفم جدیدیا خیلی بهترن

آبجی این کاره ای ها !!اسمت رو عوض کن بذار ساقی !!D:
یه نظر سنجی می ذارم در این باره !:)

کیوان پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

سهم اس ام اس های من از مخابرات (جدیدا از ایرانسل) بیشتر از پول یه لپ تاپه!!

به بابات بگو به جای اینکه واست لباس بخره پول بده بری معتاد شی.

این که دعواشو تو بکنی قتل رو یکی دیگه عین انصافه! نگه اینکه خودت پایه ی کشتن هم باشی!!

داستان های من قشنگن؟ چقد بد سلیقه ای تو!

:))
منم الان که فکر می کنم می بینم سهم منم بیش تر از یه لپ تاپه !!
بهش می گم ! میگه آخه بی لباس که نمی تونی بری بیرون ! یعنی من غیرتم اجازه نمی ده !!D:

همین دیگه ! من که جرئت کشتن و دیه و این جو چیزاش رو ندارم ! بعد دعوا و کتک کاری و بزن بزنش ماله من ! دیه و دار و اعدام مال یکی دیگه؟!؟! یه ذره وجدانم درد می گیره !

آره ! قشنگن !:)

کیوان پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://charkheshepouch.blogsky.com/

شماره 3 جدید اضافه شد؟ من ندیده بودمش!

چی می خونی مگه؟

نیم ساعت طول می کشه کپ بزنی؟ مگه چند صد تا تمرینه؟

نه !!! ببین پسرم با دقت نمی خونی ها !!!

سیم کشی راه و ساختمان گرایش تیر سازی !D:
البته کاردانی پشت و رو کردن کتلت هم دارم !D:

آخه هی وسطش با دوستم می خندیدم ! یادم می رفت کدوم خط بودم !( چون اصلا نمی فهمیدم چی دارم می نویسم بعضی وقت ها خط ها رو هم جا به جا می نوشتم !)

خوده خوم پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام خانومه
اسمت چی بود؟!!!
آهان. عففت!
چطوریایی؟!!!
دیگ به دیگ میگه تو شب درنیا من اومدم که بی معرفتم خودتی و اس ام اسای بدبختم که خوبن بچه ها ام دس بوسن

یعنی یا من دو رو برت نیستم یا مارو نصفه آدم حساب میکنی
کودومش؟
ها؟
بگو دیگه
چرا خجالت میکشی
وا این حرفا چیه
برو بابا

(فک کنم حالم خوب نباشه(!) بعدا میام دوباره)

=))
=))
=))
اِ اِ اِ اِ اِ !!! سلام شوکت خانوم ! حالتون چطوره ؟!!

بچه های مام کنیز شمان ! پسرامون هم غلامتون ! راستی می شه به غلامی قبولشون کنید !؟نه قبول نشدن ! کارنامشون دیروز اومد !D:

عسیس آخه شما که کنکور داری باید درستو بخونی ! وگرنه کیه که شما رو نصفه آدم حساب کنه !!؟ هان ؟!
خجالت که می کشم هیچی تازه جدیدن شروع کردم یه چیز دیگه هم می کشم ! خیلی محشره !!حسابی می بره تو نعشه ای آدم رو !! D:
:*
:*

مریم پنج‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

نوع مواد رو که یافتی از من دریغ نکن !!
شکلک های این جا چرا همه اش کجکی ان؟

چشششششششششممم!!!:)
یعنی چی کجکی ان ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد