رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

من برمی خیزم .

در خلئی که نه خدا بود و نه آتش
 

نگاه و اعتماد تو را   

  

به دعائی نومیدوار طلب کرده بودم.
 

جریانی جدی
 

در فاصله دو مرگ
 

در تهی میان دو تنهائی

                          [ نگاه و اعتماد تو، بدینگونه است!] 


نفست  

  

در دست های خالی من 

   

ترانه و سبزی است
 

                من برمی خیزم!
 

چراغی در دست
 

چراغی در دلم.
 

زنگار روحم را صیقل می زنم
 

آینه ای برابر آینه ات می گذارم
 

تا از تو
 

ابدیتی بسازم

 

/احمد شاملو/ 

 

 

* یه اتفاق جالب افتاد ! من دیشب این عکس رو انتخاب کردم ولی متنی براش ننوشتم ! یعنی گذاشتم که امروز بنویسم . برای همین ذخیره اش کردم ولی مثل اینکه خود بلاگ اسکای تشخیص داده که این عکس منتشر بشه بهتره ! امروز که صفحه ی وب رو باز کردم ؛ خیلی متعجب شدم !!! مثله اینکه بلاگ اسکای اصلا در باره ی کاراش با من مشورت نمی کنه ! باید باهاش صحبت کنم! :)

 

** می دونم این شعر رو قبلا برای شیما توی یکی از نظرات گذاشته ام . ولی چون خیلی دوسش دارم دوباره گذاشتمش تا همه یه بار دیگه بخوننش !( خود خواه هم خودتونین !)

نظرات 9 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:40 ق.ظ

نمیدونم این عکسه جریانش چیه ولی خیلی باحاله.البته مطمئنا اون بنده خدایی که سوه عکسه اصلام واسش موضوع باحال و جالبی نیس.چون فک کنم بعد این عکسه یه ۷-۸ تا تاول اندازه مایتابه رو دستش زده.
حالا چرا انقد غمگین؟!؟!؟!؟!؟!

جریانش رو توضیح دادم عسیس !؛)
به هر حال هر کاری مشکلات خاص خودش رو داره دیگه!! مدل شدن هم از این قائده مستثنی نیست !D:
متنش رو بخون ! غمگین نیست !

شیما پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:41 ق.ظ

خط دوم سوژه است نه سوه

:))

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ http://forooshgah100.parsiblog.com

سلام
شما می توانید با لینک کردن وبلاگ ما در وبلاگ یا وب سایت خود با نام
۩هرچی بخوای هست۩
و قرار دادن آدرس و عنوان وبلاگ خود در بخش نظرات کلبه سبز کمتر از 48 ساعت به جمع صمیمانه کلبه ما بپیوندید.
آدرس ما:
http://forooshgah100.parsiblog.com
همچنین ما مطالب خواندنی و مقالات فرستاده شده توسط شما را با ذکر منبع(آدرس وعنوان وبلاگ شما ) در بخش سخنی از دوست به نمایش درخواهیم آورد .


میرزا پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:46 ق.ظ http://minoodasht.blogsky.com

سلام ...چاکریم..ممنان از امدنتان ..دوباره نیز به سرای ما نیمه نگاهی اندازید..بدک نیست..مایه ی مباهات است

سلام !! خواهش دارم ! این حرف ها چیه ! بفرمایید یه چایی بریزم ...گلویی تازه کنید !:)
( این میرزا هم انگار دید و باز دید پس می ده !!! چقدر مبادی آداب هستن ایشون!!! P: آدم خجالت می کشه ! )

فرید پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ق.ظ

چه شعر قشنگی بود.

مقسی ! دست شاعرش درد نکنه ! البته بگم ! من معمولا هیچی از شاملو نمی فهمم ! ای یکی دیگه استثنا بود ! فکر کنم تا تونسته به زبان ساده گفته !D:
خب من الان در تلاشم که ترتیب این ها رو یاد بگیرم !D:

فرید پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ

راستی ترتیبشون هم درست بود.آفرین!!!!!

هووورا !!! بسی خوشحال گشتیم !؛)

آتیش پاره پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

این بلوگ اسکوی کلا بچه باهوشیه!!

به !!! خوش اومدین ! صفا آوردین !!!
این علامت ها ی عاشقانه الان برای آقای بلوگ اسکویه ؟؟
بلا شدی ها !!؛)

شیما جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ

دیشب که عکسرو دیدم کلی نگرانت شدم.نه اینکه متن نداشت گفتم الان این پسترو گذاشتی بعدشم میخوای خودکشی کنی حتما
شعر دومیه که خدا بود.ولی در کمال اعتماد به نفس باید بگم از اولیه هیچی نفهمیدم.هیچی هیچی
بلاگ اسکای چون خودش تیزوبزه این چیزا رو خودش میفهمه دیگه.کلا بچه باهوشیه.من از اولم گفتم.حالا بذار سال دیگه ببین تو کنکور اگه جزو ده تای اول نبود هرچی خواستی بمن بگو

به کسی نگو !! ولی من خودمم هیچی نفهمیدم !!D:
خودکشی که سر جاشه ولی خب حالا حالا ها براش وقت هست . عجله نداریم که ...!!D:
آره ! بچه ام سر شار از استعداده مادر !!!؛)

علی راد جمعه 30 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:50 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ضمن تشکر بابت همکاری قبلی شما. سوال 3
فرض کنید شما مدیر یک شرکت هستید. به مدت دو هفته به مسافرت می روید. وقتی برگشتید٬ می بینید که در میل باکس شما 700 نامه ی الکترونیکی از طرف مشتریان شرکت برایتان ارسال شده است. با توجه به اصول مدیریت زمان چه کاری انجام می دهید. دقت کنید جواب دادن به 700 ایمیل حدود 60 ساعت زمان می برد! در ضمن نامه ها به ایمیل مدیر فرستاده شده است نه ایمیل منشی مدیر(یعنی جواب دادن به آنها کار منشی نمی باشد).
منتظر شما در وبلاگ مدیریت زمان می مانم.
novin21.blogsky.com
یا علی

منظورت از همکاری همون سوال قبلی است که جواب دادم ؟خواهش دارم !D:
خب اول از همه ذوق مرگ می شم که اون همه ایمیل اون هم با مخاطب من برام فرستاده شده ...احتمالا غش(قش ؟!) می کنم . یه سطل آب قند برام می آرن و بعد به هوش می آم !
بعد می شینم عزا می گیرم که حالا چی کار کنم !!( مثل همین کاری که الان برای امتحانای آخر ترم دارم می کنم !)
بعدش اول همه رو می خونم . اون هایی که شبیه به همه یا تقریبا یه درخواست داره یه جواب می دم . ( یه چند تا copy - paste خرجشه . ) فکر کنم حدودا 50 تا جواب مختلف لازم داشته باشم . ( احتمالا یه 10-15ساعتی وقت بخواد.)
آخر سر هم این منشی بی خیر رو اخراج می کنم !!!!
مقسی از اینکه اومدی این جا !:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد