رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

ای مرد مشرقی ، ای خوب ...

بی همگان به سر شود ،بی تو به سر نمی شود  

 داغ تو دارد این دلم ، جای دگر نمی شود  

 دیده ی عقل مست تو ،چرخه ی چرخ پست تو  

 گوش طرب به دست تو ،بی تو به سر نمی شود  

 جان ز تو جوش می کند ، دل ز تو نوش می کند  

 عقل خروش می کند ، بی تو به سر نمی شود  

 خمر  من و خمار من ، باغ من و بهار من  

 خواب من و قرار من ،بی تو به سر نمی شود  

 جاه و جلال من تویی، ملکت و مال من تویی  

 آب زلال من تویی، بی تو به سر نمی شود  

.... 

بی تو نه زندگی خوشم ، بی تو نه مردگی خوشم  

 سر زغم تو چون کشم ؟ بی تو به سر نمی شود  ...   

 

( معلومه مولاناست دیگه !)

  

 

*سعدی ز فراق تو نه آن رنج کشیده است  

   کز شادی وصل تو فرامش کند آنرا   

 

**یکی بهم می گفت اولین مرحله ی عرفان طلب کردنه. تو این شب ها زیاد طلب کن! 

 من از عرفان چیزی نمی دونم اما طلب کردن رو خیلی دوست دارم...(مخصوصا این شب ها ) 

شما هم طلب کنید ... حس خوبیه !

نظرات 7 + ارسال نظر
حمید پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ق.ظ http://download20.hoo.ir

سلام دوست عزیز

اگه مایل باشی خوشحال میشم تبادل لینک کنیم

سلام !
باشه . حتما !:)

صالح پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ب.ظ

آخ جون مولانا!!! فقط حیف بعدش این سعدی اومد، خزش کرد!!! (اصلا باهاش موافق نیستم... می بینی چقد خفنم! دیگه واسه سعدی هم شاخ شدم!!! :D )
ولی بدم میاد از این سعدی فکر می کنه همه چی بارشه، هی بقیه رو میگیره به نصیحت!!! ;)
ای بابا! تو هنوز گیر اولین مرحله ی عرفانی!!؟ بابا زود باش این مرحله های اول رو زودتر رد کن!! من که سر غول مرحله آخرش گیر کردم!!! آخه میدونی که... من کارم خیلی درسته!!! ;)
درسته میگن عرفان مرحله ایه.... ولی تو باورت نشه!!! ;)
امشب سفارش ما رو به حضرت بکنیا....

آره سعدی زیادی نصیحت می کنه ! ولی من این شعرش رو دوست دارم . D: ( البته به نظرت احترام می ذارم ولی این شعر یه دلخوری و صداقت کودکانه داره !!:) )
اوه ..اوه !! غول ؟! قرار نبود این قد سخت باشه !!D:
این شعر " هفت شهر عشق را عطار گشت...." برای شما ها گفتن که کارتون درسته دیگه ! منم که هنوز کوچه رو پیدا نکرده ام که بخوام تو خمش باشم !!! :)
من ؟؟؟ سفارش ؟؟ دل خوشی داری ها !! :)
شما من رو فراموش نکن ...شاید این کوچه ه رو پیدا کردم ! ؛)

حسنا پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ب.ظ

عیدت مبارک .

عید تو هم مبارک عسیسم !:*

آتیش پاره پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

مولانا هم شیطون شده ها!!!!!

مولانا از اولش هم شیطون بود !!:)
حالا بازم ازش شعر می ذارم بیش تر به شیطنتش پی ببری !!

شیما جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ

بابا تو که ته عرفانو این صوبتایی.من هنوز تو همون مرحله غیب کردن ماه و بندو بساطای بعدش موندم.
من که طلب کردم نتیجه نداد.تو واسم طلب کن.تو دلت صافتره.شاید یه جوابی گرفتم.
فکرکنم اون اس ام اسی که امشب بهم دادی تازه گرفتم جریانشو.کند ذهنم خودتی

فکر کنم اشتباه گرفتی عسیسم !! من اگه دلم صاف تر بود اون جوری التماس دعا نمی کردم !!:)
شما دعا کن شاید منم هم آدم شدم (مثل خودت خوب شدم !) :*‌
در ضمن خودت کارت دیگه از این حرف ها گذشته !D:

[ بدون نام ] شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:36 ب.ظ

من کلا از مولانا سر در نمیارم!!!فقط با حافظ خیلی ok که هر موقع باهاش کار داشته باشم محد زحمتشو میکشه ترجمه میکنه!!!!!!!!!!!!

محد کی باشه که بخواد حافظ ترجمه کنه !!!!
فقط او ن چیزی رو که می فهمه ( نصفه نیمه !!) بهت می گه...تو هم که گلی دیگه !! چرت هم بگه به روش نمی آری !:*

لادن شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

باز اسمم یادم رفت!!!!

:*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد