رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

عمر کش می آید با انتظار!

خب چی می شه اگه من  

وسط تابستون  

دلم  

بارون بخواد  

برف بخواد  

که به یادت زیرش بشینم...  

باز می شم بی عقل ؟ 

بی منطق ؟ 

باز می شم  

احساساتی ؟ 

باز می شم  

غیر واقع گرا ؟ 

باشه  فهمیدم !
سعی می کنم عاقل باشم ! 

وسط تابستون هم منتظر بارون نباشم   

....آه خون است  

دلم از دست دلم !... 

 

* این سوال از صبح داره رو ذهنم رژه می ره ! 

مخالف واژه ی واقع گرا چیست ؟ 

۱)غیر واقع گرا  

2)واقع ناگرا   

 3)محدثه  

4)برو بینیم حال داری !!

نظرات 13 + ارسال نظر
آتیش پاره پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

خوب برف شادی بخر!!! :دی
تو اول بگو واقع گرا یعنی چی تا مخالفش خدا بزرگه!! :دی

برف شادی حال نمی ده ...مصنوعیه !!
واقع گرا یعنی چشمات رو باز کنی اون چیزی که تو واقعیت هست ببینی ...مخالفش هم یعنی چشمات رو ببندی دلت رو به دلت خوش کنی !! :)

شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ب.ظ

خوب برفم واست می خرم.گریه نداره که.از اون برفا که دوس دارما!!!D:

عسیسمی !!!:*
کی اومدی این جا خانومی ؟
مقسی !!:*

مسعود جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ http://aseman25.blogsky.com

سلام
بی عقل و عاشق و احساساتی شدن قدغن .
فردا شعر قدغن رو تو وبم می ذارم . شاید یه کم جواب سؤالت رو بده .

من جواب سوالم رو قبلا گرفتم !!D:
ولی شعرت قشنگ بود !
موفق باشی !

بازم من! :D جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

تسلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم!!!!
پوزه ی من رو به خاک مالوندی!!! قبول!!! کارت خیلی درسته!!!
موفق هم میشی !!! نیازی به دعای منِ خر و بی لیاقت نداری!!!
(اصلا لحن بامزه بازی و تمسخر و عصبانی و ... بهش نده ، جدی گفتم! ) ولی منم بارون و برف می خوام!!! ): راجع به سوالت می تونم 100 تا گزینه ی دیگه اضافه کنم، ولی اصلا ایده ای راجع به جواب ندارم!!!! فوق فوقش، گزینه ی آخر -> اطلاعات مسئله کافی نیست... :دی

چه تسلیمی !!!!
حیف شد ها !!!تازه داشت از این جمله ی « موفق باشید » خوشم می اومد !! ( ؛
خب اضافه می کردی اون ۱۰۰ تا رو !! سوال کنکور که نیست نتونی توش دست ببری ! D:

* هرگونه قصد طعنه و کنایه و اذیت و آزار و اغتشاش به شدت تکذیب می شه !

** لقمان گفته به خودت ناسزا نگو فرزندم !!(می بینی چه دروغی به ریش لقمان بستم !!D: )

*** موفق باشی!!( گفته بودم برای هر کی دعا کردم طرف بد بخت شده رفته پی کارش؟!!D:..برا همین بترس از این دعای من !!D: )

مسلم :D شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ

گیریم که اصلا لقمان گفته!!! اولا که به بچه اش گفته :D، دوما کی گفته هر چی لقمان بگه درسته!!؟ اگه قرار بود حرفاش کسی رو آدم کنه، اولین نفر بچه اش بود!!! من دیدم بچه اش رو! یه بچه ی ....ی بود که نگم بهتره!!! ;)

اولا حالا شما به حرفاش گوش کن ...ضرر نمی بینی !!D: روح اون پیرمرد بنده خدا هم شاد می شه ...بچه اش که خلف نبود ؛ شاید به تو امیدوار بشه ! ؛)
دوما بچه اش با هوش نبوده ..به باباش چه ربطی داره ؟؛)

موفق باشی !!!D:

شیما شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ق.ظ

آخ جون که بالاخره واسه منم پاسخ زدی.قصد کرده بودم اگه اومدم دیدم پاسخ نذاشتی خودم بشینم واسه همه نظرام پاسخ بنویسمD: که دیگه خودت زحمتشو کشیدی؛)

بابا ما چاکریم !!!؛)
مگه می شه واسه شما پاسخ نذاریم ؟!!؛)
مقسی از نیت خوب و پسندیده ات !!الاعمال بالنیات !!:*

یــــــک شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:15 ق.ظ http://thonee.com

سلام سلام!
علاقه شدیدی به حل مسائل تستی دارم! پس اول می گم که پاسخ صحیح گزینه 4 می باشد!
با تشکر از تمامی مسئولین و زحمت کشان!
راستی! بیسکوئیت نمی دین؟؟ (آخه تو کنکور تست می زنیم بیسکوئیت میدن ها!)

کلا همین دیگه!
برف هم می خوای باید بری نیمکره ی جنوبی زمین!

سلام سلام !!
این علاقه ی شما قابل تحسینه !! ولی من هنوز کلید دستم نیومده نمی دونم شما برنده ی خوش شانس این مسابقه هستید یا نه !!
بیسکوییت هم بیا نیم کره ی جنوبی بگیر !!D: چون من رفتم که برف تماشا کنم !! ؛)

maryam یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

mohad archivet ko pas?

مریم جان این قالب داغون شده !!( یعنی چرا دروغ؟؟ اومدم تغییرات توش بدم زدم آرشیوش رو پاک کردم !!D:)

شیما دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ق.ظ

من نمیدونم این چه وبلاگیه!!!نه یه پستی نه یه کوفتی.الان ۳-۴ روزه هیچ خبری نیس.تختش کن بره دیگه؛)
میدونم دیگه الان بهانت چیه.میخوای بگی تلفن خونتون بخاطر عدم پرداخت قبض یه طرفس.بابا یه دلیل قانع کننده بیارD:

آخه عسیسم من تنها راهی که بلدم به اینتر نت وصل بشم همین خط تلفنه!!(دایال آپی هستیم دیگه!) تو بگو وقتی خط قطعه من چه جوری وصل بشم !!!؟

فرح دوشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ http://13486873.blogsky.com/

خدا رو چه یددی یهو وسط تابستون هم بارون بارید
کار نشد نداره . میشه
ـــــــــ
مخالف این واژه این روزا انگاری متداول تره
ادما به پوچی گرایش بیشتری دارن . دقت کن میبینی
در ضمن میبخشی که دیر بهت سر زدم .
فعلا

منم نا امید نشدم که !

یعنی می گی هر کی واقع گرا نباشه به پوچی رسیده ؟؟!
مخالفم !
کسی که واقع گرا نیست یعنی تحمل قبول واقعیت رو نداره ! همین !( که البته می شه روش کار کرد !یعنی می شه یه جوری بهش فهموند که همه چیز تو همین واقعیته !) ولی دلیلی نداره که طرف به پوچی رسیده باشه !

اگه بد فهمیدم منظورت رو می شه لطفا توضیح بیش تری بدی !

مقسی که سر زدی !

صالح سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ

آخه بعضی ها به "کم گوی و گزیده گوی" خیلی معتقتدن!!!
کارشون درسته دیگه... ;)
البته خب سر خانوم معلم هم خیلی شلوغه دیگه!!! مثل من و شما وقتشون رو به بطالت نمیگذرونن که!!!

من هم به کم گوی و گزیده گوی معتقدم ولی همیشه یه جور دیگه می شه حرف هام یعنی می شه" کم گوی و چرت و پرت گوی" ! یا مثلا "راحت تری همون رو هم نگوی" !D:

من سرم شلوغه ؟؟ من که همیشه تو نت پلاسم که !!بابا باور کنید جور دیگه ای به غیر از خط تلفن بلد نبودم وصل شم !

مریم سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ق.ظ

زبادی واقعا سرت شلوغ ها؟نه؟

بابا به خدا تلفنمون قطع بود !

آتیش پاره سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:08 ق.ظ

خب الان چرا آپ نمیکنی ننه؟!

میکنم عسیسم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد