رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۱۵

من اگر رئیس راهنمایی رانندگی بودم ؛ رانندگی رو برای پیرمرد های بالای ۶۵ سال ممنوع می کردم !! 

فکر کنم نصف مشکل ترافیک ما حل بشه با این کار ! میزان مرگ و میرمون بر اثر سکته ی قلبی و مغزی هم کم می شه ! آخه این ها رو که نمی شه زد ! یا خودشون سکته می کنن پشت ماشین !! یا طرف مقابلشون رو سکته می دن !

نظرات 5 + ارسال نظر
آتیش پاره جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

تو اگه رییس راهنمایی رانندگی بودی من حتما از این مملکت جیم میشدم!!!

پریا جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ

بی تربیت!!!یعنی حاجی دیگه پشت رول نشینه؟؟؟

خوده خودم جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

دخترم تو هم یه روزی پیر میشی...!
(مامان بزرگم خودتی!)

لادن شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:07 ق.ظ

این خودت یه روزی پیر میشیو خوب اومد!!

خوده خودم شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

این این خودت یه روزی پیر میشیو خوب اومدو خوب اومد!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد