رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۹

الاغ ـ خوب و نازنین  

سر در هوا 

 سم بر زمین 

یالت بلند و پر مو  

دمت مثال جارو  

یکمی به من سواری می دی ؟! 

 

* واین چنین بود که از بچگی به ما یاد دادن حتی الاغ رو هم می شود خر کرد !! 

نظرات 11 + ارسال نظر
کیوان شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:16 ب.ظ http://redhell.blogfa.com

...
نه که نمی دم
چرا نمی دی؟
واسه اینکه تو کثیفی....

* و بدین سان بود که بعد از اون قبلی ما خودمان یاد گرفتیم حتی الاغ هم خر نمی شود.

اوه اوه !!!! به اونجای قضیه فکر نکرده بودم !!!:-"

کیوان شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:43 ب.ظ http://redhell.blogfa.com

نقطه ضعف؟ =))
همون یه ذره امیدی هم که داشتیم که خوب شی از دست رفت.
حالا اگه می گفتی از حرس اینکه کسی رو نداری که واسش چیزی بخری اینجوری شدی یه چیزی... (البته خدا رو شکر) :پی
اگه فک کردی با این کارا و نشون دادن نگرانیت من می آم واسه ولنتاین واسه ت کادو می خرم کور خوندی دخترم. :پی
بعدهادر مش و کره زدن و قانون جمع آثار و از این قسم خزعبلات از این مورد ها زیاد می بینی.
مسئله gf ما کاملا روشنه.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان و از این جور چرت و پرت ها...
حالا نمی شه اون دکتره بیاد خودش رو به من معرفی کنه؟
من حال و حوصله ندارم. اون طرف های شما تو دانشکده پایین که از این دکتر مکتر ها زیاد پیدا میشه. آدرس وبلاگ منو بده به یکیشون.

این متنت خیلی جواب خورش ملس نیست. نمیشه بیشتر چرت و پرت بافت به هم.

جواب اون سوال هام رو ندادی ها!
آخه چه ربطی داره که به جا اینکه خودت رو از اتهامات تبرئه کنی می ای و یه انسان پاک و معصوم و بی گناه رو متهم می کنی به چیزی که از پایه و اساس بدون هیچ مبنایی گفته شده.
ها؟
البته حتی اگه درست هم میگفتی هنوز من همون انسان پاک و معصوم و بی گناه بودم. :پی

و اما در مورد جواب کامنت پست قبل: من اصن بعد از یه شوخی به کسی "پست فطرت" و "بدجنس" نمی گم. اگه شوخیش مستقیم باشه می خندیم دور هم. اگه هم غیر مستقیم تیکه انداخته باشه که بعدا تلافی می کنیم چندین برابر.
فلذا خودت رو به زحمت ننداز که جواب منو پیش پیش بدی.
قسمت جدی بحث: اگه اون پرانتز رو نمی نوشتی و اون چند کلمه بعد از :P رو، کلی می خندیدیم. ولی الان بیشتر احساس بی تفاوت بودن دارم نسبت به اون متن جوابت. چون انگار اون پاسخ دیگه شوخی نیست به خبره که چون به من هیچ ربطی نداره خیلی روش حساس نیستم. ok؟

ببخشید پدرم من یه سوال الان برام پیش اومد : مش و گره و قانون جمع آثار و این خزعبلات چه ربطی به ولنتاین و gf ـ تو و ... داره ؟!D:

حالا تو چرااینقد زود گریه ات می گیره ؟!؟! می خوای زنگ بزنم باgf ـ ت حرف بزنم که منت کشی هات رو قبول کنه ؟!

وای !!! وای !!! چه کار اشتباهی کردم من !!! وای !!! حالا می شه این یه دفعه رو نسبت به جواب من احساس داشته باشی ؟!! تو رو خدا !!! قول می دم دیگه از این کارا نکنم !!!
جدی : کامنت برای تو ئه ، جواب کامنت برای من ! پس نه من تو کار ـ تو دخالت می کنم نه تو در کار من !!!

پارسیان شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://98iran.com


سلام دوست عزیز وبلاگ بسیار زیبایی داری
پیشنهاد می کنم از سایت دانلود موزیک ما هم دیدن کنید.سایت ما به روزترین آهنگهای ایرانی و خارجی را در اختیار شما قرار می دهد.

؛)

خوده خودم یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

الان فک کنم من باید یه توپ دارم قل قلیه رو بخونم
(خب هرچی باشه شماها دوتا شعر از ما بیشتر خوندین...!)(ها؟!)


به هر حال شعره من آموزنده تره

اون که بله !!!
اصلا شعر تو در راستای تشویق بچه ها به درس و مشق و مدرسه است... ولی شعر ما چی ؟!! نمی خوام بگم که حسنی به کجا ها که کشیده نمی شه !!!از دنبال جوجه ها ی مردم افتادن بگیر تا رفتن کنار استخر و در آوردن آمار زندگی یک خانوم غازه محترم !!

MILAD یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ب.ظ http://MILADFARHADI.BLOGSKY.COM

موش کور
یک روز یک خانومی با شوهرش دعواش میشه بهش میگه الاهی موش کور بخورت میگه حالا چرا موش کور؟؟ میگه اخه بدبخت نمیبینه داره چه اشغالی رو میخوره


سخنرانی
یه روز یه نامزد انتخاباتی داشت سخنرانی می کرد... می گفت: ما در دولت جدید با سوسیالیسم، کمونیسم، فاشیسم و ... مبارزه خواهیم کرد! یه پیرمرده پا میشه میگه: بابا پس تکلیف رماتیسم چی میشه؟!!!


امید و آرزو
دخترا با 1000 امیدو آرزو با یه1 پسر دوست میشن! اما پسرا با 1 آرزو با 1000تا دختر!!!


تلفات جاده ای
یکی از مسئولین: سال 87 در تلفات جاده‌ای 10 درصد کاهش وجود داشته است و تا سال 89 این تلفات به صفر می‌رسد و انشاءالله تا سال 90 در جاده‌ها زاد و ولد خواهیم داشت!


پیچ جاده
پیچ جاده ، آخر راه نیست مگر اینکه تو نپیچی!


اذون
به یارو میگن اذون بگو میگه همه چیز با یک نگاه شروع شد


ارثیه
اگه گفتب پس از مرگ مدیرعامل گوگل (البته بعد از صد و بیست سال!) به فرزندش چی می‌رسه؟ - گوگل ارث!


اعلامیه
شیطان اعلام کرد تا می توانید گناه کنید... سهمیه ی سوخت آتش جهنم تموم شده!!!



سلام دوست قدیمی
گفتم یه سری بهت بزنم و یکم بخندونمت چون خنداندن دیگران بهتین کاری هست که یک نفر میتونه انجام بده

اگه وقت کردی به ما هم یه سری بزن
بای

:)))
مرسی !!
حتما!! ؛)

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:17 ب.ظ

بخشید کیوان خان باید به اطلاعتون برسونم که اولا من دخترم دوما اگه انقد اهل مزاحی چرا حرف منو به شوخی نگرفتی؟سوما خیلی بی جنبه ای

بععععععععععععععلللللللهههه... منم که تو این دعواتون نقش ِ ناظر رو بر عهده داشتم !!!D:

کیوان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:33 ب.ظ http://redhell.blogfa.com

با توجه به شناختی که من از هم جنس های خودم دارم با یه سری هاشون باید تهاجمی برخورد کرد.
شوخی به درد نمی خوره.
اگه شما دختری که کلا اون کامنت قبلی من به دردت نمی خوره. من با فرض پسر بودن شما نوشتم.
خب ولش کن
آخه خداییش من چی جوری باید اون کامنت شما رو شوخی به
حساب می آوردم؟

با توجه به کامنت محدثه تو وبلاگ من:
wowwwwww
حالا دوزاریم افتاد
بببببببببببببببلههههههههههههههههههههههههههههههههه
خبببببب دیگه چه خبر؟
کی (key= when) به سلامتی ان شااله اونوقت؟
خوبه
جالبه
(دوستان قبل از کامنت دادن یه هماهنگی بکنن بد نیست به خدا)

محدثه خانم منو اذیت می کنی؟
(:< (=اسمایلی شیطونک)
دارم برات :دی

نویسنده وبلاگ، اون کامنت قبلی رو کلا پاک کن

سرکار خانم بی نام و نشان، با عرض پوزش از تهاجم بنده. از کمال همکاری شما در این امر نهایت سپاسگذاری را داریم. منتظر چنین فرصتی بودیم. (:<

(آره، می دونم خیلی فرصت طلبم، و البته نامرد و جو ساز و ...)
حالا محدثه، کادو واست چی خرید امروز؟ ها؟

:)))
ولی عکس العملت عالییییییییی بود !!!! نشستم یه ساعت از ته دل بهت خندیدم !!!
دیگه من نمی تونم با هرکسی که این جا می آد کامنت می ذاره هماهنگ کنم که !!مثلا کامنت خودت هماهنگ شده بود ؛ اونجوری پریدی به دختر مردم ؟! D:

:)))
فکر میکنی منم مثل تو ام که الان بال بال بزنم به خدا من bf ندارم و اینا همش یه شوخیه ؟! نه آقا پسر !!!D:

[ بدون نام ] یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ

هیچی نخرید!:( شما بگین این رسمشه واقعا؟باز من یه نصفه ذرت براش خریدم!(از اون جهت که نصف ذرت رو خودم خوردم!!!)

می گم می خوای حالا این جا آبرو ی من رو نبری ؟!!D:

کیوان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

واقعا هیچی؟
ای بابا
واقعا متاسف شدم
بیچاره محدثه
حتما کلی غصه خوردی. آره؟ بیمرم برات :پی
هر چند درکت نمی کنم ولی احتمالا خیلی سخته
عیب نداره
ایشالا سال بعد مجبورش می کنیم جبران کنه.

بی نام جان، کاشکی همون نصفه رو هم بهش نمی دادی که حسابی حالش گرفته بشه.
یا مثلا کاشکی حداقل خودم یه چیزی واست می خریدم (اسمایلی گویای همه چی هست)

آخی

نه خیرم !! اصلن هم از این حرف ها نیست ! من دیگه اونقد کادو ازش گرفتم که اگرم می گرفت دیگه قبول نمی کردم !P:
تو هم برو برای اونgf بد بختت کادو بخر !نمی خواد از این ولخرجی ها برای من بکنی !P:

کیوان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:00 ق.ظ

"می گم می خوای حالا این جا آبرو ی من رو نبری ؟!!D: "
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوه اوه اوه
مثه اینکه قضیه خیلی جدی تر از این حرفاست :دی

آخه پا شده اومده این جا داره ریز ـ کارامون رو از صبح تا شب برای هر کس و ناکس تعریف می کنه !!! گفتم که دیگه از این جلو تر نره !!!D:

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:29 ق.ظ

محدثه جان از این جلوتر یعنی چی؟از این حرفا نزن مردم خیالای بد میکنن!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد