رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

98

شب ها ، نصفه شب ها ، مخصوصا مواقعی که هجوم فکر و خیالت ، خواب رو ازم می گیره ، زمزمه کردنش ، عالمی داره واسه خودش ... :


ترا من چشم در راهم شباهنگام
که می گیرند در شاخ " تلاجن"  سایه ها رنگ سیاهی
وزان دلخستگانت راست اندوهی فراهم
ترا من چشم در راهم.
 
شباهنگام.در آندم که بر جا دره ها چون مرده ماران خفتگانند
در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی دام
گرم یاد آوری یا نه
من از یادت نمی کاهم
ترا من چشم در راهم...

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

رایحه ی دوستیتان به مشامرسید و از عطرش لذت بردم خوشحال میشوم به نیز سر بزنید تا رایحه ی دوستیمان منتشر شود

حتمن!;)

سما شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ

محدم....
چرا من گمت کرده بودم؟ :(
قلمتو دوس می داریم

:*
کم می بینمت...:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد