رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

توجیه نامه

آخه این نوشته های من یا هذیان های یک آدم دیوانه است یا نوشته ها و شعر های بقیه که با ذکر منبع می نویسم که دوستان بخونن و ذوق کنن!

در مورد اول  برای اینکه تو ذوقم نخوره می تونن لبخند بزنن و خب نظری ندارن که بگن ! ( چی بگن ؟! احتمالا تعجب می کنن که اون رشته ی دانشگات کجا و این حرفا کجا ! بچه جمع کن برو به درست بچسب !یا این که می خوان بگن "موفق باشی" که من از این جمله متنفرم !)

در دومی هم که خب بازم نظری ندارن بگن جز اینکه آفرین به شاعرش و دست تو هم درد نکنه که تایپش کردی ! ( که اون دستت درد نکنه روهم  برای اینکه دوستان زحمتشون نشه خودم به خودم می گم بعد از تایپ ! )

معرفی کتاب و بحث ها ی فلسفی- دینی رو هم که دیگه اصلا واردش نمی شم ؛ چون در زمینه ها چیزی بارم نیست که بخوام بگم ! می تونی تو ما یه های صفر مطلق در نظر بگیری !

 

من هم این نظرات رو برداشتم که هم خیال خودم راحت بشه هم رفقا عذاب وجدان نگیرن که توی اون صفحه ی نظرات چیزی ندارن که بنویسن !

ولی چون تو گفتی و اینکه از دیشب تا حالا دارم فکر می کنم که نکنه واقعا ناراحت بشن مخاطب ها و فکر کنن خدای نکرده قصد توهین داشتم ؛ برشون گردوندم سر جاشون !

می بینید چقدر انتقاد پذیرم !

نظرات 7 + ارسال نظر
آتیش پاره یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

من این انتقاد پذیریتو بخورم! :دی
موفق باشی!!!!!!!!!!!! :دی :دی

سریع تف کن بیرون تا حالت به هم نخورده !!:دی ؛)

یعنی این جنبه ی شما ها رو من بخورم !:دی خوبه یکی با شما درد دل کنه ...روانی می شه بد بخت ! :دی

یــــــک یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:41 ب.ظ

سلام انتقاد پذیر !
چه خبر انتقاد پذیر؟!
چقدر تو انتقاد پذیری ! خوش به حالت انتقاد پذیر !!!
این قسمتش رو شدیدا با "آتیش پاره" موافقم که : موفق باشی! (خوشم میاد به هیچ عنوان جنبه نداریم!!!)

سلام یک !
خوبی یک ؟!
خبری نیست یک !!
تو واقعا یکی یا دو یی خودت رو جای یک جا می زنی ؟!!
خوشم می آد که فهمیدی جنبه ندارید یک ! :دی ؛)

موفق باشی یک !:)

جز من کی می تونه باشه!!! یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

دیدید بعضی ها نمی تونن خوب نباشن!!!! انتقادپذیر که رو شاخشه!!! اگه می بینی ملت هم نظر نمی ذارن، لابد نظراتشون رو برازنده بلاگ شخص شخیصی چون شما نمیدونن!!! (گفتم که به قول خودت تو ذوقت نخوره ها! باورت نشه! ;) )
در ضمن خانم انتقادپذیر، موفق باشی! :دی

مقسی !! ولی بعضی ها نمی تونن « خیلی..خیلی خوب» نباشن!!

دیگه کاش اول جمله می گفتی که باورم نشه ...دیر گفتی ..منم باورم شد !! ؛)

خوب بود می گفتم استرس روانی دارم روی این جمله !!! حتما تا حالا دیوونه ام کرده بودید !! : دی

پریا دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

شما هر رقمه بنویسی من دوست دارم محد جان . هر چی دوست داری بنویس عزیزم .

:*
:*
:*
:*
:*
قربونت بچسبم الهی ! ؛)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

پایه پریام حرف دلمو زد!!!

لادن سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

اسممو یادم رفت!!! فقط محد جان لطف کن فکر چشای مارم بکن!

شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

همین که سلیقت خوبه کافیه محد جونم.تازه نمیخوام مثل همه بهت بگم موفق باشی.
باید مینوشتی عاشق این جملم تا دیگه کسی واست ننویسه؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد