رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

شبی کنار چشمه پیدا شو ...میان اشک من چو گل وا شو ...

یا الله

نمی دونم چرا این جوری می شه همیشه !!! 

من درباره چیز هایی که برام مهمه ، محکم حرف می زنم ! خیلی خجالتی ام  ولی خیلی رو خودم کار کرده ام که وقتی پای مسایل مهم پیش می آد خجالتم رو کنار بذارم . حرفم رو بزنم .

 

ولی نمی دونم چرا من هر وقت محکم و جدی  حرف می زنم شما ها از دست من ناراحت می شید یا فکر می کنید من عصبانی ام  یا دعوا دارم !

 

یادمه کلاس دوم دبیرستان سر یه موضوعی با لحن محکمی یه چیزی به مریم گفتم! دو روز با من قهر بود !! آخر سر هم که مجبور شدم ( مثل همیشه !) خودم برم منت کشی ! به مریم گفتم نمی دونم چرا این جوریه ؟ من نمی فهمم ! تو خونه هم همیشه همین مشکل رو دارم . همه حق دارن عصبانی بشن ...ناراحت بشن ...به آدم کم محلی کنن !  هروقت دلشون می خواد آدم رو تحویل بگیرن هر وقتم که دلشون نمی خواد همچین حال آدم رو بگیرن که ...  

 

اما من حتی حق ندارم محکم حرف بزنم . یا صدام از یه حدی بالا تر بره یا لحنم یکم تند بشه ( حق عصبانی شدن که اصلا حرفش رو نزن  !!!) همیشه هم باید نیشم باز باشه ....وگرنه ملتی از دستم ناراحت می شن !

 

مریم گفت : چون تو همیشه می خندی !

 

شیما هم چند روز پیش همین رو می گفت . می گفت این محدثه همیشه می خنده ها ...سالی یه بار جدی می شه ...ولی همون یه بار هم آدم سکته می زنه !

 

مهتاب جان ...عزیزم !!! به خدا من قصد دعوا ندارم ... تا آخرین نفسم هم دوستت هستم (حتی اگه تو منو دوست خودت ندونی!)  اگه دیدی که یکم تند و محکم حرف زدم به خاطر این بود که این مسئله برام مهم بود نه به خاطر خودم بلکه  به خاطر خون بچه های بی گناهی که ......(بگذریم !)

فعلا هم تا اطلاع ثانوی تصمیم گرفتم که خفه شم .... فقط شعر بنویسم . همین !

 

 یا حق! 

 

حاشیه :

*دل منم به شدت مشهد می خواد....دل گیرم از این شهر سرد ...این کوچه های بی عبور ...

 

**این دل خیلی بی قراری می کنه  ...کسی راهی برای رام کردن یه دل سرکش نمی شناسه ؟ ...(آخه من چه جوری غم این روز ها رو براش توضیح بدم ؟ چه جوری بش بفهمونم که این دنیاست دیگه ....) 

 

***اگه فکر کردید که من ناامید شده ام کاملا اشتباه کرده اید !!! 

 

****اللهم عجل لولیک الفرج ...

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست خوب پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:29 ق.ظ

دوست عزیز وبسایت فوق العاده زیبا با مطالب بسیار ارزشمند و مفیدی را به ثبت رسانده اید ما از تمام قسمتها و مطالب پربار شما بازدید کردیم و وبسایتتان را یکی از وبسایت های موفق و پربازدید در زمانی نه چندان دور دیدیم و از این بابت به شما تبریک و شادباش میگوییم
اما هنگام خروج از وبسایتتان حیفمان آمد که شما را از موضوع بسیار مهم و مفیدی آگاه نسازیم
ما قصد داریم بزرگترین شانس زندگیتان را به شما بدهیم و سایتی را به شما معرفی کنیم که مخصوص وبمسترها (دارندگان وبسایت) است . شما با عضویت در سایت میتوانید به زیباسازی هرچه بیشتر وبسایتتان بپردازید .خدماتی که این سایت برای زیباسازی و حرفه ای تر شدن به شما ارائه میدهد عبارتند از: سیستم تبادل لینک ودیکشنری آنلاین و سیستم پیام نما (غیر فعال) وفرم تماس با ما و رتبه سنج گوگل و وضعیت یاهو
وبسیاری از خدمات دیگر
برای عضویت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید :

http://www.oxinads.com/?i=7411

جوکر پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:30 ق.ظ http://www.jokeandsms.blogsky.com

سلام خوبی ؟ وبلاگ قشنگی داری هرچند خودت میگی خیلی میخندی و مریم خانومم گفته میخندی شما ولی اگر میخوای بیشتر بخندی حتما یه سری به من بزن

maryam جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:06 ق.ظ

:D!!in majara vase key bood!!yadam nemiad!!
baba mohadi saket shodan ham dorost nemikone!!
zoodi narahat nashoo!!mage che shode baz?

مهتاب جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ب.ظ

آخ من شرمنده م . یه کامنت ه طولانییییی گذاشته بودم که گویا نیومده :)

آقا من چاکر ه توام! مخلصم رفیق:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد