رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

خواب

سلام !!
 

گاهی اوقات بعضی جمله ها  یه روز تمام حالت رو می گیرن !! چون دلیلی هم نداری که در مقابل اون جمله ها دل خودت رو آروم کنی ...هی  با خودت درگیر می شی !!

یادمه سال اول دبیرستان معلم انشامون این موضوع رو داد و گفت براش یه انشا بنویسد :



خواب ها همیشه از ارتفاع ساده لوحی خود می افتند و می میرند .... 

 

 

 

من نمی فهمم که منظور از خواب ها آدم های خواب رفته و غفلت زده است  یا نه ! این جا یه انسان نمایی پدیده ها داریم و منظور از خواب ها؛ همون رویا ست . 

ولی تا اون جایی که یادمه فکر م می کنم منظور معلممون قسمت دوم بود . 

می دونی قسمت دردناک این جمله چیه ؟! 

مردن خواب ؛ اون هم به خاطر افتادن از ارتفاع ساده لوحی ! 

همیشه فکر می کردم خواب خواسته ی قلبیه آدمه !! خواسته ی قلبی شاید صادقانه؛ به دور از اعتراضات آینده نگرانه ی عقل باشه ...اما ساده لوحانه نیست !!!!!  

یا حداقل من نمی تونم قبول کنم که ساده لوحانه است و این برای این نیست که اعتماد به نفس فوق العاده ای دارم ....برای اینه که به خواب هام وابسته ام ...چون فکر میکنم اون هام نعمت های خداوندی هستند برای آدم هایی مثل من که اگر نمی تونن چیزی رو داشته باشند ...حداقل در خواب شیرینی داشتنش رو حس کنند  !!! اما نمی تونم قبول کنم که ساده لوحانه است ! والبته دلیلی هم برای ردش ندارم چون تا حالا بار ها شده که خواب دیدم ولی خب واقعیت پیدا نکرده ...

 

 

 

پی نوشت : 

 

۱.  زندگی افتاده رو دور تکرار ...خونه / دانشگاه ...خونه/دانشگاه ...خسته شده ام!!!   

 

۲. دوستان بنده رو دعا بفرمائید.....

 

نظرات 3 + ارسال نظر
راستگو جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:38 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
ما یک موتور جست و جوگر ایجاد کرده ایم که فقط سایت های به زبان فارسی در آن ثبت خواهد شد.
اگر شما مایل به ثبت وبلاگ یا وب سایت خود در موتور جست و جو هستید ابتدا باید یک لینک در وبلاگ یا وب سایت خود به آدرس http://www.rastgo.com با عنوان "راستگو" بدهید و بعد در لینک زیر در خواست می دهید تا وبلاگ یا وب سایت شما در موتور جست و جو ثبت شود.
http://www.rastgo.com/submit-script/

اگر پیشنهادی و یا انتقادی دارید خوشحال خواهیم شد از طریق لینک زیر برایمان ارسال کنید:
http://forum.rastgo.com/topic-t741.html

با تشکر و احترام

مستند « مردی میان گرگ‌ ها » جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ

مستند « مردی میان گرگ‌ ها »
http://shoop.ir/?num=1242412131
این مستند فوق‌العاده زیبا و واقعی رو با کیفیت فوق HD ببینید.

شیما پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:34 ب.ظ

چه معلم انشای باحالی داشتی.ما ماکسیمم موضوعی که بهمون میدادن علم بهتر است یا ثروت بود.اگه از این موضوعا میدادن یه جلسه انشا فقط واسه رفع هنگی بچه ها می رفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد