رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

تسلی می دهم خود را که این خواب و خیالی بود ....

ماه  آسمان در هپروت است  

 

و شب چکه چکه فرو می چکد 

  

ودر میدان تیر اندازی  

 

آدمک سوراخ سوراخ شده  

 

لبخند می زند  

 

                            تا «غم»  

                                  

                                      آخرین پس مانده های وجودش را نبلعد .... 

 

 

حاشیه :  

 

بخونید :‌ 

http://rayemardom.blogsky.com/1388/03/27/post-49/ 

 

 

...این گلیم تیره بختی هاست  

خیس خون داغ سهراب و سیاوش ها؛  

رو کش تابوت تختی هاست ..... 

  

 

یکی حرفی بزنه ...دارم خفه می شم از خفقان این چند روزه ...

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:14 ق.ظ

الان تازه نظرتو دیدم . گفتم اگه همونجا جواب بدم ممکنه نبینی دیگه.
محد! دشمن که نیستیم. کور هم نیستیم. شکر خدا عاقل هم هستیم! تو فکر کردی به اون نتیجه ها رسیدی . من ه بدبخت فکر میکنم به هیچ نتیجه ای نمیرسم. بعد تو و امثال تو رو که میبینم خوشالتون میشم که به نتیجه رسیدید. باور کن.
اگه راضی ای از نتیجه ت مبارکت باشه:)

من اما معیارام یه کم متفاوته.
من کسی رو که دشمن رو شاد کنه نمیتونم پیشوا قرار بدم. کسی رو که نتونسته به اون به قول ه تو عزیز و به قول من خیار کار بفهمونه که قراره بیاد و همه جا رو گل و بلبل کنه.

من الان خیلی خیلی خوش حال ترم که به موسوی رای ندادم. اما هیچ و هیچ و هیچ اصراری ندارم که تو یا هر کسی نظرمو قبول کنه. من مثه موج سبز ه گرامی نیستم که خودم رو همه بدونم...
من یه نفرم و تو هم یه نفر.

بذار دوست باشیم:) خب؟!


اشتباه می کنی !!
تو یه گلی !! منم برا خودم یه آدمی حالا !! ؛)

مریم پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ http://bayadegazrateeshgh.blogsky.com

میگذرد آنچه باید بگذرد و تنها و تنها حق است که باقی است...

دنیای دیگری هم هست که در آن عدالت به درستی اجرا خواهد شد ...
نه با غصه خوردن و نه با این کارهای که الان هم در تهران و هم برخی از شهرها رواج پیدا کرده میشه چیزی رو تغییر داد و نه میشه ... بیخیال ...

اللهم عجل لولیک الفرج .....

لادن جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ب.ظ

چی میشه گفت وقتی از ولایت علی (ع) دم میزننو نارو میزنن به مردم!!!!!!

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد