رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

حسب حال است این ؛ شکایت نیست !!!!!

وما چیزی نمی گفتیم  ....

وما تا مدتی چیزی نمی گفتیم .... 

  http://www.bubbleshare.com/album/610038/overview#20287586

نظرات 5 + ارسال نظر
12 یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:20 ب.ظ

ضمن عرض تبریک به شما دوست عزیز که توانسته اید با زحمات فراوان وبلاگ بسیار زیبای خود را به ثبت برسانید...و تشکر فراوان بابت مطالب بسیار ارزنده و فواید ان برای هر بازدید کننده ای...شما را به گروه بزرگ اوکسین ادز جهت درج وبلاگ خود و زیباسازی محیط وبلاگ، به ازای ثبت وبلاگ و واریز پول توسط ما به شماره حساب بانکی شما دعوت مینماییم...
ثبت نام با شما....بازدید روزانه از وبلاگتان و واریز پول به حساب بانکی شما توسط ما...کافیست در سایت زیر ادرس وبلاگ و شماره حساب بانکی خود را درج نمایید..در هر کجا که هستید..بعد از 24 ساعت تاثیر انرا خواهید دید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع:
http://www.oxinads.com/?a=22810

همچنین سایت های پر بازدید ایران ، عضویت فعالی دراین گروه دارند....به ازای هر کدام از وبلاگهایتان پول در میاورید......تعداد زیاد اعضای این گروه نشاندهنده رسمیت این گروه و هیچ گونه سوء استفاده است. فقط وبلاگ خود را ثبت نمایید و پول پارو کنید...بدون هیچ گونه چشم داشت و تضرر مالی....در هر کجا و در هر زمان و درهر وضعیت مالی که هستید..به گروه بزرگ اوکسین ادز بپیوندید.
عضویت سریع فقط در اینجا:
http://www.oxinads.com/?a=22810
http://www.oxinads.com/?a=22810


ما منتظر شماییم به ما بپیوندید
درضمن برای فعال شدن حسابتان باید کد بنر ها را در سایتتان قرار دهید

معنای نامم پاکی است یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://bayadehazrateeshgh.blogsky.com

سلام محدثه جان

آنچه در سکوت منهیم ما فریادی با بغض ها خفته ای که سرکوب میشود

چی بگم از صبح اعصابم خورده با شنیدن اخبارهایی که ....


*********
اما بگذریم از اینها روز زن رو بهت تبریک می گم
روز های خوبی رو داشته باشی عزیزم

مه تاب یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:12 ب.ظ

محد! کاش بیشتر فکر کنیم و کمتر عمل.
میدونی؟ من از همه ی شماهایی که قاطع وایسادید و میگید ظلم شده/تقلب شده میترسم!
میترسم از اون نمازی که میخونیم و از اون توسلی که به حضرت زهرا داریم و بعدش اینطوری با اعتماد به نفس و مطمئن از ظلم حرف میزنیم...
حواست باشه. خیلی . خیلی خیلی.
التماس دعا هم! :)

ها! تولد ه قمریت و تولد ه حضرت فاطمه هم مبارکا :))

مهتاب جان ! عزیزم !
من هیچ وقت این جرئت رو پیدا نمی کنم که به کسی تهمت تقلب بزنم . اگه پست هام رو هم بخونی می بینی هیچ جا نگفتم که :‌ ای داد بی داد !!! تقلب شده !!! رای مردم ضایع شده !!
ولی با قاطعیت می گم که داره ظلم می شه !!! به همه ی اون هایی که به جرم اصلاح طلب بودن ؛ به جرم مخالفت ؛ به جرم اعتراض باید کتک بخورن و محروم بشن و به خاک و خون کشیده بشن داره ظلم می شه !!
داره ظلم می شه چون تمام صدا و سیما و کشور رو داره یه نفر اداره می کنه !!( رسانه ی به اصطلاح ملی !!) ظلم میشه چون به بهانه ی انتخابات اس ام اس مردم رو به راحتی قطع می کنن !!( امیدوارم که درک کنی که منظورم از قطع کردن اس ام اس ؛ دیکتا توری و زور گویی ه مطلقه ؛ نه محض قطع شدن یه راه ارتباطی !)
داره تو این کشور ظلم می شه چون یه نفر خودش رو امیر المومنین می دونه و داره به بقیه تهمت طلحه و زبیر بودن می زنه !! و آبروی یه مسلمان دیگه رو که به گفته ی همون پیامبری که امروز تولد پاره ی تنش بود " از جان مسلمان هم مهمتره" جلوی میلیون ها نفر می بره ...در حالیکه تو حق نداری وقتی با چشمات می بینی یه مسلمان داره گناه می کنه بیای تو کوچه و جار بزنی چه برسه به اینکه بدون دلیل و سند و مدرک بهش تهمت بزنی !!
مهتاب عزیزم ! بهتره منطقی باشیم ! این آقا در طول این ۴ سال این دزدی ها رو می دیدیه و دم نمیزده پس چرا الان ؟؟ و ما مگر در این کشور قوه ی قضاییه نداریم که این برای خودش تهمت می زنه و آبرو می بره و بعد مجازات می کنه !!! مگه اسلام یه جایی رو به عنوان دادگاه معرفی نکرده که دلیل ببری و اون جا اعاده ی حق کنی؟؟؟
مگه همین امام علی وقتی زره ی خودش رو در دست کسی دید با او به دادگاه نرفت ؟؟؟!! آیا به بهانه ی اینکه من حاکم حکومت هستم به او تهمت زد و آبروی او را برد ؟؟؟

آیا این انصافه که به طرفداران خودت اجازه بدی که جشن پیروزی بگیرن و طرفداران و کاندیدا های دیگه رو به باد تمسخر بگیری ؟؟ این عدالته ؟؟ این اخلاق علی (َع) بود ؟؟

آیا نمی شه فکر کرد و با وجدان قضاوت کرد ؟ قبل از اینکه این آقا روی کار بیاد یه عده ی دیگه ای برای این نظام زحمت کشیده اند و از جون مایه گذاشتن و کار رو به جایی رسوندن که این آقا بیاد و به مسند قدرت بشینه و بعد اون وقت تمام زحمات اون ها رو زیر سوال ببره ؟!! تو شیعه ای ! آیا این اخلاق امامان ما بود ؟

یه چیز دیگه : من به شدت می ترسم از این که به کسی تهمت بزنم ...به شدت !!!! ولی به خاطر اینکه مسلمانم ...به خطر اینکه حداقل ادعا می کنم که مسلمانم "اصلا " زیر بار ظلم نمی رم !!!

در ضمن : تو می گی تو شهرستان ها مردم نمی شناسن بقیه رو ...این آقا می تونه رای بیاره و از این حرفا ....من حرفم اینه : اون قدر فریاد می زنم تا همه بفهمن که چه اشتباهی کردن !! و اگر هر جای کار هم که بفهمم که خودم دارم اشتباه می کنم ؛ مطمئن باش که شجاعت پذیرفتن حقیقت رو دارم !

مهتاب یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

http://bahmanagha.blogspot.com/

http://baharvin.blogfa.com/

پستای اخیر هر دوتاشون خوبه. مخصوصاْ شور و شر. بخون.

پ.ن: من الان خودم باران خلاف نیست ندارم دیگه! :)

مریم یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ

محد حرف ها رو به شدت قبول دارم!تو این که توی روستا و غیره رای آورده شده شکی نیست حتی اینم گفته شد که بیشتر مال روستاست!!اصلا حرفی نیست حالا با تقلب یا بدون ان!مسیله خر فرض کردن یه ملت!!چند روز اس ام اس قطه!!موبایل دیشب تون وضع!!ماهواره و اینترنت این جوری!!بعد هیچ کی حتی به روی خودش هم نمی آره!!حتی انکار هم می شه!!
من موندم مگه آدم ها عقل ندارن /کشور قانون نداره!!این روزها توجیه هر کدومشون شده رفتار ایمه و امام!!بابا یه چیزایی رو با هم مقایسه می کنن!!بله به قول تو حضرت علی و شمشیر یا همینی که اوشون میگه!!اصلا نمی شه به یک واقعه گذشته که مقتض اون زمان بوده اکتفا کرد!!حضرت علی هم در هر جا سیاست خاصی داشت!!یا آبروی عده ای یهو جلوی یه ملت که خیلی هاشون عقلشون به گوش و چشم شو بردن مسلمانی؟
و همین ها که نمی فهممن به کسی که اینقدر جرات داره بیاد جلوی یه ملت اینو بگه ایمان می آرن که اون راست گوست!!مشگل خر شمردن ملت !!همین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد