رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

کم آوردم به شدت ..... :(

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی

                                                          دوستت دارم 

دلت را می پویند

                                         مبادا شعله ای در آن نهان باشد
روزگار غریبی است "نازنین"

                           و عشق را کنار تیرک راه بند تازیانه می زنند

 

عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
                    شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد
روزگار غریبی است نازنین
و در این بن بست کج و پیچ سرما
آتش را به سوخت بار سرود و شعر فروزان می دارند
 

به اندیشیدن خطر مکن
روزگار غریبی است نازنین
                             آنکه بر در می کوبد شباهنگام
                                                              به کشتن چراغ آمده است
نور را در پستوی خانه نهان باید کرد
 

 

دهانت را می بویند مبادا گفته باشی  

                                               دوستت دارم 

 

دلت را می پویند 

                                              مبادا شعله ای در آن نهان باشد 

 

روزگار غریبی است نازنین 

 

نور را در پستوی خانه نهان باید کرد 

 

                              عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد 

 

آنک قصابانند بر گذرگاهان مستقر با کُنده و ساطوری خون آلود 

 

                                      و تبسم را بر لبها جراحی می کنند
                                                                         و ترانه را بر دهان
 

 

                                    کباب قناری بر آتش سوسن و یاس 

 

                                            شوق را در پستوی خانه نهان باید کرد 

 

  ابلیس پیروز مست سور عزای ما را بر سفره نشسته است 

 

خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد 

 

                                             خدای را در پستوی خانه نهان باید کرد

  

                                                                              "احمد شاملو"

 

 

حاشیه :

1.این شعر رو جایی خوندم که نمی تونستم گریه کنم ....نمی دونم دلم چی کشید تو اون لحظه ها ولی من دلم به حال دلم سوخت که حتی گریه کردن رو هم ازش دریغ می کنم .... 

 

۲. من این بازی نا عادلانه رو قبول ندارم ....اگه می خوای بپرس تا بگم که کجاش رو قبول ندارم ولی تو رو خدا خودت رو به خنگی نزن(اگه هنوز البته این جا رو می خونی ) .... :(

 

۳. دارن من رو به زور می برن شمال .... :(

نظرات 4 + ارسال نظر
مهتاب چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:07 ق.ظ

محد
با منی؟
این روزا انقد سرم شولوغه به دلیل اسباب کشی که اصن نمیفمم چه خبره!

یه دوست! چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:23 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

یه دوست! چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:09 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت ....
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار [گل]

یک دانشجوی اقتصادی پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ http://www.sam.blogsky.com

شما برین شمال ما هم همون شمالغرب اطراق کردیم
خوب بود
بازم سربزنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد