رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

ردپا

 ۱.  

از تو تا به من هزار دره ره است 

 من به راز شنفته می مانم  

تو به شعر نگفته می مانی...  

 

/اسماعیل خوئی/ 

   

۲.

هرچه رد پایت را دنبال می کنم ؛ از تو دورتر می شوم !

انگار کفش هایت را برعکس پوشیده بودی ! 

 

/مطمئن نیستم ولی فکرکنم شفیعی کدکنی /

 

 

 

* بند کفشتون رو ببندید موقع راه رفتن ! 

 

**خدایا مرا از همه ی فضایلی که به کار مردم نیاید محروم ساز و به جهالت وحشی معارف لطیفی مبتلا نکن که در جذبه احساس های بلند و در اوج معراج ماوراء برق گرسنگی را در چشمی و خط کبود تازیانه را بر پشتی نتوانم دید ! 

/ دکتر شریعتی/ 

 

***امیدوارم که این ماه رمضونی باعث بشه من آدم بشم و کمتر بقیه رو اذیت کنم؛کمتر اعصاب بقیه رو مثل نون سنگک تیلیت کنم !!!!( عمرا !! حالا می بینیم !! 

  

****شواهد حاکی از اینه که امشب شاید بارون بباره !:)

نظرات 9 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

وااااااااااااای من چقد این عکسرو دوس دارم.آدمو یاد نرمی کف پای بچه های زیر ۶ماه میندازه.ا گفتم بچه زیر ۶ ماه.میدونستی خارجیا به بچه زیر ۶ ماه میگن it.من وقتی اینو فهمیدم انقد حال کردم.یعنی انقد کوچولوئه که نمیتونن بهش ضمیر بچسبونن.ای جان.ته ابلهنا(بچه ها رو میگم نه خارجیا)
ببین الکی بحث به کجا کشیدا!!!!
دومین شعره باحال بود.و سومی و تقریبا زیاد چیزی ازش دستگیرم نشدطبق معمول که از نوشته های شریعتی خیلی بارم نمیشه.
ماه رمضونتم مبارک.منم دعا کن.
واااااااااااااااااااااااااای که چه بوی نم بارون توپی میاد.عاشق این بوام.می خوام بوام برم تو خیابون و تا میتونم هوا بو کنم.توام بدو برو هوا بو کنی.

من اون احساسات لطیف تو رو بخورم الهی !!D:
بچه ها عاااااااااالیین!!؛)
در مورد شریعتی نظر خاصی ندارم ولی خودمم این دعاش رو سه دفعه خوندم تا بفهمم چی می خواد بگه !D:
ماه رمضون شمام مبارک ! محتاجم به دعا عسیسم !:)
پا برهنه دویدم تو حیاط !!!:)

آتیش پاره دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

خانوم اجازه؟! کفش ما بندی نیس بهش طناب ببندیم اشکال نداره ایا؟!

بفرمائید گلم !!!
اشکال نداره عسیسم !! اصلا شما زنجیر ببند ! فقط اگه گیر کرد لای پات و افتادی ...خدای نکرده مغزت پخش زمین شد به خودت مربوطه ها عسیسم !!D:
من راز این علامت های عشقولانت رو آخر سر هم نفهمیدم !!! ولی اگه برا منه ( خود تحویل گیری محض !!!D:)
->:*
:*
:*

شیما دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:36 ب.ظ

دیگه مطمئن شدم ما دوقلوییم.آخه منم سه بار این دعاشو خوندم تا یه چیزاییش اونم نصفه نیمه دستگیرم شد.

:))
>D:<
>D:

فرید سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ ___#_#

بدووووو بیا

اوووووووووووومدم!!! ( بازم لاک پشته!! ‌D:)

فرید سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:39 ب.ظ

شما هر چه قدر دوس داری بنظر!!!!

فرید سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ب.ظ

تو چرا وقتی می آپی خبر نمیدی؟

خبر نمی خواد که !!!
هرکی بخواد می آد می خونه !:)
؛)

*pegi سه‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 09:27 ب.ظ

عاشق مورد 2 و ** شدیم
بیا اینجا خودم موتور سوارت می کنم

خواهش عسیسم !!!
آخ جووون!!موتوررر!!!D:
ولی شما که اون ور آبی !!!:(
من چی جوری بیام ؟!!:(

یـــــک پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

میگم محدثه! تو می دونی چرا من قشنگی یه شعر رو نمی تونم درک کنم؟! ها؟
یه چیزه دیگه! همین الان فهمیدم که این عکس ردپا با آب کشیده شده!!!! (هر چی بهم گفتی، خودتی!)

آخه شعر رو باید حس کرد . وقتی توی یه موقعیتی هستی و می خوای حست رو بیان کنی.... زووووور می زنی و دنبال کلمه ها می گردی آخرشم می بینی اون چیزی که می خواستی نشد . دقیقا همون موقع اگه یه شعر قشنگ به دستت برسه می فهمی که چقدر قشنگه !
:))
چیزی نگفتم فقط خندیدم !

لادن دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ق.ظ

محد واقعا جملاتش قشنگه!!!

شما هم قشنگی !!:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد