رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

آشنایی با شور ؟ / و جدایی با درد ؟

چه کسی می خواهد

من وتو ما نشویم

خانه اش ویران باد !

 

من اگر ما نشوم تنهایم

تو اگر ما نشوی ،

-         خویشتنی

   

از کجا که من و تو

شور یکپارچگی را در شرق

باز بر پا نکنیم

   از کجا که من و تو

مشت رسوایان را وا نکنیم  

 

 

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی

همه بر می خیزند

 

 

من اگر بنشینم

تو اگر بنشینی

چه کسی بر خیزد ؟

چه کسی با دشمن بستیزد ؟

چه کسی

پنجه در پنجه هر دشمن دون

-         آویزد

 

 

حرف را باید زد !

درد را باید گفت !

سخن از مهر من و جور تو نیست .

سخن از

متلاشی شدن دوستی است ،

و عبث بودن پندار سرور آور مهر

 

 

  سینه ام آینه ای ست،

 با غباری از غم .

تو به لبخندی از این آینه بزدای غبار .

 

 

آشیان تهی دست مرا ،

مرغ دستان تو پر می سازد .

آه مگذار که دستان من آن

اعتمادی که به دستان تو دارد به فراموشی ها بسپارد.

آه مگذار که که مرغان سپید دستت ،

دست پر مهر مرا سرد و تهی بگذارد .

 

 

من چه می گویم، آه ...

با تو اکنون چه فراموشی ها ؛

با من اکنون چه نشستنها ، خاموشیهاست .

  

                   تو مپندار که خاموشی من،

                   هست برهان فراموشی من .

 

 

من اگر برخیزم

تو اگر برخیزی

همه برمی خیزند.....  

(حمید مصدق ) 

 

 

پاورقی : 

نشستم با خودم خیلی منطقی حرف زدم و خودم رو قانع کردم که حداقل تا آخر امتحانات درس بخونم !!   

 

نظرات 2 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:54 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
امیدوارم که در امتحانات پیش رو موفق باشی..
خواهش میکنم بیا به وبلاگم و برای خواهرزاده من دعا کن..
ممنون میشم ازت...

ممنون .
حتما !!

بهاره جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.harfayejamoonde.persianblog.ir

بهت به خاطر این منطقی بودن افتخار میکنم.من کلی با خودم کلنجاررفتم اما بازم نمیشه.

یکم سعی کن !! به خودت قول بده که اگه این یه ماهه رو درس بخونی دیگه تا ۳ ماه نگاه هم به کتاب نمی ندازی !!D :

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد