رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

یه نظر سنجی !

احتمالا تا الان متوجه درگیری شدید من با این قالب وبلاگ شده اید !!  

من خیلی گشتم که یه قالب خوب برای این جا پیدا کنم...اما نشد ! خواستم برگردونمش به همون حالت اول !(دوستانی که ندیدن؛آبی بود اولش این جا !!) دیدم که بلاگ اسکای خیلی از دستم ناراحته ؛ حتی این اجازه رو هم به من نمی ده ! 

حالا دوتا راه دارم ! 

۱- از این جا اسباب کشی کنم به بلاگفا (وضعیت پیدا کردن قالب برای بلاگفا خیلی بهتره !) 

۲- نا امید نشم و تا روز قیامت هم که شده به دنبال قالب بگردم !(البته این راه حل دوم یه تبصره هم داره و اون هم اینه که یه یکی یه جایی رو بهم معرفی کنه که توش قالب برای این بی صاحاب مونده هست !) 

خب حالا می گید من چی کار کنم ؟!!

 

* اگه کسی راه حل های دیگری هم به ذهنش می رسه بگه !! حتی اگه راه حلتون اینه که تعطیل کن برو پی کارت !

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ب.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام
چیزیو که بهت می گم شاید اشتباه باشه چون خودم تا حالا امتحانش نکردم ولی خوب شاید جواب داد .
می تونی با یه ایمیل جدید یه وبلاگ دیگه تو بلاگ اسکای بگیری بعد کدهای قالبی رو که می خوای تو بخش ویرایش قالب این وبلاگت کپی کنی شاید درست شد .

آخه آدرسش باید فرق داشته باشه ! من این آدرس رو دوست دارم !:(
مقسی از راه نمایی!!؛)

زهرا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://write.blogsky.com/

سلام عزیزم...
به نایت اسکین هم یه سری بزن...قالب های خوبی داره...
به هرحال اگه رفتی بلاگفا حتما" آدرس خونه ی جدیدتو بهمون بده...
موفق باشی گلم...

من دیگه مردم بس که این چند روز توی نایت اسکین گشت زدم !ولی هرکدوم از قالب ها که انتخاب می کنم وقتی می خوام کد بلاگ اسکای رو براش بگیرم error می ده !نمی دونم اشکال از منه یا از این نایت اسکین!

مقسی عسیسم !:)
تو هم موفق باشی !؛)

علی راد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:09 ب.ظ http://novin21.blogsky.com

باز هم که همون شد اما راه حل:
مترجم قالب بگیر که قالب های بلاگ های دیگه رو به بلاگ اسکای تبدیل می کنه .
راستی این همه ایراد منو ندیدی!

مقسی!
یه سوال !! این مترجم قالب که می گید ؛ پول می گیره ؟! اگه آره چقد ؟
ایرادی نداشت که !p:

یــــــک پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام
اینکه میگی بلاگ اسکای نمی ذاره که قالب رو برگردونی به حالت اول علتش اینه که شما از قسمت "ویرایش قالب" --> "حالت اولیه" رو کلیک می کنی و هیچ تغییری نمی بینی (چون این قسمت اشکال داره) ... باید بری تو بخش "انتخاب قالب" یکی از قالبها رو انتخاب کنی و تاییدی هم که ازت می خواد ok کنی ... بعد درست میشه!

یه راه دیگه هم داری که به ذهن من میرسه و پیشنهاد میدم: خودکشی!!!!!!!

سلام !
مقسی از راهنمایی!!:) درستش کردم !

اون راه دوم هم که پیشنهاد دادی که راه حل همه مشکلاتمه !!:) ولی خب چون حالا فعلا وقت براش هست...هی پشت گوش می ندازمش !:)

آتیش پاره پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:53 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

وای نری تو اون بلاگ فا*ک خراب شده ها!!!!!!!!!! این همه مترجم قالب هست ازشون استفاده کن ننه! *:

باشه دیگه حالا که این جوری می گی نمی رم !!:)
مقسی عسیس!:*

شیما جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ق.ظ

ااا.بالاخره درس شد.ا......ا........خوب.....تموم شددیگه...تموم شد.(استیل باباخ؛) )
بذار یه انتقاد بکنم.چرا دیگه تو وبلاگت خاطره هاتو نمی نویسی؟ خیلی خوب تعریف میکنیا.از این امکاناتی که خدا بت داده استفاده کن.

می نویسم عسیسم ! فعلا دوباره آنفولانزای روحیم اود کرده ...خوب از آب در نمی آد ! (نه که تا حالا مثلا خیلی خوب بود!D: )

بهزاد جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:01 ب.ظ http://behzad0mahsa.blogfa.com

الهی شاد بدانم که اول من نبودم تو بودی آمیختی از باغ وصال نسیم قرب تو انگیختی باران فردانیت بر گرد بشریت گل بسوختی تا دیده عارف به دیدار خود آموختی.
عنایت تو کوه است و فضل تو دریاست کوه کی فرسوده و دریا کی کاست
«ممنون که لینکم کردی فدات شم بازم سر بزن»

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من لینک نکردم !! ولی خب اگه می خواید لینکتون می کنم دیگه یه دستی زدن نداره که !!D:

فرشید جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ب.ظ http://thonee.com

مبارکه...

مقسی !!!
بابت این قالب نظرات هم خیلی خیلی ممنون !:)

داش سامان جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:00 ب.ظ http://damu.mihanblog.com

سلام رفیق
وبت رو دیدم بدک نیست باید بیشتر بهش برسی بیخیال
با تبادل لینگ موافقی
اگه قابل میدونی منو به اسم
قدرتمند ترین سایت دانلود موزیک ایرانیان
لینگ کن بعد بیا سریع بهم خبر بده تا با چه اسمی لینگت کنم

سلام !
اشکال که زیاددددد!!!!
باشه لینک می کنم !
مقسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد