رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

جز زلفت؛آرامی ؟!!!

ای درد توام درمان

 در بستر ناکامی

 

وی یاد توام مونس

 در گوشه ی تنهایی

 

وی خاطره ات

پونز

نوک تیز

ته کفشم

 

این صندل رسوایی

این صندل رسوایی...

 

گرگی تو ومیشم من  

 

جمعا به تو آویزیم ... 

 

*محسن نامجو؛گیس (خواننده)

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ

دیگه چی بگم من؟!؟!؟!!؟!
قشنگ مثل همیشه.مثل خودت.
ببین من هرکاری میکنم نمیتونم ازت تعریف نکنم.آخه چرا تو انقد دوس داشتنییی؟بذار رو حساب هندونه زیر بغلو از این صوبتا ولی خیلی ماهی و :*

عسیسمی !!!:* :* :*
شما خودت گلی ؛ به خاطر همین همه رو خوب می بینی ! وگر نه من همان خاکم که هستم ! ؛)
حالا بذار ببینمت ؛ محکم بغلت می گیرم !؛) (این جوری بلد نیستم ابراز محبت کنم !:">)

بهزاد سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://behzad0mahsa.blogfa.com

سلام محدثه جان با حضور تو وبلاگ جان دیگه ایی میگیرم دوست عزیز با هر اسمی میخوای لینکم کن من به نظرات احترام خاصی قائلم

………………….*..
.*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*
………………*..lovelo…*

:)

[ بدون نام ] شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:44 ب.ظ

مثل همیشه عالی بود!!!!

خواهش دارم عسیسم !:*

لادن شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:46 ب.ظ

آلزایمر گرفتم!!!شما ببخشید

دوست خودمی دیگه !؛)
منم آلزایمرم درد می کنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد