رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

سکوت

 

 

هنگامی که یک دوست اندیشه هایش را با شما در میان می گذارد،از گفتن " نه " می هراسید ، و نیز "آری" را از او دریغ می دارید . و هنگامی که او غرق در سکوت خویشتن است . دلتان همچنان به دل او گوش می دهد ؛ زیرا در دوستی و همدلی ، همه اندیشه ها ، همه ی خواستن ها، همه ی انتظار ها ، بی حضور کلمات ، و با حضور شادمانی و سر مستی پنهان زاده می شوند و تقسیم می گردند .

                                                                           جبران خلیل جبران

   پ.ن.1: من این حس رو تا حالا چندین بار تجربه کردم ....در سکوت به صدای دل یک دوست گوش دادن ....

   پ.ن.2: کلی حرف داشتم که به مهتاب بزنم ...ولی ...اصلا وقتی دیدمش ...وقتی تو چشماش نگاه کردم ...حرفم نمی اومد .....با خودم گفتم آخه چی بگم ؟!!!....دلم می خواست تو سکوت به صدای دل من گوش بده ....انصا فا هم این کار رو انجام داد !!!

   پ.ن . 3:  من هنوزم منتظرم یکی به من کتاب برای شروع " کلام " معرفی کنه ....

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ب.ظ

روزتون بخیر دوست عزیز.

مهتاب یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:21 ب.ظ

به به سلام ! :)‌

به اون میگی دیدن تو؟ دو دقه بود همه شم که من داشتم چرت و پرت میگفتم که!‌

کلام چرا میخوای بونی؟! سختته ها... میمیری! :))

به نظرم با حاله !!! خوب حالا مجبورم نکردن که ...می خونم . هر جا دیدم سخت شد؛ ول می کنم !!D:

ای مهربان من
من دوست دارمت ؛
چون سبزه های دشت
چون برگ سبز رنگ درختان نارون ....

ارسال اس ام اس رایگان به 3000 نفر یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:13 ب.ظ

سلام دوست عزیز . با عضویت در این گروه میتونی 3000 اس ام اس رایگان از اینترنت به موبایل دوستات بفرستی.

اینم ایدی من کاری داشتی در خدمتم . sahar_tala59

اینم آدرس گروه :

http://www.tejaratshop.com/modules.php?name=News&file=article&sid=338

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد