رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

چرت و پرت (لطفا بعد از خواندن فحش ندهید !)

من الان تو دانشگاه ام و این دفتر بی صاحاب رو با خودم نیاوردم برای همین هیچی ندارم بنویسم جز چند تا خاطره !!( خرفت فراموش کار هم خودتونین !)


۱. به بابام می گم  Ipod  چنده ؟ می گه این همه رفتی کلاس زبان هنوز نمی دونی که یا باید بگی my pamیا باید بگی yourpod !! این Ipod غطه ! حالا خب باشه !! شماره پای من 42 ِ !! می خوای برام کفش بخری ؟!

من : گرونه ؟!!

بابام : آفرین به دختر فهمیده !

من:

2. بالاخره با سلام و صلوات و یاری و کمک هم محلی های شهید پرورمان و با تشکر فراوان از تاکسی ها ی خط خونمون - کلاس  زبان و معلم عزیزم که در تمام این دوران پر محنت همواره مشوق من بود ...کلاس زبان به پایان رسید و منpass شدم ! گفتنی ست که من در این دوره ی فشرده ی زبان صدبار پشت سر هم گفتم غلط کردم !!

3. من اگه پسر بودم یا این ‹› رو می گرفتم یا معلم زبانمون رو ! ( بس که این معلم زبانه مهربونه و به من خوب نگا می کنه و تازشم اون روز به من گفت :please read honey !!(کمبود محبت هم خودتون دارید !)) البته من خیلی شرمنده ام که این رو ‹› با دختر خانومه با کمالاتی چون اوشون مقایسه می کنم ولی خب علاقه است دیگه چی کارش می شه کرد!! حالا که فعلا زمان ما امکانات نبود ما هم پسر نشدیم !


خب دیگه این بود انشای من !!

نظرات 8 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:21 ب.ظ http://behzad0mahsa.blogfa.com/

سلام دوست گلم مطالب جالبی داری
زحمت کشیدی به ما هم سر بزن
راستی نظر یادت نره خوشحال میشم
فدات

مقسی! گرچه فکر کنم اشتباه گرفته ای !!!

یــــــک سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://thonee.com

سلام سلام!
دقت کردی هیچی مثل خواب ظهر نمی چسبه!!!!!
فهلا برم یه آبی به دست و صورتم بزنم یه چایی بریزم بعد میام می کامنتم!! :)

سلام سلام !!
تو از خواب که پا می شی قبلا از شستن دست و صورت می آی تو نت ؟!!!
برو !:)

یــــــک سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ب.ظ

خب دیگه‌ آمدم!
خندههههههههه ، با هر سه شماره کلی خندیدم ... خدا شادت کنه (شرمنده که اومدی اونطرف غمگینت کردم!)
ipod touch با ظرفیت 16 گیگابایت 310هزار تومن و 32 گیگ 410 هزار هست ;)

راستی! بیا خواهری کن یکی از اون 2تایی که گفتی رو برای من خواستگاری کن! :)

آخ جون ! من سرم درد می کنه واسه این کارا ! خب برادر حالا شما شرایطت رو بگو تا من بهت بگم کی بری کت شلوارت رو آماده کنی !D:

خواهش می شه ! بالاخره غم هم لازمه برا زندگی !(چه جمله ای گفتم ها !)
خب مثل اینکه همون کفش برا بابام بخرم بهتره !مقسی از اطلاعات!

صالح چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:43 ق.ظ

رسیدن تعداد پست هات رو به عدد 100 تبریک می گم!

مقسی !!!!!!!!!
جدی صد تا شد؟! چه روحیه ی قویی دارم من در زمینه ی چرت و پرت گویی !از رو هم نمی رم !

شیما چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ

آخ جون پست جدید!!!!!میگم چرا امروز هرکیو تو خیابون میدیدم بهم میگفت مبارک باشه پستای دوستتون ۱۰۰ تا شده؛)
چرا خاطراتتو سانسور میکنی؟خوب بگو چرا معلمه بهت گفت Please read honey!!! (این علامت تعجبه اونور نمیرفت)
راستی pass‌شدن غرور آفرینتم در اولین تجربت در سفیر تبریک میگم.ایشالا شیرینی ILETS و TOEFL تو بخوریم.

آخ جون نظر شیما !!!! راست می گی ؟! پس چرا به خودم محل چیز هم نمی ذاشتن !D:
دیر اومدی شما عسیسم !! من در یک پست به تفصیل توضیح دادم که من شبیه اون آرتین بنده خدا هستم (که از قرار معلوم علاوه بر لیاقت ،قیافه هم نداشته !)

مقسی :*

حسنا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام !

سلام به روی ماهت !!:*

شیما چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ب.ظ

بازم پس گول خوردم.چه حالی دادی نوشتی آخ جون نظر شیما(خودم میدونم که به تلافی آخ جون پست جدید نوشتی.عقده محبتم خودتی!).
منتظر پستای ردیف و باحال و توپ و جدید و فوریت هستم:*

جدی خوشت اومد ؟
دوست داری ؟
بیا:
آخخخخخخخخخخخ جوووووووووووووون نظر شیما !!!!!!!!!!!!

این جوری هندونه می ذاری زیر بقلم ...گندش در می آد ها !از من گفتن بود ! پس فردا تو خیابون داری راه می ری بت می گن : مبارک باشه این دوستتون دیوونه است ! :*

نلسون پنج‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://nelson.blogsky.com

حالا آی پاد چنده ؟

یـــــک می گه :ipod touch با ظرفیت 16 گیگابایت 310هزار تومن و 32 گیگ 410 هزار !! احتمالا همینه دیگه!:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد