رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۲۳

شنیدم که از نعمت های بهشت یه تلویزیون LCD ـ 50 اینچ و یه کاناپه ی بزرگ جلوش با یه آرشیو فیلمه که می شه 24 ساعت ( شبانه روزه بهشت چند ساعته ؟!) روش لم داد و هی فیلم دید و تموم هم نشه !!! 

برم تحقیق کنم ببنیم اگه این دروغه و منبع روایت ـ معتبر نداره ، بی خودی عمر و وقت خودمو تلف نکنم !!!( البته نیس حالا من دارم تمام تلاشم رو در راستای رسیدن به بهشت می کنم !برا همون می گم که اگه یه همچین نعمتی نیست ، همون یه ذره مراعاتی رو هم که می کنم نکنم و تا می تونم خلق الله رو اذیت کنم !!!

 

*وارد مدیریت ـ وبلاگ که شدم دیدم یه نامه ی خصوصی برام اومده !!! از شدت ذوق داشتم شست(شصت؟!) پام رو گاز می گرفتم تا این صفحه اش بالا بیاد !! وقتی اومد دیدم از طرف ـ خود بلاگ اسکایه !!! فکر کنم اینا راه حل های جلوگیری از افسردگی جوانانه که سازمانان ملی جوانان به این بلاگ اسکای پیشنهاد داده !!

نظرات 6 + ارسال نظر
مسلم جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://nazaratemardomi.com

تسلیم مطلق

بفرمان حضرت حق سبحان م الله آقا ابراهیم میرزایی

تنها راه نجات آدمیان است

ای بابا ! استاد شما هم که سایتت خارج از قوانین جمهوری اسلامیه که!!!!
اصلا من از این سایت هایی که فحشا رو ترویج و خدای نکرده پایه های اسلام رو سست می کنن نمی خونم !!!D:

برم یه فیلتر شکن پیدا کنم و بیام !؛)

خوده خودم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:03 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

مراعات نکن الان دوس دارم ببینم چجوری میشی مثلا!!!

اصنشم نیومده بودم عیدو بهت تبریک بگم

بابا ما اون قدر ها هم بی معرفت نیستیم که شما رو اذیت کنیم !!:)
شاکی ای ها !!!!D:

خوده خودم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اوه اوه !!! شما فعلا بیا این یه لیوان آب رو بخور تا نزدی چشم و چال ما رو در بیاری !!!D:

خوده خودم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:53 ب.ظ

(این ینی خودتی شاکی ای ها!!!)

:)))
عزیزم !!!!>D:

خوده خودم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:55 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

دختره یه پررررو مثه مارمولک(!) خودشو میزنه به مردن...!

تهشم میاد کنکوره آدمو به رخه آدم میکشه!

تازشم نمیگه اگه این فرار از زندان فصله پنجیم داره برم بگیرم ببینم!!!

راستش می خواستم بپرسم ولی وقتی یادم افتاد که کامنت رو ارسال کرده بودم دیگه !!!D:
خب حالا هم که دیر نشده !! این فرار از زندان فصل پنجمم داره ؟!؟!چه جالب!!!! می رم دنبالش !D:

خب حالا بیا و خوبی کن !!!!من به خاطر خودت می گم ننه !!! این وبلاگ نویسی برا آدم کار و زندگی نمی شه !! برو بچسب به درست که 3 ماه دیگه کنکور داری !!!D:

خوده خودم شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

غلط نکنم توهم مثه من خیلی بیکاری
شمام سفره هف سین ندارین بشینی پاش؟!!!

التماس دعا!

تازشم از بیکاری آپیدم
توصیه میکنم شمام امتحان کنین!!!

نه بابا ! تازه همه زحمت سفره هفت سین هم افتاد گردن من !!

چشم ! امتحان می کنیم !:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد