رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

باید دلت رنگی بگیره!

- شب ها که به آسمان نگاه می کنی ، چون من در یکی از ستاره ها هستم و چون من در یکی از ستاره ها می خندم ، پس برای تو مثل این است که همه ی ستاره ها می خندد. تو ، فقط تو، ستاره هایی داری که می توانند بخندند!

و باز خندید.

- و وقتی تسلی پیدا کردی ( آدم همیشه در هر غمی تسلی پیدا می کند) از اینکه با من آشنا شده ای خوشحال خواهی شد. تو همیشه دوست من خواهی بود . و تو با من خواهی خندید. و گاهی همین جور بی خیال، برای تفریح، پنجره ات را باز خواهی کرد ...و دوستانت از اینکه می بینند تو به آسمان نگاه می کنی و می خندی تعجب خواهند کرد . ان وقت تو به آن ها خواهی گفت :" بلی ، ستاره ها همیشه مرا می خندانند!" و آن ها خیال خواهند کرد که تو دیوانه شده ای . می بینی چه کاری دستت داده ام!....




*مسلما لازم نیست که بگم از کجا...

**مثل همین هوا !...

نظرات 1 + ارسال نظر
site01 جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://www.site01.orq.ir

۹۸۰۶۵۲۰۵۴۱۸بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.orq.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد