رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

عنوانش یادم رفت !

یه سینی با دو تا استکان (که توش چایی خورده شده !) می ده دستم و می گه : می بری دو تا چایی بریزی بیاری ؟! سرمو رو تکون می دم یعنی که باشه . سینی رو می گیرم می برم تو آشپزخونه می ذارم تو ظرفشویی و برمی گردم.

 

وقتی می رسم سر سفره میبینم یه جوری نگاهم می کنه ! انگار که منتظر یه چیزی باشه ! یادم  می افته گه چیزی تو دستم نیست ! می گم : ببخشید ! الان می آرم .

  

می رم 2 تا لیوان و سینی رو می شورم و می آرم . نزدیکش که می رسم  می بینم باز داره یه  جوری نگام می کنه ! با درماندگی و اضطراب ( مثل یه بچه که دستش رو شده باشه !) می پرسم : گفتی چایی بریزم ؟! می گه : آره ! این دفعه دیگه نگرانی تو چشم هاش کاملا بارزه !  میرم 2 تا چایی می ریزم می آرم !

  

ازکنار سفره که بلند می شم دستم میگیره به گلدون کنار اتاق ...می افته ...می شکنه .

دولا می شم تیکه هاش رو از رو زمین جمع کنم ...زیر لب هرچی فحش و بد و بیراست تو دنیا به خودم می دم.  همیشه این جور موقع ها بچه ها شروع می کردن به شوخی کردن و سر به سر گذاشتن ...این دفعه دیگه بیچاره ها می بینن خیلی حالم خرابه دیگه کاری با هام نداشتن !!   

 

 

*فکر کنم آلزایمر و حواس پرتی در این حد دیگه واقعا نگران کننده است !  :| 

 

**خدایا یعنی می شه این امتحانا تموم شه قبل از اینکه من تموم شم ؟! :(

نظرات 30 + ارسال نظر
sanaz شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ http://alone111.blogsky.com

وبلاگه بامزه ای داری خانومی

مقسی !:)
البته فکر کنم فقط قالبه بلاگ رو می گی !؛)

یـــــک شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

الان من می خوام بدونم این کسی که اولین کامنت رو گذاشته اصلا یه خط از این وبلاگ رو خونده که به این نتیجه رسیده اینجا بامزه هست یا نیست ؟!!

حالا شما خودشو اذیت نکن برادر !!!؛)
ایشالا که خونده !:)

یـــــک شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:42 ب.ظ

توصیه می کنم داخل وبلاگش هم نشین (برای من همچین پیغامی داد):

Reported Attack Site!
This web site at alone111.blogsky.com has been reported as an attack site and has been blocked based on your security preferences.
attack sites try to install programs that steal private information, use your computer to attack others, or damage your system.

Some attack sites intentionally distribute harmful software, but many are compromised without the knowledge or permission of their owners.

چسم !:)

مهران شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ب.ظ http://www.hot-log.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
آپ کردم بهم سر بزنی خوشحال میشم.
ما از دوستای بلاگفایی هستیم نه بلاگ اسکایی.
منتظرتم.
فعلا بای...

▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒█▓▓▓▓**mehran**▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒
▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█▒▒▒▒
▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██▒▒
▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█▒
█▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
█▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█▒
▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████▒▒
▒▒█▓▓▓ www.hot-log.blogfa.com ▒▓▓▓█▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█▒▒▒▒▒▒▒▒
▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████▒▒▒▒▒
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒
▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒▒▒▒

سلام دوست بلاگ فایی !!
من ارادت خاصی نسبت به بلاگ فا دارم !؛)
چسم !:)

شیما شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:58 ب.ظ

یعنی فشار امتحانا انقد رفته بالاولی فک کنم فشار تماشای فوتبال باشه.تماشای اعتماد به نفس تیم ملیمونه که حتی ازبکستانم دیگه واسش شاخ شده.اینا رسما ...........
فعلا مغزم پکیده فقط خواستم بگم من تن تن بهت سر میزنم!!!بعدا میام یه نظر تپل برات میذارم
من چیکار کنم هنوز درسم مونده

خیییییییییییییلللللللللللللیییییی!!!:|
تیم ملی که دیگه رسما .....ای بابا ! بگذر ! حیف که نمی خوام بد دهن باشم وگرنه.....:)
قربون معرفتت عسیسم !؛)
منم همین طوریم الان !:(

صالح شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:12 ب.ظ

امان از حواس پرتی!!! این روزا دیگه همه مشکوک میزنن!!!
از اون بدتر، امااااان از امتحانا!!!!! عجب فشاری میاره به آدم!!!
آمار رو بگو ... چه آماری خوندم من امروز !!!!!!

شما مواظبی ببینی کی مشکوک می زنه کی نمی زنه ؟!!!؛)
:))
:))
موفق باشی !:)

شیما شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:22 ب.ظ

محدثه چه حسی داری ازاینکه آمارو حذف کردی؟(مدیونه هرکی فک کنه من خواستم دل کسی رو بسوزونم.هرچند که ترم بعد کلا ما جزغاله میشیم)
امروز که داشتم میدیدم بچه ها دارن واسه آمار چه بال بالی میزنن چه حالی کردم با این حرکت انتحاری حذف اضطراریمون.
من سه شنبه دوتا امتحان دارم محد

حس خیلی خوببییییی!!!:)
نه ! کی گفته ما می خوایم دل کسی رو بسوزونیم!؟D:
حالا البته ترم بعد هم یه عده دیگه حال می کنن با حذف نکردنشون وقتی مارو ببینن ها !!!D:
منم سه شنبه امتحان دارم !:(

نیما یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

منم با شیما خانوم موافقم کاملا علت فشار تماشای فوتباله
نیستید

ببخشید !:(
امتحان دارم سرم شلوغه !:(
می آم حتما !!!:)

یـــــک یکشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ

ببخشید ! دیشب اینقدر عصبانی بودم که کلا یادم رفت برای پستت نظر بذارم

خدا مرگم بده! بیمارستان چرا ؟! چی شده ؟! (نکنه می خوای بگی با این حالت هنوز بیمارستان نرفتی!)

گذشته از شوخی، نگران نباش، تو این سن طبیعیه!

خواهش دارم !؛)
:))
بله !!! ممنون از راهنماییت !؛)

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ق.ظ

چس نن.. و باب... و جد آبا..
با این ادبت انقد طرفدار داری؟
برو گورتو گم کن لاشی.
نمیخواستم با دهن روزه فحشت بدم.

ببخشید؟؟؟؟؟!!!!!!!!
شما مثله اینکه خیلی به من لطف داری ها !!! زیادیم می کنه یه وقتی !!!
فکر کنم نصفه شبی خواب نما شدی !D:
بیا ببرمت پیش روانشناس خودم ....خوب می شی !:)
نماز ، روزه هاتون هم قبول !؛)

پریا دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:46 ب.ظ

آروووووم باشششششش . حرص نخور

:))
الان با منی؟!
من که حرص نمی خورم که هیچ وقت که !! تو مگه منو نمی شناسی ؟D:

حامد دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ http://dakhmeh.blogsky.com

چه جالب من سیزده چهارده ترمه که دانشجو هستم ولی تا حالا می دونستم موقع امتحانات حال مردم اینجوری میشه؟؟؟

:))
احتمالا تا الان با آدم های ناقص العقلی چون من برخورد نکرده بودی !!:)

[ بدون نام ] دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ

نون نمی دونستم تو پیام قبلی جا افتاد

؛)

مریم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:33 ب.ظ

محد
یادته ابتدایی یادت می رفت کیف تو ببری؟؟
نترس این کارت غیر عادی نیست!!کار محدی ه!!:پی
امتحاناحم زود خلاص می شی!!تو می تونی!!

جواب کامل در نظر پایین !D:

مریم دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://lahzehayzendegi.blogfa.com/

محد
یادته ابتدایی یادت می رفت کیف تو ببری؟؟
نترس این کارت غیر عادی نیست!!کار محدی ه!!:پی
امتحاناحم زود خلاص می شی!!تو می تونی!! تا ۱۰۰ بشماری تمومه!!(به این میگن اعتماد به نفس دادن)

ا!!!! چه زود این خاطرات دوران کودکیم همه جا پخش شد !!!D:
کیف که باز خوبه !! از بغل دستیم "هر روز " مداد می گرفتم ...یادم می رفت بهش بدم ! مادرش اومد مدرسه گفت شما تو کلاستون دزد دارید !!!D:
تا 100 که هیچی !!من حاضرم تا 99999999999999999^9999999999 بشمارم بلکه از دست این امتحانا خلاص بشم !

نیما دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

سلام.
بابا تودیگه کی هستی.
فکر کنم خیلی درگیری ها.
بابا ایشاالله امتحاناتم خوب میدی تموم میشه.
اخه یه چند تا اامتحان که ارزش یه گلدون شکستن و نداره نه داره اخه؟

سلام !!!!
من یه گونه ی کاملا نادر و ناقص العقل از انسانم هستم !!
مقسی !! :)
:))
دست خودم نبود که ! افتاد شکست !به من چه اصلا !!D: (پر روهم خودتی !)

حسنا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ق.ظ

محدثه جان اگه اون دهن لامصبت باز نمی شه که جواب ملت رو بدی می خوای من دهن گلم رو باز کنم ؟!!

حیف که وبت به گند کشیده می شه وگرنه عوض دعا برای قبولی نماز روزه ؛خواهر و مادر بعضی ها رو براشون یکی میکردم !!!!!

خودت رو کنترل کن حسنا جان !!!!
آروم باش ! یه نفس عمیق بکش ! تا ده بشمار !
حالا که آرو م شدی بهت می گم که : بی خیال بابا !!!!D:

پریا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

محد این قدر سخت نگیر تو رو خدابیا وب منو بخون ببین من بدبخت ترم یا توبعد به زندگیت امیدوارتر شو

سخت نمیگیرم که !!!D:
البته که من بدبخت ترم چون شما بسیار با هوش و درایت می باشید !:)
چسم !:)

پریا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ http://tnt88.blogfa.com

یادم رفت!

:))
تو هم که به درد من مبتلایی که !D:

پریا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:41 ب.ظ

دلیلی نداره ببینیش چون اون همیشه پایینه . دور و بر کتی (کتابخونه) هم خط و خطوطی هایت لایتی کشیده . تازه من که گفتم باهاش دوست نشدم که ۲۴ ساعت با من باشه . تازه همون سلام علیک هم از سرش زیاده که اونو گفتم قطعش نمی کنم فقط برا این که عقده ای نشه . سوتفاهم؟یعنی چی؟

میگم که چیزه پریا جون ...D:
حالا با هم می حرفیم بعدا ! می آم ببینمت ! این جا یه کم مکان مناسبی نیست !D:

شیما سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

پا برهنه،
تاکجا دویده‌ای؟
که این همه
گل، شکفته‌است...؟!

الان این شعر بودا مثلامال همون آقاهس.یاکیده.
دیگه ملت سلام علکم میکنن میدن یکی بنویسه به عنوان شعر چاپ میکنن.اصلا دیگه خودم میخوام برم تو کار شعر.اصلا همین کامنتایی که واست گذاشتم میخوام جم کنم ببرم بدم کتاب شعرش کنم.فقط دیگه مجبوری همشو پاک کنی.کپی رایته دیگه.رکب خوردم.دیدی کلی تیراژ کتابم زارت اومد پایین.آخه ملت میان تمام شعرامو اینجا میخونن.هرچند که ارزششو داره یه ۶۰۰۰تومن ناقابل واسه شعرای به این باحالی!!! بدن.این چندروزه سیم تلفنمون ترکیده بود نشد بیان نظربدم.باز درس شد من اومدم جاخالی گیر آوردم زر بزنم
راستی امتحان فارسی دادم درحد چی.تووووووپ. کلا اصلا انتظار اینو نداشتم که محاسبات و فارسی رو انقد ردیف بدم.(الان که نمره ها اومد افتادم عینهو سگ کنف میشم یعنی)
و در آخر حال کردی بازی استقلال - سایپارو.ماکه رسما نصفه شبی یه جیغی کشیدیم که تا سه چار سال دیگه دعای خیر!!! همسایهامون بدرقه راهمونهوای که من چقد این اسمایلی سوترو دوس دارم.ای جون.

اتفاقا به نظرم خیلی قشنگ بود شعرش !!!:)

دیروز اتفاقا یه نفر و دیدم که ۴ تا شعرش رو کرده بود یه کتاب ...راه افتاده بود دنبال ملت تو پارک که ازش بخرن !!! به نظرم راه حل خوبیه !!D:

من فکر کنم نه تنها خودم بلکه استاد هم انتظار نداشت که من امتحان محاسباتم رو به این ردیفی بدم !!( راهنمایی : در این جمله آرایه ی کنایه به کار رفته است !!)
خب عسیسم احساساتت رو کنترل کن !!! این چه وضعشه !؟D:
به پای هم پیر شین !D:

میرزا سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://minoodasht.blogsky.com

با اژ جدید اومدم..بیا زود...

اوووووووومممدم !!!:)

لادن سه‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام مثل همیشه بی معرفت!!! اینهمه بهت اصرار کردم پاشی بیای نیومدی عیبی نداره!!!ولی دیگه از این به بعد بهت اصرار نمیکنم بهم بزنگی یا حالمو بپرسی!!!
خودت بگو اگه تو ۲بار اصرار میکردی بار سوم دیگه اصرار نمیکردی خیلی ازت ناراحتم محد خانوم!

سلام عسیس دلم !
دوتا علت داشت نیومدنم!!! اولیش رو این جا نمی گم ...خودت رو دیدم بهت می گم ! دومیش هم اینکه اصلا یادم رفته بود !!!! تو که می دونی حافظه ی من ؛ حافظه ی ماهیه !!! شب یادم اومد !
ولی کلن اون علت اولیه خیلی قوی تره !

تو فقط یه بار به من گفتی بیا ها !!!همین ! تازه صبحش هم یاد آوری نکردی که ! شب گفتی ! بعد هم من که هر سال می آم ! این دفعه....حالا بهت می گم !؛)

ناراحت نباشی از دست من یه موقع ها !!! ناراحت شی ...گریه می کنم ! :(

لادن چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ

تو فقط توجیح کن!! تو که میدونی من کلا دست به بخششم خوبه (همه دروغ میگن دماغشون دراز میشه ماله ما کلا کله پا میشی) حالا اگه زحمتی نیست جمعه شب تشریف بیارید (با خانواده) ما افطاری داریم!!!
دوستان ببخشید ما اینجارو تبدیل به سایت خانوادگی کردیم!(چی کار کنم جلو جمع میگم نتونه بپیچونه!!)

یعنی امشب ؟!!!
امشب که شب قدره که !!( ربطی نداره ؟! خب همین جوری گفتم !D:)
امیدوارم فردا شب باشه !!!:|

شیما چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

تا نظرات این پستت سرریز نشده یه پست بذار که ماام از بی موضوعی در بیایم انقد بی ربط نظر ندیم.
(این هیچ ربطی نداشت.فقط بخاطر علاقم گفتم تو نظرمم بیاد)

چسم عسیسم !
الان می ذارم !:)

آتیش پاره پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ

آلزایمرت کلا داغون شده!!!

شما چرا خبری ازت نیست عسیس ؟؛)

شیما پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ب.ظ

بیا هی پست نذار منم هی زارت میام همینجا می نویسم.
من فک کنم فهمیدم چرا امتحان فیزیکمو این رنگی دادم.
دیشب با دوستای دبیرستانم رفتم بیرون.عین خر(دور از جونش) خوردما.یعنی روی ملتو کم کردم.
رفتیم یه جای باکلاس برا افطاری.بعد حلیم نداشتن.رفتم از بیرون حلیم خریدم بردیم اون تو نشستیم خوردیم.بعدشم انقد مسخره بازی در آوردیم که رسما اسم اونجارو به گند کشیدیم.دیگه مشتریاش فک نکنم اونجا بیان.فک کنم رنگ روی برگم بخاطر غذاهای زیاد دیشب بود.بالاخره بدن انسانه.دس خودم نیس که.پیش میاد
من مثه سگو یا حتی بیشتر حوصلم سر رفته
کلا الان واسه خودم باغ وحشیم.هرچیم مثل یه حیوونی شده.الانم که دارم عین اسب چرت میگم.
من هی میام کامنت میذارم که تحریک شی پست بذاری ولی توام که ترکیدیولی خدایی خوش فرم ترکیدیا.من امروز هیچ جای نشتی یی روت ندیدم.زیر پوستی ترکیدیا

می ذارم گلم !!:)
:))
:))

؛)

یـــــک پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:13 ب.ظ

میگم نکنه دور از جون زبونم لال، تموم شدی که نیستی؟! ... محدثه اینکارو با ما نکن ! ما رو تنها نذار !

:))
گذاشتم پست جدید بابا !!
مقسی از لطف شما !؛)

خوده خوم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

چی میخواستم بگم؟!!!
یادم رفت!

:))
امان از این حواس پرتی !!!!؛)

خوده خوم شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

راستی میگما باور کن من مطالبتو خوندما
اون دومیه نیاد بزنتم؟!!!

اون دومیه خواست تیریپ رفاقت بیاد وگرنه کسی رو نمی زنه که !!!:)
گریه نکنی یه موقع گریه ام می گیره ها !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد