رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

چون دوست دل شکسته میدارد دوست ...

 

 

مرد را دردی اگر باشد خوش است  

 

درد بی دردی دوایش آتش است ... 

 

 

 

می گن بت پرستی گناهیه که سخت بخشیده می شه چون غیرت معشوق رو بر انگیخته ... 

من فکر میکنم قشنگ ترین قسمت عشق ،همین غیرته .نمود کامل از چیزیه که گفتنی نیست ... 

 

 

پی نوشت : 

۱. من و سما امروز سر کلاس انقلاب، در حال نقطه بازی (که آخرش هم من باختم !!) و آهنگ گوش دادن به این نتیجه رسیدیم که هیچ دوستیی،دوستیه دبیرستان نمی شه ... 

هیچ جای دنیا اون بی قیدی و راحتی و صداقت دبیرستان رو نداره  ... 

 

۲. دوستان دبیرستانی که این جا رو می خونید: ۲ تا قرار بذارید !! یکی این که بریم الهه رو ببینیم ( چون حاج خانوم از مکه اومده و زشته نریم ببینیمش !!) دوم اینکه یه روز با هم بریم جایی!!! 

 

۳. هنوز کسی نفهمیده شاعر اون شعری که دو پست قبل پرسیدم کیه ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
واران پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.greenware.blogsky.com

سلام
وبلاگت مثل رایحه ی بارون می مونه قبل از باریدنش. بارونی که وقتی بیاد ابرای سیاهش کینه از غبار و غربت میشورند، رایحه ای که بوی دوستی رو به همراه میاره.
اینجا عطر رایحه ی دوستی داره.

سلام عزیز سلامی به خوش بویی رایحه ی دوستیت. وبلاگت هنوز هم قشنگه.
دلسرد نشو از این که بازدیدت کمه چون من هم با این که 1 سال و سه چهار ماه که وبلاگ دارم، هنوز آمار خوبی به دست نیوردم. تبلیغات هم براش نمی کنم. فقط بعضی وقتا میام به وبلاگ ها سر میزنم و مطالبش رو می خونم و نظر خودمو در موردش ارسال می کنم و بعد یک عزیز مثل شما میاد و به وبلاگ من سر میزنه. در مورد وبلاگم باید بگم که وبلاگ من برای آموزش مسائل جنسی ساخته شده و فقط بعضی وقتا میام و مطالب جالب براش ارسال می کنم.
من هم بعضی وقتا که بی کار میشم یه چیزایی می نویسم، می دونم که زیاد خوب نیست اما دیگه من زیاد شعر و شاعری بلد نیستم و زیاد اهل شعر هم نیستم.
سلامت باشی عزیز
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد