رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

حکایت عشقی بی شین ؛بی قاف ؛ بی نقطه

"اوایل کوچک بود . یعنی من این طور فکر می کردم.اما بعد بزرگ و بزرگ تر شد . آنقدر که دیگر نمی شد آن را در غزلی یا قصه ای یا حتی دلی حبس کرد . حجمش بزرگ تر از دل شد و من همیشه از چیز هایی که حجمشان بزرگ تر از دل می شد، می ترسم . از چیز هایی که برای نگاه کردنشان – بس که بزرگ اند – باید فاصله بگیرم ، می ترسم . از وقتی که فهمیدم ابعاد بزرگی اش را نمی توانم با کلمات اندازه بگیرم یا در "دوستت دارم " خلاصه اش کنم ، به شدت ترسیده ام . ازحقارت خود لج ام گرفته است. از ناتوانی و کوچکی روح ام . فکر می کردم همیشه کوچک تر از من باقی خواهد ماند. فکر می کردم این من هستم که او را آفریده ام و برای همیشه آفریده ی من باقی خواهد ماند . اما نماند . به سرعت بزرگ شد . از لای انگشتان من لغزید و گریخت . آن قدر که من مقهور آن  شدم. آن قدر که دیگر از من فرمان نمی برد . آن قدر که حالا می خواهد مرا در خودش محو کند. اکنون من با همه ی توانی که برایم باقی مانده است می گویم " دوستت دارم " تا شاید اندکی از فشار غریبی که بر روح ام حس می کنم رها شوم ، تا گوی داغ را ، برای لحظه ای هم که شده ، بیندازم روی زمین ."

 

 

               حکایت عشقی بی شین ، بی قاف ، بی نقطه / مصطفی مستور     

 

 

این مستور خیلی قشنگ می نویسه ! ولی من یه ذره باهاش مخالفم ! فرقی نمی کنه که بگی یا نه ! خودش کاره خودش رو می کنه ..اصلا هم کاری به کار تو نداره !!! فقط با گفتنش یکم ترست زیاد می شه !همین !! با گفتنش نه راحت می شی؛نه بزرگ تر می شه ؛ نه کوچک تر ! 

البته یه دوستی بهم می گفت که با گفتنش بدتر می شه ... بزرگ تر می شه ! 

ولی من بازم فکر می کنم با گفتنش فقط ترس ه که بزرگ تر می شه ...نه خودش ! 

 

 

پاورقی : 

من از این شهیدایی که دم مسجد دراز کشیدن خجالت می کشم که بعد از ۳۰ سال باید این وضع انتخابات ما باشه !!! 

بعد تازه می گیم : مستیم و هوشیار شهیدای شهر ! خوابیم و بیدار شهیدای شهر ! 

بابا ما که همش مست و خوابیم !!!...در حال مستی دعوا می کنیم !!در حال مستی همدیگه رو نابود میکنیم !! و بعد خواب حکومت مهدی (عج) رو می بینیم !! 

خودمون رو مسخره کرده ایم بابا !!

نظرات 6 + ارسال نظر
خوشگل خانوم چهارشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

رای ما محمود احمدی نژاد

دست شما درد نکنه !!!!!!

فرید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام بر تو ای هموطن
ایا از پس مخارج زندگی خود بر نمیایید؟؟
ایا دنبال یک راه حل برای غلبه بر مشکلات مالی خود هستید؟
ما برای این مساله مشترک همه یک راه حل داریم.
درباره کمپانی پارمیس که بصورت قانونی در ایران ثبت شده چیزی شنیدی؟
میخواهی ماهی 5تا8 درصد سود بگیری؟
میخوای سرمایه هات توسط بانک تضمین بشن؟
میخواهی از درامد بازاریابی ماهانه10ها ملیونی استفاده کنی؟
و خیلی چیزای دیگه
از سایت ما دیدن کنید

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:33 ق.ظ

اون موقع بی تجربه بوده دوستت... الآن اونقدر خوب میدونه بعد از گفتنش چی میشه که نمی تونه بگه!!! نه بزرگ میشه نه کوچیک! هم بزرگ میشه هم کوچیک!!! یه لحظه محیطی بهش یه لحظه محاط! اونقدر ترست زیاد میشه که دیگه هیچ ترسی حس نمیکنی!!! امتحانش هم اصلن مجانی نیست!!!!

قشنگ بود !! مخصوصا اون قسمتیش که میگی اونقدر ترست زیاد می شه که دیگه هیچ ترسی رو حس می کنی !
کلا این وادی خیلی ترسناکه !(به نظر من !!)

یه دوست پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام [گل]
دست مریزاد و خداقوت...
ما در http://7khatha.com هستیم. حتما سر بزنین. امکانات جالبی داره. چت روم صوتی تصویری قوی و انجمن هم داره . هر یوزر میتونه صفحه شخصی (شبیه به 360 ) داشته باشه و کلی امکانات دیگه که ارزش امتحان کردن رو داره دوست من.

[گل] به امید دیدار[گل]

آموزش حرفه ای فتوشاپ حتما ببینید پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:39 ق.ظ

سلام دوست عزیز

این پیغام جهت تبلیغ برای شما ارسال شده امیدوارم که به درد شما بخوره.

امروز میخوام 1 آموزش حرفه ای فتوشاپ به زبان انگلیسی رو به شما معرفی کنم که شامل 19 دی وی دی هستش و توسط یک گروه کاملا حرفه ای ساخته شده

اگه اطلاعات بیشتر در این زمینه میخوای کلی توضیحات داره که اینجا جاش نیست که بگم و باید از توی سایت بخونی
اینم لینک همین محصول:
http://www.1000ax.com/index.php?app=view_catalog&id=1679


در ضمن آموزش فتوشاپ Top secret هم به زبان فارسی و هم به زبان انگلیسی رو هم داریم و کلی آموزش فتوشاپ دیگه
آموزشهای 3Dmax,maya هم به زبان انگلیسی موجوده
www.1000ax.com

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

دوست داشتن به این بزرگی مال زمانیه که کسی رو میخوای و هنوز بهش نرسیدی! وقتی بهش برسی اندازش نرمال میشه! من اینو تجربه کردم!

شاید!
نمی دونم !
ولی فکر می کنم دوست داشتن هیچ وقت کوچیک نمی شه؛ شاید عادت بشه ولی اندازش کم نمی شه ! اتفاقا به مرور زمان یه چیزی به اسم دل بستگی قاتیه دوست داشتن می شه که به نظرم اگه ازرشش از عشق بیش تر نباشه کمتر نیست !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد