رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۲۶

قمار یعنی همین دیگه رفیق ! یا تو می بری یا من می بازم !  

اگه یه موقعی هم خدای نکرده حواسم نبود و من بردم ؛ نگران نباش ! حتما می تونم یه جوری ثابت کنم که تو جر زدی !! 

 

* فکر کنم خدا ستاره ها و آسمون شبش رو کلا برای این آفریده که اگه یه موقع کسی دلش گرفت بره بشینه و هی بهش زل بزنه و بفهمه که چقدر بزرگه .... دلش آروم بشه و بگه خب بابا ! فوقش اگه زمین برا من یکی جا نداشت و روش زیادی می کردم ، فرار می کنم میرم یکی از همین سیاره های دور و بر ! بعد با خودش فکر میکنه : خب اون جا که هوا نداره که !!! بعد دلش می گه : بی خیال بابا ! خنده اش که نباشه، می خوام هواش هم نباشه ! عقل ناقصش هم تایید میکنه و میگه: تازه این نفس کشیدن دیگه خیلی تکراری شده بود ...تازگی ها داشت خسته ام می کرد ! بهتر که هوا نیست ! :) 

 

** تو google سرچ کرده ام : ebook+ دکتر میر عشقی + الکترونیک 1 ، می گه "به نتایج انگلیسی ترجمه شده مراجعه فرمایید !"  بعد رو بروش نوشته : Mir love doctor + e 1 + ebook !!!! این حالش از من بدتره !! 

 

***چیه ؟ تا حالا آدم ندیدین دلش گرفته باشه ؟!

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ

دوستت دارم! همین!

منم دوست دارم رفیق خوبم !!!:)
>D:

عرفان شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://abremohajer.blogsky.com

بعد از مدتها اومدیم سر زدیم
بحث سر قمار بود
قمار!!!!
اخه دختر


خب مگه چیه ؟!؟!( تریپ پسر خاله!!!)D:

نرگس پنج‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.ghalbe-shishei.persianblog.ir

من هر وقت احساس تنهایی می کنم و به آسمون نگا می کنم ستارمو خیلی دور از ماه می بینم آخه ستارم هم مثل خودم تنها میشه...
مطالبت قشنگه اما چرا قالبت مشکیه.... به من چه مگه نه....
به من هم سر بزن خوشحال میشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد