رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

73

من به آغاز زمین نزدیکم.
نبض گل ها را می گیرم.
آشنا هستم با ، سرنوشت تر آب، عادت سبز درخت.

روح من در جهت تازه اشیا جاری است .
روح من کم سال است.
روح من گاهی از شوق ، سرفه اش می گیرد.
روح من بیکار است:
قطره های باران را، درز آجرها را، می شمارد.
روح من گاهی ، مثل یک سنگ سر راه حقیقت دارد.


سهراب سپهری

نظرات 1 + ارسال نظر
حجازی جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ http://nabpc.blogfa.com

سلام با عرض تبریک به خاطر وب قشنگت یه در خواست دارم خواستم اگه میشه وبلاگ منم به پیوندهای وبلاگت اضافه کنی. خوشحال میشم به وبلاگم سر بزنی دوست دارم تو هم بیای دوست خوب _ مرسی
لطفا منو با نام " دانلود نرم افزار و تصاویر به روزشده ی سینمایی" لینک کنید.
عیدتون هم مبارک باشه.
دست گلتون هم درد نکنه.
www.nabpc.blogfa.com
راستی تو نظرسنجی وب هم یادت باشه شرکت کنی خوشحال میشم.[گل][قلب]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد