رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

بدون عنوان!


به قول رفیقی؛

هوا نا فرم دو نفره است ....





نظرات 12 + ارسال نظر
یـــــک پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ب.ظ

نخیرم! اصلنشم دو نفره نیست یعنی اگه امروز یه نفر دیگه با من بود فقط می زدمش!!!! آخه چه معنی میده همین امروز که من ماشین رو بردم کارواش بارون بیاد؟!!

:))
واقعا دلم سوخت !!!
تقصیر خودته که نیومدی آخرین پیام خدا رو بگیری !!!D:
« پسرم فردا ماشین رو کارواش نبر ...می خوام بارون ببارم !!»
در ضمن اصلا خوب نیست که عصبانیتت رو سر اون یه نفر دیگه خالی می کنی ها !!!؛)

حامد پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

خیلی نادخ دونفره است
ولی ما تنها ها باید یه نفره پای کامپیوتر بشینیم !!!!!!!!!

=))
:))
خدا ایشالا بخت شمارو هم باز کنه برادر !!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:08 ب.ظ

از بارون متنفرم! متنفرم از اینکه خیس بشم! ترجیح میدم که با نفر دوم توی یه هوای برفی باشم تا بارونی!!!!! خیلی هم شاعرانه تره! البته من تا حالا تجربه نداشتم!

:))
قبلا هم گفته بودی و یه بحث مفصلی راجع به این موضوع با هم کرده بودیم !!! ولی برام جالبه ! اصلا به روحیاتت نمی آد که از بارون بدت بیاد !!:) ( خودت «به تو چه مگه تو روانشناسی !!»)

پریا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ

بعضی جمله ها واسه بعضی ها نافرم رو نرون . متوجه ای که ؟

بله !
دریافت شد !
از تذکر به جاتون ممنون و سپاس گذار !:)
خیلی نامردی که دیگه با ما ها بیرون نمی آی !:(

شیما پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:46 ب.ظ

نه تنها دونفره بود حتی برای یه اکیپم ظرفیت داشت.درکل خیلی ردیف بود.فقط قربون شانس خودم برم که تا میرم زیر بارون بند میاد.یاد وقتایی میفتم که به یه بچه میگم آخی با سر میره تو دیوار یا وقتایی که میریم مهمونی به ظرفاشون نگا میکنم میشکنه چش شور نکبت بیار خودتی

:))
بله ! برای یه اکیپ هم ظرفیت داشت !؛)
=))

میترا نصیری پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی و پر محتوی داری به وبلاگ منم سری بزن تا با هم بیشتر همکاری کنیم ، مطمئن باش بدون هیچ هزینه و وقت ، اصلآ بدون کلیک روی تبلیغات و عضو شدن تو سایتهای مختلف می تونید درآمد داشته باشی مهم اینکه هر وقت که تو اینترنت بری حالا هرکاری داشته باشی دانلود کردن یا وبلاگ update کردن و غیره برات درآمد حساب می شه چیزی واقعا از دست نمی دی حتی اگه وقتی براش نذاری هر 5 ماه $20 می گیری

نه آبجی !!
ما نون بازوی خودمون رو می خوریم ! این پول ها از گلومون پایین نمی ره !!D:
ممنون که نظر دادی !:)

شیما جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:23 ق.ظ

پیچک نگاهم

دزدانه تا پشت پنجره ی

اتاق تو بالا آمده

به کجا خیره شده ای !

باران که بگیرد

تمام پنجره پر از پیچک خواهد بود ...

ک.یاکیده

اینم یه شعر مناسبتی بارون دار
چقد واقعا انتخابام بجا و توپه
کلی واست گشتم تا از این آقاهه شعر بارون دار واست پیدا کردما.بعد هی بگو دوستام بدن بیا پست بذار مارو خراب کناصلنم منت نذاشتما!

وای شیما من کتاب این یارو رو حتما پیدا می کنم !!! خیلی قشنگه ...:)
بلی !! اتنخاباتون کاملا صحیح و به جاست !؛)
آخه حداقل یه کاری بگو که من کرده باشم !!!!! من کی شما رو خراب کردم !؟!!!
منت که نذاشتی ولی....D:

یـــــک جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

دیدم الان رو خطی ، اینو هم بگم!
دفعه ی اول به عکس اصلا دقت نکردم! سری دوم که اومدم توهم زدم فکر کردم رو مانیتور آب ریخته!!!!!!

=))
=))
واقعا از دقت نظرتون ممنون !؛)

پریا جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ http://tnt88.blogfa.com

آره دیگه ما واسه شوما کلاس می ذاریم نمی آیم باهاتون بیرون بابا یعنی چی نمی آم بیرون با شما آخه ؟؟؟ این چه حرفیه بچه ؟ من الان یه پام تو بیمارستان لاله س یکی دیگه تو بیمارستان نفت . دو تا مامان بزرگام عمل دارن . رفتین پنجشنبه ؟

واقعا ببخشید !!! من نمی دونستم ! یعنی نگفته بودی!!! حالا حالشون خوبه ؟!؟!
ناراحت شدم ....!:(
نه دیگه ! نیومدی ...کلا به هم خورد !
راستی! امیدوارم زووود ِ زوود ِ زووود حال مادر بزرگ هات خوب بشه !

لادن جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ

آخ گفتی!!! زیر باران باید رفت!!

حالا چرا سوت می زنی ؟!!

شیما جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

منظورم از خراب کردن سه تا پست قبل بود اونی که دوتا ستاره کنارش زدی.
می بینی هنوز عین شتر کینشو به دل گرفتم و یادم مونده....

عسیسم من که از اولش گفتم منظورم تو نبودی!!:*
بیا بخلم!>D:

خوده خوم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ب.ظ

قالبشو که نگووو!

:))
تو که کشتی منو !!!
بیا اصلا قابل شما رو نداره عسیسم !:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد