رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

شما خوب هستید ؟ خانوم ، بچه ها چطورن ؟!

۱.بحمدالله فاز اول عملیاتی امتحانات تموم شد ! در این فاز عملیاتی استادان به قصد انتقام به ما حمله کردندو ما هم در یک پاتک جانانه آن ها را دست خالی گذاشتیم !- و من الله توفیق!- 

 

این دشمن تا دندان مسلح با در دست داشتن به روز ترین ابزار های جنگی دنیا -اعم از نمره ؛کارنامه ؛ معدل ؛ آموزش دانشگاه و سلاح ها ی مشروطی - ؛حمایت ابر قدرت های دنیا-... !- و در دست داشتن اکثر رسانه های جمعی حملات زمینی ؛ هوایی و جنگ روانی را در برابر ما ؛سر بازان  بی سلاح ؛که تنها با ایمان و اعتقاد به این کلمه ی مقدس که تا پای جان در برابر سفید بودن برگه ی خود می ایستیم به این میدان آمده بودند،آغاز کردند. 

 

در این جنگ ۵ روزه با عنایت های حق تعالی ..ما ذره ای از موضع خود عقب نشینی نکردیم و حتی یک بند انگشت از برگه ی خود را به دشمن واگذار نکردیم ! (البته همواره عده ای منافق- مرگ بر منافق !- در بین ما نفوذ داشتند که شرف ...هویت و غیرت خود را به نمره ای از استاد فروختند ! البته ما برای آن ها هم عملیات ها ی پاک سازی و انقلاب فرهنگی را در نظر گرفته ایم !

   

البته فاز دوم عملیات هنوز باقیست و امید است که همسنگران عزیز هوشیاری خود را از دست ندهند که دشمن همواره در کمین است و از کوچکترین غفلت ما استفاده می کند !

  

۲. داشتم با یکی از دوستام سر یه موضوعی بحث می کردم این مکالمه بین ما رخ داد : 

 

من : بابا شهید بهشتی خیلی خفن بوده ! میگن مغز متفکر انقلاب بوده ! 

اون : آره !!!! خوشگل هم بوده !!! 

من : 

 

 

*من همان دم که وضو ساختم از چشمه ی عشق 

 چار تکبیر زدم یکسره بر هر چه که هست   ( خیلی قشنگ بود !! خیلی !!!)  

 

**فحش نده بابا ! خودم می دونم حسابی چرت و پرت گفتم !   

 

*** هنوز خستگی از تنم در نرفته ...

نظرات 26 + ارسال نظر
یـــــک پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ

آخ جونمی جون ! پست جدید ! یعنی من خواب نیستم؟!! (اینقدر ذوق کردم که هنوز پستت رو نخوندم! )

=))
موفق باشی !!!:)

یـــــک پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ب.ظ

آخیش ! خوندمش ! پُست بدنم کم شده بود !

خب ...
میگم ترکوندی ها با این طنز نوشتنت ، کلیات خندیدم
راستی، خستهههههههههههههه نباشید
راستی، اینو دم گوشی می خوام بگم: همه ی دوستات اینقدر هیز هستن؟!!! (به بهشتی هم رحم نمی کنن! )

سوال: کل عملیات چند فاز می باشد؟ فاز 2 را به اختصار توضیح دهید!

مقسی !!! دیگه به پای شما که نمیرسیم که !!:)
سلامت باشی !
بابا بچه هیز نیست !ولی خب حس زیبایی شناسیش قویه !D:
2فاز !!
فاز 1 ->هفته ی اول که در عرض 6 روز 5 تا امتحان برگزار شد !
فاز2-> هفته ی دوم که در عرض 6 روز 1 امتحان برگزار می کنند !
می دونم الان می خوای این برنامه ریزی آموزش دانشگاه مارو بخوری !!

رضا تیلور جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ق.ظ http://www.reiran.com

محدثه خانم من اتفاقی به وبلاگت خوردم. خیلی عالی مینویسی. اینو بدون تعارف میگم. انقدر قشنگ و خوندنی نوشتی که من به خودم زحمت دادم تا برات نظر بزارم و شاید خوشحالت بکنم. واقعا عالی مینویسی
آفرین داره واقعا

اختیار دارید ! چشماتون قشنگ می خونه !:">
خیلی لطف کردی که نظر گذاشتی !:) خوشحال شدم !:)
موفق باشی !؛)

زهرا جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

=))
محذ عاشقتم!!!
عالی بود!!!
>دی:<

:*
:*
:*
منم عاشقتم عسیسم !

شیما جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ

ااااااا.پست جدید
به حق خسته نباشی.من خودم تو سنگر شاهد فعالیتات بودم.این حرکت انتحاری آخری که سر عملیات پنج شنبه زدیم که دیگه عالی بود.البته یه جاهایی سوتی دادیما.کل کود دشمنو تامین کردیم.
میگم چه موضوعات جالبی برا بحث با دوستات داریا.بامام ازاین بحثا بکن.اصلا این سری که دیدمت یه بحث میذاریم راجبه جنبش انقلابی انترناسیونالیستی و کارای پراچاندا!!!!
(اینی که نوشتمو همین الان search زدم تو گوگل که یه موضوع دهن پرکن بگم وگرنه عمری نمیدونم انترناسیونالیستی چه خریه)
من خیلی خودمو درگیر این شعره نکردم.ولی خوب تو حالیته دیگه.وقتی میگی قشنگه حتما هس.پس دستت درد نکنه بابا.چه شعرای خفنی میذاری.کلی با شعرت حال کردم
پست به این پرمحتوایی نوشتی بعد میگی چرتما کلی مستفیض شدیم بابا.اصلا ازهمین پست تو شد که من فهمیدم یه جنبش انقلابی انترناسیونالیستی وجود دارهحالا انقد اسم اینو میگم تا قشنگ سه ردیف ماله بیاد رو دهن ملت.
هنوز در نرفته؟!!!پس اون همه هزینه ای که کردم بردمت خر سوارت کردم چی بود؟!همش کشک؟!دیگه با اون همه بازیی که کردی و اونهمه استقبالی که ازطرف نگهبان پارک ازمون شد من گفتم الان برسی خونه مث گوله میری سر معادلات
حالا که خسته ای خسته نباشی

درمونده نباشی خواهر هم سنگر !!! این آخریه که دیگه نقطه ی اوج عملیات بود ! دشمن حسابی غافل گیر شد !!!
:))
واقعا خوشحالم که وبم بار آموزشی هم داشته !!D:
قربونت برم عسیسم ! چشمای شما درد نکنه که می خونی !:)
واقعا من همش این هزینه ها رو تلف می کنم !آدم به ناشکری خودم تا حالا ندیده ام !!!:| ولی آخه اون آقا هه که نذاشت تاب سوار بشیم ! اگه سوار می شدیم باز یه کم خستگیم در می رفت !
من هفته ی دیگه ...۴ شنبه شب ! مثله گوله می رم سر معادلات !

سلامت باشی عسیسم !

لادن جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:36 ب.ظ

دمت گرم خیلی خندیدم!!! امشب ما افطاری داریم یادتون نره بیاید!!!

دم شما هم گرم عسیسم ! قبول باشه !می آم !:)

خنده های اجباری جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

شهید بهشتی که خوشگل بوده

الان این جمله خبریه یا سوالی ؟!!D:
اگه خبری بوده که باید بگم من به اون دوستمم گفتم که زیاد تا حالا به قیافه اش توجه نکرده ام ! آخه بالاخره ایشون کسی بودن برای خودشون ! خوب نبود نظری بهشون می داشتم !!D:

خنده های اجباری جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

خبری بود ، از بس تو تلویزیون احمدی نژاد رو نشون دادند که این روزا صدام حسین هم خوشگل می زنه

=))
:))
:))
البته که فلسفه ی ستودنییست !

شیما جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

من همه جور تشکری رو که مربوط به کلمه مرسی باشه رو دیده بودم مث merc,mer30,mer2536546,meqsi,و حتی misi ولی امروز به یه بنده خدایی یه سوال جواب دادم اونم در جواب تو اس ام اسش بهم گفت mixi shima jun.یه مدت طولانی داشتم فک میکردم که این یعنی چی؟یعنی من مخلوطم؟!بالاخره بعد سالها فهمیدم منظورش همون مرسی خودمونه.الان مثلا می خواسته تریپ بچگونه حرف بزنه؟یا خودشو واسه من لوس کنه مثلا؟!!!اگه قصدش این بوده که خیلی بی مزه بود.انقد ازاین لوس بازیا بدم میاد
خودم میدونم که کلا از بیسش بی ربط بود.ولی تا الان روزه بودمو نمیتونستم به مونا بگم.عقده شده بود تو گلوم که اینو واسه یکی تعریف کنم.اینه که بعد افطار جنگی اومدم به تو بگم
راستی ناراحت نباش خودم میبرمت یه پارکی که بتونی راحت تاب سواری کنی کسیم بت گیر نده که خستگیت در شه.خیلی خودتو اذیت نکن.

ببخشید ؟!!!
تو کلا احساس نداری مثله این که ! بابا بچه می خواسته خودشو برات لوس کنه چرا می زنی تو حالش ؟!!D:
:))
:))
میکسی شیما جونم!!D: ( رو اعصاب هم خودتی !!!)
؛)
:*

مریم جمعه 20 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

محد حالا که یه سلامتی آزاد شدی زودی یه قرار جور کن !!بدو!!

من دیگه قرار جور نمی کنم !!!! سر قرار قبلی بابام در اومد ! هرکسی یه بهانه ای می آره !!! الهه و سنا هم که اصلا منو اندازه چیز مثقال هم تحویل نمی گیرن !!!
خیلی ناراحتم از دستشون ! اگه دیدیشون مخصوصا سنا رو حتما بهش بگو !!!!
تصمیم دارم تو پست بعدی بگم که چقدر از دستش شاکی ام !!!!

رضا تیلور شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ق.ظ http://reiran.com

درود

خیلی ممنون از اینکه به نظرم جواب دادی. پس چرا به ما سر نزدی؟ سر بزن و تالارگفتمان ما رو نگاه بکن.

ما یه الهام خانم توی سایتمون داریم که بنده خدا تنهاست. دختری نیست توی تالار که همراهیش بکنه. اخه تازه راه اندازی کردیم تالار رو. خیلی خوشحال میشیم اگه شما و دوستانتان رو در اونجا داشته باشیم. مخصوصا الهام جون من

من اومدم وبتون ولی خیلی پیچیده است !! توش گم شدم !!D:
اصلن نمی دونستم کجا باید نظر بذارم !!!D:
تالار گفتمان ؟! نمیدونم ! من تبلیغش رو میکنم ! ایشالا که دوستان استقبال می کنن !:)
؛)
به الهام خانومتون هم سلام برسونید !؛)

حامد شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

خسته نباشی رزمنده

بسیج خسته نمی شه !!D:
پاینده باشید !؛)

شیما شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:18 ب.ظ

هر شب که می خواهم بخوابم
می گویم
صبح که آمدی با شاخه ای گل سرخ
وانمود می کنم
هیچ دل تنگ نبوده ام
صبح که بیدار می شوم
می گویم
شب، با چمدانی بزرگ می آید
و دیگر
نمی رود.

دیگه من شاعرو نمی نویسم خودت بگو دیگه!آها ...خودشه.ایول باهوشیا.یاکیده بود آفرین
شعر به چه بااحساسی نوشتم.حالا وقتشه خودتو لوس کنی و یه میکسیه جانانه خستگی ازتن دربیار بهم بگیاصلا اون میکسیی که گفتی انقد بهم حال داد که هی می خوام یکاری کنم ازم تشکر کنی(!)

وه !! شعرت خیلی قشنگ بود بابا !! دست تو و شاعرش با هم درد نکنه !!:)
میکسی شیما جونم !!D: ( می دونم الان داری بالا می آری از دستم !! رانیتیدین برای اعصاب معده خیلی خوبه !!D:)

خسته نباشی عسیسم !:*

مریم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ق.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

زدی تو ذوقم !!نامرد!!

قربونت برم عسیسم ! ببخشید !:(
من خیلی دلم از سنا و الهه پره ...تو که دیگه گفتی قرار بذار ...ترکیدم ! شرمنده ! نباید اون جوری حرف می زدم !! :(
اصلا یه قرار می ذارم آخر همین هفته ! هرکی می خواد بیاد ؛ بیاد ! هرکی هم نمی خواد بیاد به جهنم !!
:*
بازم ببخشید !:*

پریا یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ http://tnt88.blogfa.com

امتحانا که هنوز تموم نشده . معادلات مونده که خیلی مهمه پیش نیاز کل زندگی ما معادلاته بابا . ای شیم آن هر چی استاد علوم پایه س که ذره ای وجدان ندارن . این بدبخت دانشجوها تو این روزای طویل چطوری با زبون روزه درس بخونن ما که روزه نیستیم ولی آدم که هستیم می بینمشون غصه می خوریم .

من که معادلات رو ترکوندم !:)
واقعا یه گندی زدم که استاد توش بمونه !:)
:))
قربون اون غصه خوردنت برم نحیف من !:*

مریم یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

محد مثل اینکه سما و پری امتحان دارنا!!تازه آخر هفته یعنی جمعه؟؟؟؟یه راست می ریم اوین!!
با هات در تماس خواهم بود واسه هماهنگی!!

ok!
پس بهم بگو که کی و چی کار می خواید بکنید ! من شاید برم مسافرت این هفته !
قربونت !:*

میم مثه مهران یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:02 ب.ظ http://www.hot-log.blogfa.com

سلام محدثه جون.
.. . . ¸,.,¸.
. . . . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بیا آپمو ببین .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با این اسب بیا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسی ..-“.:,-“’ . . . . . \;:.




من بلاگفاییم.ولی خداییش نمیدونستم که بلاگ اسکایم بخش نظراتش انقد باحاله.

منتظرتم

:))
این قالب نظرات مال یک ه ! مال بلاگ اسکای نیست که !
رونقش هم از رفاقت دوستانه !:)
چشم !؛)

شیما دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

بلاگفا که اصلا بخش نظراتش باحال نیس که این آقا بالاییه نوشته بلاگ اسکای"م" بخش نظراتش انقد باحاله.بلاگفا رسما بخش نظراتش سوراخه
درضمن محد خانوم فضول تو نظرات دیگه دخالت کنم خودتی.
تازه این نظر فقط برای تغییر روحیه خودم بود که 100 روزه دارم میام تو بلاگت نه پست عوض میشه نه شماره نظراتت از 17 یه کوچولو بالاتر میره.
بالاخره کی میخوای اون پست داستان کوتاهتو بذاری؟!

اختیار دارید ! این حرفا چیه ؟! اصلا این وبلاگ متعلق به خودته !!؛)
چشم ! می ذارم گلم !

یـــــک چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ

من میگم نکنه در فاز دوم عملیات دشمن گرفتت و اسیر شدی !؟!!

اطلاعیه!
همانگونه که مستحضر هستید خانوم محدثه م. در جبهه های نبرد حق علیه باطل توسط نیروهای از خدا بیخبر دشمن اسیر شده است! لذا تعدادی از دوستان وی در نظر دارند با تشکیل یک گروه چریکی (دلتای سابق!) به مواضع دشمن حمله ور شده و وی را از چنگ افراد ظالم نجات دهند‍!
بدینوسیله از کلیه کسانی که به فنون رزمی و جنگی آشنایی دارند دعوت می شود تا با پیوستن به این گروه ، ما را در این امر خداپسندانه یاری نمایید.

با تشکر
دلتای یـــــک

پ.ن: کسانی که آمادگی دارند تو همین کامنتدونی اعلام آمادگی کنند! مهارتها و تواناییهای خودشون رو هم بنویسن که بتونین تقسیم مسئولیت کنیم!

یه سوال قبل از هر سوالی !!!!!!!
ایم «م» بعد از محدثه رو تو خودت فهمیدی یا من خودم گفتم !؟!D:

در این اطلاعیه صحت و سلامت خودم را به تمام دوستان چریکی اعلام می کنم ! و از تمام دوستانی که با محبت و رفاقت خودشون بنده رو شرمنده کردن از اعماق وجود سپاس گزارم !!!
تشکر ویژه از جناب دلتای یک ! فرمانده ی گروه چریکی نیز دارم !

دوست فرید(محمد رضا) چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.farid71.blogsky.com/

فرید آپه

بله !!!....
بالاخره اینم یه جورشه دیگه !
اومدم !؛)

میرزا چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:31 ب.ظ http://minoodasht.blogsky.com

پست جدید دارم....بیا تا نابود نشدم ...به هر کسی که می تونی خط بده و بیاد و نظری عطا کنه تا نابود نشوم ...بیا و به دیگران بگو..حتما

چی شده ؟!!!
این جوری کامنت می ذاری آدم نگران می شه ! اووووووومدم !(این دفعه دیگه مثل یوز پلنگ اومدم نه مثل لاک پشت !)

شیما پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ

من دارم میرم بخوابم.فقط اومدم برای آخرین امتحانتم(البته اگه نخوای ریاضی ۲ بدی!!!!!) آرزوی موفقیت کنم.ایشالا تو و همه و حتی خودم امتحان توپی بدیم.
یاد اون تبلیغه افتادم:"...و دعا کنیم که ما همه کودکان دست در دست هم دهیم...." الان گردنم در همون حد کجه
به امید امتحانی خوب(از این یاهوییا که دعا میکنن،اینجا نداره از اونا.چقد بلاگ اسکای بی دینو ایمونه.یه اسمایلیه مذهبیم یاهو گذاشته اینا نذاشتنش)

:))
واقعا چقدر هم که من خوب دادم !!!:)
دیگه چی کارش کنم این بلاگ اسکای رو ؟!!
هرچی ارشادش می کنم فایده نداره !:(

شیما پنج‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

پس کوشی؟کامنتا همینجوری بی جواب مونده رو هوا!!!!!پس کی باید جواب اینهمه طرفدارو بده؟من؟عمرا اگه مسئولیت قبول کنم.نه بابا.کار خودته.بپر یه دقه واسه همه یه ok بزن بذار بریم دنبال کارو زندگیمون.
امتحانات تموم شد پست جدید بذار دیگه
چه حالی داد آز فیزیک امروز

بابا از دست این مخابرات لعنتی !!!
این همه طرفدار ؟؟؟؟ من که چیزی نمی بینم به جز چند تا دوستم که هی می آن و کامنت می ذارن !!
چشم !!:)

حسنا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ

بابا حداقل امروز بیا یه افطار کار گری با هم بزنیم !ْْ!!!!
خیلی بدی که منو دیروز پیچوندی !!!

دیروز کاری داشتم ! پیچوندن چیه ؟!!دیگه من و تو که این حرفا رو نداریم عسیس دلم !!
چشم قربونت برم ! امروز حتما می آم ! خونتون دیگه ؟!

پریا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ق.ظ http://tnt88.blogfa.com

منم دادم حالا آپ کن ببینیم حال و احوالات خودت چطور مطوریاس؟

چشم عسیسم !:)

خوده خوم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:10 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

تازشم خیلیم قشنگ مینویسی

تاز تره شم !! چشمات قشنگ می خونه عسیسم!!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد