رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

من و افروز و آرایشگاهی در فرمانیه

یه روز زیادی آفتابی(استعاره از این که زمین تبدیل به جهنم شده بود !) من و نفس وارد آرایشگاهی در فرمانیه شدیم !!

در بدو ورود به آرایشگاه:

من:

افروز اگه تعجب کردن شاخ داشت ، من الان یه 3-4 تایی شاخ در آورده بودم !!

شما فرض کنید یه ساختمون 2-3 طبقه همش آرایشگاه !!

هرکسی هم داره یه کاری میکنه !

یه عالمه هم عکس مستهجن رو در و دیوار! اون قدر هم شلوغ بود که به بازار شام گفته بود زکی ! نمی دونم چه خبر بود ...انگار سنگ پا گم شده بود اون وسط !

من : افروز چرا اون خانومه داره خودش رو ساندویچ می کنه ؟

افروز : دیوونه داره فویل می پیچه ! مگه تا حالا ندیدی کسی مش کنه ؟

من : ‍

من : افروز فکر کنم اومدیم خانه ی فساد !

افروز : خاک بر سرت !

خلاصه دیدن من و افروز خیلی بچه ایم یه عروسک برامون آوردن که سر گرم شیم زیادی اون جا رو به هم نریزیم !!(استعاره از اینکه یه خانومه دید پرستار بچه مفته ..بچه اش رو داد به ما !

می خواستم ری اکشن ‌آدم های مختلف رو بعد از اینکه از آرایشگاه اومدیم خونه رو در مقابل دیدن رخسار من بنویسم دیدم زیاد مناسب حال و هوای معنوی این جا نیست !!

ولی می تونم بگم تقریبا همه به این حالت بودن :

* به شدت به یه قالب خوانا و زیبا (به قول سنا : متین و برازنده !) نیاز دارم !

هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستم !

نظرات 6 + ارسال نظر
یــــــک چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ب.ظ

[اسمایلی تعجب]

عجب!
یهنی چه شکلی بودی که همه اون شکلی شدن؟!!!

در مورد قالب هم نظر خاصی ندارم!

هیچی ...فقط وقتی خودم رو تو آینه نگاه کردم دیدم فقط یه موتور کم دارم !!

میثم پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.ez-money.blogfa.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
منتظر نظرت هستم
تی شرت خلیج همیشه فارس
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح تخت جمشید
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح شعری از خیام
تی شرت استین بلند پسرانه با طرح نستعلیق
تی شرت استین کوتاه پسرانه با طرح جومونگ
و طرح هایی بسیار زیبا و جذاب همه در
http://www.ez-money.blogfa.com

آقای محترم !!
اگه دقت کرده باشید « محدثه» ؛ ه مونثه داره !! یعنی چی ؟ یعنی به احتمال ۷۰ ٪ بنده مونث هستم پس تی شرت بلند پسرانه به درد من نمی خوره احتمالا !!
( مگر اینکه تو نت خودم رو الکی مونث معرفی کرده باشم ...که اون وقت خودتون رو به بنیاد نوابغ معرفی کنید که تونستید پی به شخصیت واقعی من ببرید !!)

به هر حال موفق باشید !:)

صالح پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ

دیدید بعضی ها چقدر پول دارن!!! چه آرایشگاه هایی که نمی رن!!!

انصافن خیلی گرون بود !!!:دی
من نمی دونم ملت اون طرفا چه جوری خونه می خرن ...!!!

صالح پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

اومدم بی خیال شم دلم نیومد!!!
موفق باشی!!!

دلت نیومد اذیت نکرده بری ؟؟! :))
خودت موفق باشی !!!

راستی دیدید بعضی ها دست می ذارن نقطه ضعف مردم هی فشار می دن !!! :)

شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

من که بی صبرانه منتظرم قیافتو ببینم.بعدشم بهت گفتم که اینا همش از حسودیه.چش ندارن ببینن خوشگله شدی:)

مریم پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:08 ب.ظ http://www.lahzehayzendegi.blogfa.com/

محد خواهشا این قالب رو عوض کن!!چشمم در اومد والا!!
wooooooooooooooooooooooooooooooow!!:P
bazam wooooooooow
(b matlabet booda va .........:P)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد