رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

من بال پرواز دارم .

 

 آسمانت را می خواهند ولی صاعقه ات را نه . 

من از آن ها نیستم . 

تهدید هایت را هم دوست دارم ...:) 

 

 

/مسیح در شقایق؛ کریستین بوبن/ 

نظرات 7 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

ایندفه شعر نمی نویسم.بجاش یه چیز خفن می نویسم که بری فضا.امروز تو یه سایتی یه جمله گرانقدر از امام خمینی دیدم که حیفم اومد تو و بقیه رو تو خنده و شادی خودم سهیم نکنم.امام فرموده بودند:"تو غلط میکنی قانون را قبول نداری،قانون تورا قبول ندارد!"
میدونم که الان غرق تامل تو این جمله شدی.پس تنهات میذارم تا از خلسه بیرون نیای.التماس دعا!!!
+شعر(البته شعر که نه جمله) و عکسه دوتاش قشنگ بود

به به !!!
اصلا بوی گلم چنان مست کرد که دامنم از دست برفت ....D:


مقسی عسیس!:)

پریا چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:07 ب.ظ

من هم از آن ها نیستم ...

مطمئنم که تو هم از آن ها نیستی !...:)

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:25 ب.ظ

motmaeni?

چه سوالی !!!
مطمئن نیستم ولی حداقل سعی می کنم ...
اگه صاعقه اش من رو خشک نکنه ...خاکسترم نکنه ...سعی میکنم که آسمونش رو ببینم و امید وار شم !:)
گرچه خود صاعقه اش هم دوست داشتنیه ! فقط یکم درک می خواد که امید وارم بهم بدن !:)
ببین یه سوال یه کلمه ای پرسیدی ..من باید یه صفحه جواب بدم تا دلم راضی بشه ! اسم هم که نمی ذاری ! آخه این چه وضعشه ؟!D:
؛)

حامد چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:30 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

نوشته تاثیر گذاریه!
با تمام تلاشی که میکنم که منم از آنها نباشم ولی فکر کنم یکی از آنها باشم!

تلاشت واقعا مقدسه !:)
امیدوارم هممون یه روز از آن ها نباشیم !( منم فکر کنم از آن ها باشم !D:)

ستاره آبی پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:52 ق.ظ

چقدرزیبابود!

خواهش می کنم !
دست نویسنده ا ش درد نکنه !:)
شما هم زیبا هستید !؛)

خوده خوم جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

به به
جماعت آپ کن به ما نگو (ها؟)
اشکال نداره عوضش من انقد درس میخونم وخ نمیکنم آپ کنم و به دوستام سر بزنم (وااای دماغم)

:))
خب فکر اون دماغ بیچاره ات رو هم بکن که باید هی کش بیاد !!!درس نمی خونی مثل من صادقانه بیا بگو !! D:
این قدر هم به اون دماغ بیچاره فشار نیار !!D:

واسع علوی دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:51 ب.ظ http://sabooyekashi.persianblog.ir

مثل آن ها نیستم...

:)
منم سعی می کنم نباشم !:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد