رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

...

الهی

رفتار من با تو، چنان است که انگار بر گردنت حق نعمت دارم

تو مرا صدا می زنی و من از تو روی می گردانم...

تو بر من، مهر می ورزی و من با تو نامهربانی می کنم...

تو با من، طرح دوستی می ریزی و من رد می کنم...

اما این رفتار ناشایست، تو را از رحمت و لطف به من باز نمی دارد

                                                          و مانع تقضل و عطایت نمی شود :’|....

 

* دعای افتتاح

** لایقش نبودم اما ،توفیق عاشقی را به من عطا کردی ...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:35 ق.ظ http://bashmagh.blogsky.com

خوب کاری نداره از این به بعد تصمیم بگیر به حرفش باشی فکر می کنی سخت باشه
کافیه عنان اسبی که سوارش هستی تو دست خودت باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد