رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

این پست کاملا سفارشی ست !

 

۱. شیما جان ! شعر دیگه ای رو برا*ت* در نظر داشتم که بلند تر هم بود(از قصیده ی آبی، خاکستری ، سیاه /حمید مصدق) اما دیروز به طور کاملا اتفاقی این شعر رو دیدم .با خودم فکر کردم وقتی می شه تمام حرف ها ی دنیا رو خیلی کوتاه تر گفت ...برای چی الکی وقتت رو تلف کنم؟! نمی دونم، شاید قبلا شنیده باشی....

خاطرم نیست

"تو"

از بارانی

یا که از نسل نسیم

هرچه هست ، گذرا نیست

هوایت

بویت

فقط آهسته بگو :

با دلم می مانی .... 

 

  

 

 

۲. در کتب قدیمی و نسخ خطی ذکر کرده اند که علما خود از دهان شخص استاد یک ـ دامة اضافاة!ــ شنیده اند که : 

  من خیلی وقت قبل ها (یعنی همون میلیونها سال پیش) گرفتار یکی از این موجودات شدم که یه قرآن بهم داد گفت نذریه! منم گرفتم کلی هم خوشحال شدم (تو این مایه ها که اشک شوق تو چشام جمع شده بود) بعد که راهمو ادامه دادم یه حسی داشتم (انگار یه آدامس چسبیده کف پام!!) خلاصه پول می خواست دیگه! منم که همچنان بَبو براش سخنرانی کردم که : ببین گلم تو نگفتی که پولیه! ولی چون قرآن هست و احترامش واجبه و جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود(!)  پس پولش را بهت می دهم!!!!!!!
دیگه از اون به بعد تا حالا حتی اگه یکی تبلیغ هم بخواد بهم بده شک می کنم که نکنه می خواد پول بگیره!
یه بار دور میدون آزادی یکی از این بچه تخسا اومد تو دستم تقویم بذاره من نگرفتم اوفتاد زمین (دقیقا همونجایی که آب جمع شده بود ) هی گفت پولشو بده ، منم محلش نذاشتم! اونم با لگد زد ماتحتم بعدش با سرعت نور فرار کرد!!!!!!  

 

 

باشد که این حکایت رهنمای راه دوستان باشد و احمق کسی باشد که دل در این گیتی غدار فریفتگار بندد و نعمت و جاه و ولایت او را به هیچ ؛ چیز شمرد !( الان این بیهقی بد بخت داره تو قبر فریاد می زنه که یکی این ملعون رو خفه نماید که تن ما را در گور روی ویبره گذاشت !)
  

 

*این هم از پست سفارشی! چقذه خوبه آدم خوش قول باشه ! D:

 

نظرات 15 + ارسال نظر
یـــــک سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:25 ب.ظ

فقط خواستم سرعت العمل رو نشون بدم!
سریعترین کامنت در دنیای مجازی ثبت شد!!!!!!!!

:))
تبریک می گم !؛)

یـــــک سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

جا داره همینجا از محدثه جان، مرحوم بیهقی! ، شیما خانوم (خب الان منو شیما توی این پست سفارشی سهیم هستیم دیگه!) ، خانوادم (که مشوق من بودن) ، تمامی مسئولین که برای من زحمت کشیدن ، تشکر می کنم!

ضمن عرض سلام به تمامی دوستان محدثه جان باید بگم که: بند 2 این یادداشت در رابطه با بند 1 یادداشت "میگذره دیگه" همین وبلاگ می باشد!

از طرف خودم : خواهش دارم !:)
بلی ! نص صرح این نقل قول را می توانید در کامنت های پست «می گذره دیگه !» ؛ کامنت ۱۵ ام پیدا کنید !:)

مریم سه‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.lahzehayzendegi.blogfa.com/

اینو یادمه!!حافظه رو حال می کنی؟

بلی !!!! ما از همون دوران دبیرستان هم ارادت عجیبی نسبت به این حافظه ی شما داشتیم ! مخصوصا سر امتحانات شیمی ، یهو ارادتمون قلمبه می شد ! D:

شیما چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:46 ق.ظ

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
شعرت در حد استیل آذین باحال بود.(البته نه اینکه از طرفدارای استیل و سینک ظرفشویی باشما ولی ازاونجایی که استیل رسما تمام بازیکنای تیم ملی رو جم کرده از این به بعد به جای واژه نامانوس در حد تیم ملی میگن در حد استیل آذین)
فقط کاش پایین شعره اسم صاحابشم مینوشتی که لااقل بنده خدا اینهمه زحمت کشیده شعر گفته اسمشم اون پایین مایینای شعرش البته اگه اسائه ادب نباشه ،باشه!!!حالا اگه خواستی اسمشو یواش اون گوشه بنویس.اگرم نخواستی عکسشو بکش
در کل مرسی یه عالمه.خجالت دادی

خواهش دارم !:)
شاعرش رو نمی دونم ! پیداش کردم؛می آرمش تحویلت می دم !؛)
بازم خواهش یه عالمه !:)

شیما چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ

اون اسائه رو نمیدونم درسته یا نه.اگه غلط بود دیگه شرمنده.من از بچگیم املا دوس نداشتم(البته به استثنای املا پاتخته ای!)

راستش از اونجا که املای من خیلی خوبه (!!!! حتما تا حالا متوجه شدی که اگه املای کلمه ای تو کتابای دبستان نباشه ؛ بلد نیستم !) باید بگم که به نظرم درست نوشتی !؛)

فرید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://farid71.blogsky.com

سلللللللللللللللم به محدثه خانوم گل گلابی!!!
چه خبرا؟ چیکارا میکنی؟
خیلی خوشحالم برگشتمو اومدم تو وبت

به !! سلام آقا فرید !!
هیچی ! همین طوری هستیم دیگه ! دور همیم خوش می گذره !D:
ما هم خوشحال شدیم شما برگشتی !؛)

فرید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ق.ظ

جات خالی، خیلی خوش گذشت!!!! میدونی دیگه مجردی بود و . . . .

بله !! اردو های مدرسه همیشه خوش می گذره دیگه !! تازه اون هم اصفهان !! البته فکرکنم فقط به شما ها خوش گذشته ...اون مسئول های بیچاره ی مدرسه که دیگه ....بگذریم !!!D:

فرید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ

بدو بیا که آپیدم و منتظر نظرت هستم!!!!!!

اوووووووووووووووووووومدم .....( تیریپ اون لاک پشته !!D:)
خوشم می آد همین طوری بی ربط و باربط این شکلک ها رو ردیف می کنی ها !! :))
؛)

صالح چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:44 ب.ظ

واقعا این شعره تمام حرفای دنیا رو زده بود!!؟ ظاهرا شاعرش به سادگی رسیده.... شایدم حرفای دنیا خیلی کمتر از اونیه که من فکر می کردم! /-:
این فرید اینقدر از این شکلک ها می ذاره، آدم وسوسه می شه!!!

خداییش آخه حرفی نمونده که این بنده ی خدا نزده باشه !!! حالا اگه اعتراضی داری یه شعر بگو که از این بیشتر حرف زده باشه !!( حالا خوبه بگی ،من ضایع شم !!!D:)

:))
من الان هی دارم آه حسرت می کشم که چرا من از این شکلک ها ندارم !!!آه .....:(
D:

صالح چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ

راستی، جریان این 2 تا * ها چیه... ؟
با هم رمزی صحبت می کنین!!؟

این برا*ت* رو می گی ؟!!
این تاکییدی بر just for you می باشد !:)
رمزی نبودها !!!D:

فرید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ب.ظ

یزد هم خوبه ولی اصفهان یه چیز دیگه است. مگه نه!!!!!!!!!!!

والا من نه یزدیم نه اصفهانی !!! برا همین نمی تونم از هیچ کدوم دفاع کنم ! اصفهان هم تا حالا فقط یه بار ازش رد شدم ! ولی خب یزد یه چند روزی با بچه ها موندیم ! یزد ؛ مخصوصا تفتش ؛ خیلی قشنگه ! حالا دیگه با اون «نه !!!!!!!!!!! ای» که تو گفتی مگه آدم جرئت داره بگه یزد بهتره !:)

فرید چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ

دیدی چه قدر شکلکای قشنگی برات میذارم.ترتیبشون خیلی مهمه. صالح جون اگه میخونی باید اینطوری بذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:))
خوشم می آد نظرات این جا شده چت روم ها !!!( جدی خوشم می آد !D:)
آقا اصلن قبول نیست !!! من از این شکلکا ندارم !!:(
آهان فهمیدم !! شماها این ترتیبش رو به منم یاد بدید من از اون ور می آم نظر می ذارم !D:

شیما چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

گفتم حالا که واسم پست سفارشی گذاشتی نامردیه منم نظر سفارشی نذارماز اونجایی که من شعرای این آقاهه رو خیلی دوس دارم و به نظرم شعراش سفارشیه اینو واست میذارم:

هر که را از دور می‌بینم
گلویم خشک می‌شود
می‌ترسم نکند
این بار
اشتباه نگرفته باشم
بانو!
من به دنبال تو می‌آیم
تو هم از من بگریز
بگذار
دیرتر بمیرم

کیکاووس یاکیده

بابا خیلی قشنگه شعره ....انصافا دست شاعرش درد نکنه !!!:)
مقسیییییییییییی عسیسم !!!:*
:*
:*

میرزا چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:06 ب.ظ http://minoodasht.blogsky.com/

سلام .میرزا طنز کار به روز شد..بهترین پست بعد از باز شدن اردوگاه بی خردان ..سبکی جدید

اوووووووووووومدم !!!( بازم تیریپ همون لاک پشته !D:)

شایان دوشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://shayan14318.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری
خوشبحالت مطالبات قشنگه
خوشحال میشم به من سر بزنی
راستی چند سالته

سلام !
مقسی !!:)
حتما !!
۵ ساله هستم از تهران !!!D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد