رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

هر شکستی قصه ای دارد ؛ صدایی نیز ...

با تو دیشب تا کجا رفتم .

تا خدا و آنسوی صحرای خدا رفتم .

من نمی گویم ملایک بال در بالم شنا کردند .

من نمی گویم که باران طلا آمد

با تو لیک ای عطر سبز سایه پرورده ،

ای پری که باد  می بردت از چمنزار سایه های سبز

تا بهار سبزه های عطر

تا دیاری که غریبه هایش می آمد به چشمم آشنا ، رفتم .

  

 

پا به پای تو که می بردی مرا با خویش ،

- همچنان کز خویش و بیخویشی –

در رکاب تو که می رفتی ، هم عنان با نور ،

در مجلل هودج سر و سرود و هوش وحیرانی ،

سوی اقصا مرز های دور ؛  

-         تو قصیل اسب بی آرام من ، تو چتر طاووس نر مستم

 تو گرامیتر تعلق ، زمردین زنجیر زهر مهربان من –

پا به پای تو

تا تجرد ، تا رها رفتم   

  

غو طه های خاطرم پر چشمک نور و نوازشها

 موجساران زیر پایم رامتر پل بود  

شکر ها بود و شکایتها ، 

راز ها بود و تامل بود . 

با همه سنگینی بودن، 

و سبکبالی بخشودن ، 

تا ترازوئی که یکسان بود در آفاق عدل او 

عزت و عزل و عزا رفتم . 

 

 

چند و چون ها در دلم مردند . 

که بسوی بی چرا رفتم . 

شکر پر اشکم نثارت باد . 

خانه ات آباد ای ویرانی سبز عزیز من ، 

ای زبر جد گون نگین خاتمت بازیچه ی هر باد  

تا کجا بردی مرا دیشب ، 

با تودیشب  تا کجا رفتم .  

                                                                 مهدی اخوان ثالث

 

حاشیه :

  • امتحان ریاضی رو که دادم با وجود اینکه حسابی خراب کردم ولی انگار یه باری از دوشم برداشتند !!
  • ای دوستان سبز و آبی و قرمز و سفید و پرچم ایرانی ...وقتی دارید می دوید و هیجان گرفتتون و گرمید و هیچی نمی فهمید  مراقب این عابر های پیاده ی بد بخت باشید که لباستون و دستتون که همین جوری تو هوا می چرخه یه موقع ای به گوشوارشون نگیره و گوشش رو حسابی حال بده !!!
  • امروز سر امتحان متون اسلامی که نشستم ...احساس خستگی عجیبی کردم . آخه یادم افتاد که چند ماه پیش روی همین صندلی ها برای امتحان اخلاق نشسته بودم و چقدر الکی خوش و بی خبر بودم ...ولی الان .... انگار از چند ماه پیش تا الان کیلومتر ها راه اومده بودم ...پای پیاده ....شاید هم دنبال کسی دویده بودم ...می خواستم گریه کنم . می خواستم فریاد بکشم . می خواستم دور از طعنه و کنایه های بچه ها که : تو چرا چند وقته یه چیزیته؟؟! گریه کنم ...        " خانه ات آباد ای  ویرانی سبز عزیز من " ....
  •  بارون می آد .....باز من دیوانه ام! مستم! ....باز می لرزد دلم، دستم....باز گویی در جهان دیگری هستم ...  
نظرات 2 + ارسال نظر
50 فیلم جدید و گلچین شده در یک دی وی د جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ http://www.shopkadeh.com/?cat=74

این مجموعه قابل اجرا در کامپیوتر می باشد .

این مجموعه سانسور شده ، با دوبله فارسی و محصول کشور امریکا می باشد.

تمامی فیلم ها بین سال های 2000 تا 2007 ساخته شده اند.

باپسوند WMV - قابل اجرا در کامپیوتر

برای کسب اطلاعات بیشتر به ادرس http://www.shopkadeh.com/?cat=74 مراجعه کنید.

موفق باشید.

شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ

دوس دارم واسه این پستت یه چیزی بنویسم.ولی نمیدونم چی.که لوس بازی نباشه.فقط میتونم بگم که احساس کردم میتونم درکت کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد