رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

پرواز یا شنا ؟!!

الهی

از سه چیز که دارم ، در یکی نگاه کن :

اول سجودی  که جز تو را از دل نخواست ؛

دیگر تصدیقی که هر چه گفتی ، گفتم که راست ؛

سه دیگر چون باد کَرَم خاست ،دل و جان جز تو را نخواست .

                                                                                خواجه عبدالله انصاری

این دعا رو که می خونم نا امید میشم !!! اگه یکی مثل من هیچ کدوم از این ها رو کامل نداشت ...باید به چی دلش رو خوش کنه که خدا بهش نگاه کنه ؟!

 

- این گنجشک ها که سر و صداشون یکهو بلند می شه...اشک تو چشم هام جمع میشه ...دلم می خواست من هم پرواز میکردم ... 

 

- یه سوال چند وقته ذهنم رو مشغول کرده ....پرواز بهتره  یا شنا ؟!!  یعنی نمیدونم که تا وقتی پرواز هست می شه به شنا رضایت داد؟!! 

 

- بارون که می باره و وسطش رعد و برق میزنه نمود کامل لطیف بالعباد ه !! می تونه با همین رعد و برق در جا خشک کنه ها ولی بارون رحمتش رو سرشون می باره !!!

 

 

 

پاورقی:

مریم یادته چند سال پیش بهت می گفتم خوش به حال بعضی ها که حرف بقیه اصلا براشون مهم نیست ؟!؟! فکر میکنم بالاخره بعد ازاینکه چند سال باخودم کلنجار رفتم تونستم به اون چیزی که دلم می خواست برسم ....چند وقتیه که دیگه حرف هیچ کس برام مهم نیست ....بی خیال بی خیال!!!....آسوده ...

چیز های خیلی مهم تری توی این دنیا هست و وقت من هم خیلی کمه ....

نظرات 5 + ارسال نظر
احسان جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام
وبلاگت قشنگ بود
خواستی اس ام اس بزن آشنا بشیم.
۰۹۳۵۵۵۸۴۰۷۸

سریال کره ای فروشنده پارلمان ( لابی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ

سریال زیبای لابیست با بازی سونگ ایل گوک (یوم جانگ در امپراطور دریا و جومونگ در افسانه جومونگ) یکی از زیباترین درام های کره ای در ژانر اکشن و عاشقانه است که با ضرب آهنگی تند و موسیقی‌هایی بسیار گوش‌نواز در لیست بهترین سریال های تاریخ کره قرار دارد.
http://shoop.ir/?num=1242329160

majid جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ


๑۩۞۩๑ بزرگترین وب هکر ایران ๑۩۞۩๑

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

1pars.com جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ب.ظ

بزگترین مجله اینترنتی و بزرگترین چت ایرانی
WWW.1PARS.COM

مریم شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:19 ق.ظ http://www.lahzehayzendegi.blogfa.com/

nemidonam chi begam?yani alan nemidonam in natijat to in lahze dorost e ya na!!faghat migam fellan behtaran rahe!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد