رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

همین جوری !

از عشق تو غافل نتوان کرد به هیچم ... 

نظرات 5 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ق.ظ

گفتم اینجا نظر بدم.دیگه اون نظرای پست قبلی داشت به چت کشیده می شد.
بابا...................تو همینجوریاتم قشنگه.
ببین من دیگه زیاد ازت تعریف نمیکنم.می ترسم استغفرلله خواننده ها فکر کنن ما کاره ای هستیم یا مثلا می خوایم باهم بریم انگلیسی جایی.ولی دیگه خودت می دونی تهشی.من اولشو میگم تو دیگه تا تهشو بخون:*

من نمی خوام دیگه فضا رو زیادی دخترونه بکنم ؛ که یه موقع خدایی نکرده کسی حالش به هم بخوره ولی خودت دیگه تشکرات لازم رو از خودت به عمل بیار عسیسم!:*
در ضمن؛ من خیلی بی جنبه ام ...این جوری تعریف می کنی یه موقعی فکر میکنم کسی هستم مثلا ها !!!؛)
ولی جدی دیگه فقط انتقاد کن !:*

شیما پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ

شرمنده دوباره نظر میدم.فقط یه چیزی.فکرکنم تو سرم گول مالیدی.من اون پست با تفضیلتو پیدا نکردم:|

پاکش کردم عسیسم !:)

علی راد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:54 ق.ظ http://novin21.blogsky.com

رنگ سیاه قالبت خیلی آزاردهنده است.
می تونید فقط یکی از ایرادات وبلاگم رو بگید؟ وقت زیادی نمی بره. در ضمن این ارتباط دو طرفه خواهد بود.

می دونم . مقسی که گفتی !؛) عوضش می کنم !

بهزاد پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://BEHZAD0MAHSA.BLOGFA.COM

ناز دانه انار
چه زیبا ناز داری
که گویی مهتاب هم
از اینهمه ناز تو سرخ گشته
نگران مباش نازنین
قاصدک ها در راه اند

چه قشنگ بود ...

سارا پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:53 ب.ظ http://talangori.blogsky.com

سلام وبلگ قشنگی داری / قالبش هم قشنگه / یک سری به من بزن

چه عجب بالاخره یه نفر به ما گفت قالبت قشنگه !!D:
دیگه عوضش کردم عسیسم !:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد