رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

sms بازی دو دیوانه !!

... 

me: khahesh daram!:)  

nemidunam.man faqat bsh zangidam , didam dare gerye mikone.goft amum fot karde ...manan khastam mozahem nasham dge, sari qat kardam !:( 

sana : che bad !:( 

me : :(  :(   :( 

sana :   :(  :(  :(  :(  

me : :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(   :(    (   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(   :'(  ...( یه صفحه ی کامل !

sana:  :o   :( * 1000 

me : kal kalet gerefte ?? 

:( ^ 9999...999^9999...999^9999...9999.. 

( تا 10 دقیقه سنا جواب نداد !) 

me: narahat nashi ye moghe !!:* 

:* 

:* 

؛) 

man anfulanzaye roohi gereftam bara hamin ye zare qati kardam !:) 

 

sana:  :D agha ghabool nist !! u riyazit behtare adadaye gonde tari baladi ! 

me : mikham bebinamet , delam barat tangide !:) 

sana : me 2 dash ! 

... 

* اولین روزی بود که سر کلاس ادبیات می رفتم تو دانشگاه ...این سنا با من اومد سر کلاس ! نمی خوام خاطره تعریف کنم فقط در همین حد بگم که استاد رو به مرز جنون رسوندیم! داشت دو تاییمون رو می نداخت بیرون !( هنوز هم به هر کدوم از بچه های اون کلاس می گم؛ می گه : شما بودید اون دو نفر !!؟؟ بابا یارو داشت از عصبانیت می ترکید !) 

** تو دبیرستان هم که چند بار رسما انداختنمون بیرون !  

*** نظرات خودتون رو راجع به اینکه چی دوست دارید تو اینجا بنویسم بگید ! ( شعر ..خاطره ...هذیون ...من هر رقمه پایم !) 

**** آخ اگه بدونی تو اون دفتر چقدر چیز نوشتم که بخونی ...ولی حیف که هیچ وقت نمی خونیش ...

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ق.ظ

این اس ام اسات منو کشته
اا.رو نمیکردی انقد شیطونی.آخه خانوم معلم که انقد شیطون نمیشه.تو مثلا باید الگو باشی!!!!
هرچی دوس داری بنویس.همه جورش قشنگه
من اصلا آدم چیز بخونی نیستم.چه انتظارایی داری از آدم.اگه غیر چیز توش نوشته بودی بیار دور همی بخونیم.

:*
:*
:*
(حرف دیگه ای ندارم بزنم !)

مهیار شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://www.gogolimgholi.blogsky.com

اول واسه اینکه اومدید به وبلاگم سر زدید ازت ممنونم
دوم واسه این که بیش از ۲ پیام گذاشتید ممنونم


سوم واسه خودم ممنونم

چهارم یه گله ام داشتم اونم اینه که شما دختر ها سال اول میرید دانشگاه نشد سال دوم ۱۰٪ میرید
ولی واسه ما همون سال اول مهم بعدش سر بازی
نه واسه ما یه سال ۲ سال حساب میشه
بعدشم چون شما این دوره رو گذروندید میگید سخت نگیرم
ولی بخدا خیلی سخته

یه خواهش دارم جلوی همه ی ممنون هات بذار !P:

بابا حالا چرا ناراحت می شی !!! من خواستم دلداری بدم بهت ! آره خب وضعیت پسر ها سخت تره ! منکر نمی شم ! ولی حالا می خوای خودت رو بکشی ؟؟می گم زیاد سخت نگیر و بزرگش نکن ... همین! ؛)
در باره ی دو خط آخرت هم من نمی دونم با این شکل ها چه جوری می شه یه لبخند تلخ رو نشون داد ؛ ولی تو خودت به این رنگ تلخی بزن !!
:)

لادن شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

خوشبحالت شیما جون من که دوست ۶ سالشم و البته صمیمی بهم s نمیده!!!!!!!

بابا باور می کنی من از موبایل فقط به عنوان وسیله ای برای اس ام اس زدن به دوستان استفاده می کنم !( برا همین هم اسمش رو گذاشتم صبا دیگه !!p:)
ولی خانومی شما ، مایه داری ... هر چند وقت یه بار هم که خطت رو عوض می کنی ...خط 912 ات رو هم که اصلا تحویل نمی گیری ...آدم بهت اس ام اس می زنه افسردگی مزمن می گیره وقتی جواب نمی دی !:(
ولی خب می دونم . بهانه است ! از این به بعد هر شب بت اس ام اس می زنم !! خوبه ؟؟ آشتی ؟:*

خنده های اجباری شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ http://maed.blogsky.com

سنا اسم دختره یا پسر؟ (می خوام ببینم دختر خوبی هستی با دختر بدی)

سنا اسم دختره ...یعنی نور ...روشنایی ...:)
گیرم دختر بدی باشم !! می خوای ارشادم کنی ؟! ؛)

خنده های اجباری دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:48 ب.ظ http://maed.blogsky.com

آره دخترم می خوام کاری کنم که به آغوش اسلام پناهنده شی :پی

پدرم زیاد تلاش نکن که قبل از تو بسی انسان ها ی بزرگوار تلاش کردن ولی نتیجه نداده !!!
نرود میخ آهنین در سنگ !!( ربطی داشت ؟!!p:)

فرشید سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ

یهنی من چند وقته که اینجا نیومدم!!!
شرمنده ام! منو ببخش
اگه تو هم منو ببخشی من خودمو نمی بخشم !

این حرفا چیه! بیا با هم دوست باشیم!!!!
سلااااااام ! خوبی ؟ چه خبر ؟! (خودت خُلی!)

سلام !!!
خوبم ! مقسی !
مطمئنی که حالت خوبه برادر ؟؟؟ D: ( خودت : به تو چه ؛ مگه تو دکتری !)

خودت رو کنترل حالا ! یه نفس عمیق بکش ! تا ده بشمار ! خونسردیت رو حفظ کن ! :) D:
هستیم ! ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد