رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

:|

سلام  

 

من دارم میرم شمال .... :| 

 

  

حاشیه : 

۱.با تو نبودم مهتاب جان !!!؛) 

 

۲.دلگیر شدم ازت ...  (چون گفته بودی بگم ؛گفتم !)

۳. اگه کسی از دوستان آمادگی این رو داره شنبه عوض من از صبح (ساعت ۷:۳۰) تا ظهر (ساعت۱۱:۳۰) بره سر کلاس ریاضی (خودم هم نمی دونم چندمن فعلا ؛ ولی راهنمایی ان !) به  من زنگ بزنه . 

 

۴. خدافظ...  ؛)

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

pix2pic چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ق.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(بزرگترین گالری عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

مریم چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

هییییییییییییییییییییییییییییی......................
فکر کنم می تونم بحدسم که منظورت و حتی مخاطب چی و کی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
گاهی اوقات بی خیالی بهترین راه ..............................
و حالا سفر عالی ترین!!
سعی کن زیادی بهت خوش بگذره تا شاید....
خوش بگذره!!

خطاب به آقای ؛آ؛ چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:53 ب.ظ

«آن خس و خاشاک تویی

پست‌تر از خاک تویی

شور من‌ام، نور من‌ام

عاشق رنجور من‌ام

زور تویی، کور تویی

هاله‌ی بی‌نور تویی

دلیر بی‌باک من‌ام

مالک این خاک من‌ام»

نیما پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:43 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com/

خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد