رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

حق گویی ...

به این مناظره دقت کنید ...برای خود من خیلی جالب بود !

می تونید من رو تصور کنید که فوق العاده غمگین ام و حتی چشمها و صورتم کمی خیسه ! از نظر جسمی هم مریض ام ....

 

 

 

مادرم: چته ؟ چی شده ؟

من : چیزی نیست مامان ...

مادرم: دو روزه جواب سلام هم به زور می دی !! بعد اون وقت چیزی نیست ؟! دروغ نگو !!!

من : با یکی از بچه ها دعوا کردم ....

مادرم : چرا ؟ سر چی ؟

من : ول کن ...اونش زیاد مهم نیست !! مهم اینه که من هرچی تونستم بهش گفتم و الان خیلی ناراحتم چون خیلی بد باهاش حرف زدم ....

مادرم : اون بهت چی گفت ؟

من : حرف بدی نزد !

مادرم : پس تو چرا اینطوری کردی ؟

من : نمی دونم ...از کوره در رفتم ! حالم خوب نبود !

مادرم: خاک بر سر احمقت کنم !!! این قد بچه های مردم رو اذیت نکن !

من : مامان !!!؟؟!

مادرم : چیه ؟! نکنه می خوای بگم کار خوبی کردی چشمات رو بستی، دهنت رو باز کردی ؟!!خودت روزی صد بار میگی از این جور آدم ها حالت به هم می خوره که موقع دعوا همه چی رو فراموش  می کنن ..بعد خودت رفتی عیناً همون کار رو کردی؟!!

من : گند زدم دیگه ....

مادرم: آخه بچه چرا یه کاری می کنی که مثل چی پشیمون بشی ؟!

من: (سکوت )....

مادرم : پاشو تا دیر نشده برو فردا معذرت خواهی کن !

 

 

خیلی از این کار مامانم خوشم اومد !!! حتی تو بدترین شرایط هم به من رحم نکرد و عین حقیقت رو گفت !

دلم می خواست که مثل مادرم روحیه ی حق پذیری و حق گویی بالایی داشتم ....

نظرات 6 + ارسال نظر
راستگو چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

¤ღ☆ஜ♥*شـــادونــه¤ღ☆ஜ♥* چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

دوست عزیزم:من آپم،زود بیا
---------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|-------آپم-زود بیا-----|
((--|--------.-------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|

دروازه دات کام چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:58 ب.ظ

سلام دوست گرامی
سایت دروازه آماده تبادل لینک با شما است . و مبلغ 15000 تومان برای دوستانیکه اقدام به تبادل لینک میکنند به عنوان هدیه در نظر گرفته است .
برای بهره برداری از این امکان پس از ثبت نام در سایت ، و قرار دادن لینک سایت دروازه ، طی ایمیلی به admin@darvazeh.com مشخصات خود و آدرس سایت یا بلاگتان را ارسال کنید .
موفقیت شما اعتبار ماست .

سریال کره ای بسیار زیبا با بازی جوم چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

اگه جومونگ رو می‌بینی این سریال رو هم حتما بیبین
تو این سریال جومونگ هم بازی می‌کنه
خیلی سریال جالب و با حالی هست

http://www.shahrvandshop.com/post-33.aspx

یک ایرونی چهارشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام.
دوست عزیز سری به پایگاه اینترنتی یک ایرونی بزنید و در نظرسنجی ما شرکت کنید، نظرات خود را در مورد مطالب ارائه شده مطرح کنید و در آینده سبز کشورتان سهیم باشید.
_________________________________________
برای حمایت از ما، مارا با نام: .::پایگاه جوانان اصلاح طلب::.
در سایت یا وبلاگ خود لینک کنید.
_________________________________________
وعده دیدار ما، 22 خرداد پای صندوق های رای، با رای به مهندس سید میرحسین موسوی.
_________________________________________
همیشه سبز و شاداب و برقرار باشید.
مدیریت پایگاه اینترنتی جوانان اصلاح طلب ایرونی.

مریم پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ

نفمیدم که چی شد!یعنی نگفتی!!ولی می تونم حدس بزنم!!فقط می گم درست می شه همین!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد