رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

82

خیلی از اتفاقات یا رفتار های دیگران در واقعیت اصلا قابل اعتراض نیست !!

مثلا نمی تونی به یه نفر اعتراض کنی که چرا دلت برای من تنگ نمی شه ! یا اعتراض کنی که چرا منو دوست نداری ! یا چرا من برات مهم نیستم ! 

مثلا نمی تونی اعتراض کنی که من چرا خوش شانس نیستم !( دقت کن ! می تونی غر بزنی که چرا بد شانسم ولی نمی تونی بگی چرا خوش شانس نیستم !! مثل اینکه می تونی به یه نفر بگی احترام منو نگه دار ! ولی نمی تونی بگی من باید برات مهم باشم !!)


همین می شه که آدم فکر می کنه شاید اشکال از خودشه ! شروع میکه با خودش حرف زدن:

 شاید من زیادی دلم تنگ می شه ! نکنه زیادی وابسته ام ؟! نکنه آویزونم !!! احتمالن اعتماد به نفسم کمه !! نکنه واقعا کمم ( کم هستم !)؟!!!؟!! آره دیگه !!! حتما منو دوست نداره که دلش برای من تنگ نمی شه!!!و.....


بعد همین میشه که یه دل تنگی ساده ، تبدیل می شه به اندوه.... به غم !!!



* بعد هم روز به روز علاقه ی آدم برای خودکشی بیش تر می شه !

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

:|
معلومه فقط ناراحتی نوشتی اینو .:( لحنش محد ناراحته

محد جان ما چه گناهی کردیم دوستمون نک قله می شنیه اس ام اس میدیم دیر می رسه جوابشم مثل این که بین راه گم می شه .

راه ارتباطی با شما از طریق کبوتر نامه رسان جواب می ده؟ :)

:)))))))))))))))))))))))))
>D:

[ بدون نام ] دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ

اون "وقت" بود :">

منم همیشههههههههههه این دو تا رو با هم قاطی می کردم !!!:)))))

مریم دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:35 ق.ظ

آره خوبه :) :*
خوش بگذره >D:<

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد