رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

می فهمی ...

مطمئنم

مطمئنم که یه روز می فهمی

می فهمی چقدر بزرگ بود

والبته شاید

 مثل من

 وحشت نکنی از بزرگی اش

 

ولی مطمئنم حتما تعجب می کنی

« که با همه ی بزرگی اش

در قلب کوچک من جا شد »

وحتما پشیمون می شی

از اینکه این همه من رو تحقیر کردی

اما شاید خیلی دیر باشه

دیر فهمیده باشی

شاید دیگه من نباشم

شاید با بزرگی اش 

به کوچکی من رحم نکند    

شاید مرا بکشد  

و تو نفهمیده باشی 

و من نیستم حتی  

که ازم عذر خواهی بکنی ... 

نظرات 1 + ارسال نظر
شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ

من نمیدونم چرا واسه پست به این خوشگلی کسی نظر نذاشته.از این به بعد رو همه پستا نظر نمیذارم که سرویس شیD: آخه دیگه کندشم داره درمیاد؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد