رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

رایحه ی دوست

دیوانه ها هم دل دارند

۶

کلاس های دانشگاه ما تو دو تا دانشکده ی جدا از هم بر گزار می شه ! دانشگاه برای راحتیه دانشجو ها (!) یه سری اتوبوس گذاشته که بچه ها رو جابه جا کنن ! دقت کنین ! این اتوبوس ها فقط برای دانشجو هاست ! و افراد داخلش مطلقا دانشجو و قشر تحصیل کرده ی جامعه هستن ! 

 

می خواستم از دانشکده ی پایین بیام بالا ! سوار اتوبوس بودم ! یه یارو اومد نشست بغل دستم ؛ رسما افغانی !!!! بنده ی خدا نخ دادن هم بلد نبود ! آنچنان با پاش محکم می کوبید به پام که می ترسیدم فلج شم یا پام بشکنه !! 

می خواستم بش بگم برادر گرامی ! اگه حالا من می خواستم که بهت پا بدم هم ؛اینجوری که می کنی منصرف می شدم که !!!فکر کنم باید به این بچه های تازه وارد روش ها ی نخ دادن یاد بدن ! وگرنه آمار دختر های دست و پا شکسته ی دانشگاهمون روز به روز بالا تر میره ! 

 

*در ضمن به قول پا نته آ بهرام : همه رو برق می گیره ؛ ما رو خواهر شوهر ادیسون ! 

نظرات 5 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:36 ب.ظ http://real-arsenal.blogsky.com

اره جدا

:)))
دقیقا این رو برا شما گفتم پسرم ! که پس فردا وقتی وارد دانشگاه شدی دختر های مردمو لت و پار نکنی !!D:

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:31 ق.ظ

ما که وارد دانشگاه شدیم و از این خبر ها هم نبود. یه جوری می گی که هر کر ندونه فک می کنه دانشگاه چه خبره.
(البته پسرها رو می گم بیشتر)

دختر های مردم هم باید مواظب باشن که ما رو لت و پار نکنن.

بابا حالا منم یه مورد گیر آوردم اومدم این جا گفتم برای خنده و تفریح دیگه !!!D:

کیوان پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ http://redhell.blogfa.com

من جدا آلزایمر گرفتم.
این بالاییه بازم من بودم.

:)))
دخترا خیلی اذیتت کردن ها !!!!P:

خوده خودم پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ق.ظ

اخ
دیدی وختی میخوان پیاده بشن چه نیم خیزی به سمته عقب ورمیدارن؟!!! (البته یه کم مبهمه باید تجسم کنی!!!)

آره بابا !!! همین دیروز یکیش رو تجربه کردم !!!D:

پریا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

پانته آ بهرامو خوب اومدی ...محددددد چقدر من بااین فیلم پستچی ۳ بار حال کردم یعنی تو ایران از این فیلمااااا ساخته میشه باورررررم نمیشه واقعا فیلم خوبببی بود...

آره ...خوب بود ولی عالی نبود ! البته به نظر من ها !!!:)
امیدوارم ادامه داشته باشه ...(تریپ منتقد ها بود ها !!!D:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد